Bodemplaat eronderuit gek*nkerd soms? Moet je er maar niet zo hard mee Fok!ken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Sorry voor de vertraging, mn pc liep vast....
twitter:pgpeters twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:20:54Sommige weken extra blij dat wij voor 500 mio trams en metro's bij @AlstomTransport en @BombardierRail hebben gekocht. Dit is zo'n week. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pgpeters twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:20:54Sommige weken extra blij dat wij voor 500 mio trams en metro's bij @AlstomTransport en @BombardierRail hebben gekocht. Dit is zo'n week. reageer retweet
Mja, nadeel van Rover is dat die club te dicht op de vervoerders zit, waardoor er niet altijd een objectief oordeel gevormd kan worden en dat hierdoor de reizigersbelangen geschaad kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik vind de toon van de communicatie van ROVER veel beter eigenlijk..bijna altijd dan...
Lekker professioneel van zo'n man ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pgpeters twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:20:54Sommige weken extra blij dat wij voor 500 mio trams en metro's bij @AlstomTransport en @BombardierRail hebben gekocht. Dit is zo'n week. reageer retweet
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, nadeel van Rover is dat die club te dicht op de vervoerders zit, waardoor er niet altijd een objectief oordeel gevormd kan worden en dat hierdoor de reizigersbelangen geschaad kunnen worden.
hij gaat af en toe undercover in zijn eigen bedrijf. Valt ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker professioneel van zo'n man ook![]()
Volgende keer is er wat met zijn spul en is het krijsen als een speenvarken
dat heeft geen nut nee. Wel als het een algemene klacht is, vanwege de korte keertijden van de treinen op de lange afstanden, waardoor deze gedurende de dag nauwelijks schoongemaakt worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..
Toch vind ik de frequentie van MVBOV te hoog, reageren als je echt reageren moet, en als je dan toch schrijft gelijk even de kleine dingetjes ook vermelden lijkt mij beter ...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heeft geen nut nee. Wel als het een algemene klacht is, vanwege de korte keertijden van de treinen op de lange afstanden, waardoor deze gedurende de dag nauwelijks schoongemaakt worden.
RET heeft al wat nare ervaringen met nieuw materieel. Hun Alstom-trams bleken niet overal goed door de bochten te passen, uiteindelijk heeft men de infrastructuur erop moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker professioneel van zo'n man ook![]()
Volgende keer is er wat met zijn spul en is het krijsen als een speenvarken
De hele stad lag toen openquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
RET heeft al wat nare ervaringen met nieuw materieel. Hun Alstom-trams bleken niet overal goed door de bochten te passen, uiteindelijk heeft men de infrastructuur erop moeten aanpassen.
Dat was toch met de Citadis 2'en voornamelijk? Er zijn nog steeds plekken waar het niet kan. Daar hangt een bordje dat er geen 2 Citadis 2'en elkaar daar mogen passeren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
RET heeft al wat nare ervaringen met nieuw materieel. Hun Alstom-trams bleken niet overal goed door de bochten te passen, uiteindelijk heeft men de infrastructuur erop moeten aanpassen.
Dat is aan Driek en zijn clubje. Je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Toch vind ik de frequentie van MVBOV te hoog, reageren als je echt reageren moet, en als je dan toch schrijft gelijk even de kleine dingetjes ook vermelden lijkt mij beter ...
Voor mij voelt het "gebler" van MVBOV nu alsof je "iedere zaadlozing een staatsbegrafenis geeft", maar goed, ik heb slechts communicatie gestudeerd, dus wie ben ik nou helemaal...
Hij is ook niet zo groot volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij gaat af en toe undercover in zijn eigen bedrijf. Valt ook wat voor te zeggen
nice. Heb zelf die werkplaats ook eens bezocht. Was enkele dagen na de opening ervanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Materieelcursus deze week voor de GTW Spurt.
Vandaag even in de werkplaats van VOITH gekeken in Leeuwarden. Best wel tof om te zien allemaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nice. Heb zelf die werkplaats ook eens bezocht. Was enkele dagen na de opening ervan
ah, dat zijn dus een aantal puntjes waar goed op gelet moet worden en zo zijn er volgens mij nog een aantal, want de bakken hebben op de vrije baan wel eens de neiging om wat te gaan schudden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]tof.
Vond het leukste toch wel om ff door de put te lopen en zo de trein van de onderkant bekijken.
Dan zie je toch wel weer interessante dingen:
- Magneetremmen, wat voor klappen die opvangen van de rails wanneer ze gebruikt worden
- Zandstrooiers die snel verbuigen en zo tegen wielen aan kunnen komen. Vonkenregen tot gevolg en daar bijbehorende bermbrandjes 's zomers
Klopt. Die jongens zijn ook wel goed. Lieten een paar mooie voorbeelden zien wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, dat zijn dus een aantal puntjes waar goed op gelet moet worden en zo zijn er volgens mij nog een aantal, want de bakken hebben op de vrije baan wel eens de neiging om wat te gaan schudden.
Schenk, B.A. & M.R. van den Toorn (2004), Trams 2005. Alkmaar: Uitgeverij de Alk.quote:"In september 2004 waren vrijwel alle zestig Citadis-trams afgeleverd. Een tiental was al langere tijd in Nederland, maar had enige tijd op een opslagplaats in Moerdijk gestaan naast Amsterdamse Combino-trams. De inzet van de nieuwe trams verloopt nog niet zonder problemen. Al enkele weken na de indienststelling op 25 augustus 2003 bleken ze last te hebben van overmatig snelle wielslijtage. Toen de 2005 als gevolg hiervan in de remise Hilledijk ontspoorde, besloot de RET op 6 september 203 de nieuwe trams binnen te houden totdat de oorzak van het probleem was achterhaald. De 2007 en 2008 hebben nog enkel dagen langer gereden, totdat ook bij deze wgens de wielen aan vervanging toe waren. De aflevering werd tijdelijk opgeschort en leverancier Alstom ging naarstig op zoek naar oorzaken en oplossingen. Tot dusverre, dat wil zeggen najaar 2004, lijkt het probleem nog steeds niet te zijn verholpen.
In de loop van juni 2004 ontstondeer opnieuw technische problemen, waardoor een groot deel van de serie weer buiten dienst kwam te staan. Op 11 juni 2004 ontspoorde de 2013 bij de 2e Rosestraat doordat een aandrijfs was gebroken. Korte tijd later werden bij enkele trams wielbreuken geconstateerd. Als gevolg hiervan reden er rond 22 juni slechts een minimaal aantal Citadis-trams om ook de overige wagens te kunnen inspectieren. De reserve was hierdoor uiterst gering geworden."
"HEY WAAROM ZIJN DE HEKKEN NOG DICHT"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Dies volgensmij net zo gek als Bart de Boer (Directeur Efteling) die ook in die richting twittert(Maar dan met attractiemiskopen e.d.)
Ik blijf erbij, wij moeten elkaar kennen uit het parkenwereldje volgensmijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"HEY WAAROM ZIJN DE HEKKEN NOG DICHT"
"WE GAAN PAS OM 11 UUR OPEN JE BENT VEEL TE VROEG" in vol caps terugtweeten
mooi dat je er veel van opgestoken hebtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Die jongens zijn ook wel goed. Lieten een paar mooie voorbeelden zien wel.
Ook voor ons machinisten bij 24/48 uurs controle, genoeg om op te letten.
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is aan Driek en zijn clubje. Je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend.
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.
Nou ja, het is niet alleen dat. Het is ook gewoon onzin om iets wat juridisch geen kartel is wel als zodanig te bestempelen en er dan een hele hoop belastinggeld aan te verspillen voordat dat weer eens bevestigd wordt, want daar zijn ze in Brussel heel goed in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..
dat word niet eens meer gelezen
daarom moet je ook doseren en ook de goede dingen benoemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.
Die (R)SG3tjes van Peters zijn allemaal al een revisie aan het ondergaan omdat het 'aluminium' in die voertuigen allemaal aan het roesten is...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Dies volgensmij net zo gek als Bart de Boer (Directeur Efteling) die ook in die richting twittert(Maar dan met attractiemiskopen e.d.)
Bij vlagen is er zowat elke dag wel een brandbrief over iets idd. Dat kan wel wat minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarom moet je ook doseren en ook de goede dingen benoemen
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef didser het volgende:
[..]
Die (R)SG3tjes van Peters zijn allemaal al een revisie aan het ondergaan omdat het 'aluminium' in die voertuigen allemaal aan het roesten is...
Hier trouwens nog drie foto's die ik vorig jaar onder de GTW's gemaakt heb (Vechtdallijn-stellen in de werkplaats in Zutphen):quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]tof.
Vond het leukste toch wel om ff door de put te lopen en zo de trein van de onderkant bekijken.
Dan zie je toch wel weer interessante dingen:
- Magneetremmen, wat voor klappen die opvangen van de rails wanneer ze gebruikt worden
- Zandstrooiers die snel verbuigen en zo tegen wielen aan kunnen komen. Vonkenregen tot gevolg en daar bijbehorende bermbrandjes 's zomers
Mooi. Geen idee wat we hier moeten zien, maar okee, het ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hier trouwens nog drie foto's die ik vorig jaar onder de GTW's gemaakt heb (Vechtdallijn-stellen in de werkplaats in Zutphen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.
Wat bedoel je daarmee? Heeft dat met zwerfstroom te maken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?
Denk dat ie de vetten bedoeld die wij afgeven van onze handen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Heeft dat met zwerfstroom te maken?
Hadden we containers op daken staan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:14 schreef didser het volgende:
ook alle containers worden van de daken gehaald en iets aan gedaan door Bombardier.
Galvanische corrosie bedoel je? Daarbij kan het minder edele metaal sneller corroderen dan het meer edele metaal door verschuiving van potentiaal. Ook zorgen zwerfstromen voor corrosie, met name op de anode (plek waar de elektronen weg worden gevoerd). Verschillende corrosie-oorzaken dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?
Het kan wel weggevreten worden, onder andere door zwerfstroomcorrosie. Het metaal lost dan bijvoorbeeld op op de plekken waar de retourstroom uit het metaalobject gaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.
Koeling volgens mij? Meer dan LZB en ZUB doe ik er ook niet mee. Maar komt om de zoveel tijd eentje op de 's Gravenweg binnen en die word daar uit elkaar getrokken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we containers op daken staan dan?
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!quote:
Oehquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!
Donderdag een persconferentie van AB?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!
In de PDF-persverklaring:quote:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschietenquote:On Thursday at 15.00, within the AnsaldoBreda legal headquarter located in Naples, in Via Argine 425, the CEO Maurizio Manfellotto and his staff will hold a press conference on the matter. To confirm, write to desio.alessio@ansaldobreda.it
Zou wel bruut zijn om daar gewoon heen te gaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Ik had het nogal druk vandaag, dus ik heb wat gemistquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de PDF-persverklaring:
[..]
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Aangemeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Zullen we allemaal mailen dan we namens een voor hen onbekend Nederlands medium komen? ZOdat er 100 stoelen staan terwijl er maar 10 man komen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de PDF-persverklaring:
[..]
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Ik ga erheen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Zullen we allemaal mailen dan we namens een voor hen onbekend Nederlands medium komen? ZOdat er 100 stoelen staan terwijl er maar 10 man komen?
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug isquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FOK!TV met uw nieuwe presentator Dr_Flash
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeidersquote:PISTOIA - Werknemers van de omstreden Fyra-bouwer AnsaldoBreda hebben gistermorgen het werk neergelegd, nadat ze hadden gehoord dat de NS hun treinen niet meer wil. Dat staking brak uit op de vestiging in Italië waar het hogesnelheidsmateriaal wordt gemaakt. De AnsaldoBreda-directie heeft op haar beurt de aanval op de NS geopend.
Bonden riepen tot de spontane actie in Pistoia op omdat ze duidelijkheid over de toekomst van het bedrijf eisen. Het schrappen van de honderden miljoenen aan orders uit België en Nederland zou volgens de bonden AnsaldoBreda fataal kunnen worden.
Leiders van de katholieke metaalbond FIM-CISL en de linkse FIOM-CIGL kregen een spoedonderhoud met directeur Maurizio Manfellotto. Vandaag hebben bonden en directie opnieuw crisisberaad. Vooralsnog leggen de bonden de verantwoordelijkheid geheel in ons land en België neer.
Passie om ieder draadje in ieder bakje anders neer te leggen zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
Melden bij ons. Dan kan er wat mee gedaan worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
De baan ligt er ook niet overal lekker bij. Bij de Waterhuisaansluiting (iets ervoor vanaf de Groningese kant) een stuk spoor wat niet recht ligt.
"Hallo, mijn naam is Fles, verslaggaver namens DikkeLulDrieBierNieuws B.V."quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je daar als ordinary mortal ook naartoe? Of moet je echt iemand van de pers zijn?
Ga je serieus naar Napels?quote:
Ja dag, je levert als bedrijf jaar in, jaar uit rotzooi af, en als er dan een keer iemand het lef heeft om het terug je strot in te douwen, is het allemaal ineens andermans schuld? Oslo, Denemarken, weet ik veel wat hadden dat schroot gewoon voor de deur moeten dumpen. Da's pas passie!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde idd galvanische corrosie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Galvanische corrosie bedoel je? Daarbij kan het minder edele metaal sneller corroderen dan het meer edele metaal door verschuiving van potentiaal. Ook zorgen zwerfstromen voor corrosie, met name op de anode (plek waar de elektronen weg worden gevoerd). Verschillende corrosie-oorzaken dus.
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:17 schreef bork het volgende:
[..]
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug is
Hij moet wel z'n kompas of iets met een kaart meenemen wanneer je in downtown Pistoia moet zijn![]()
![]()
Ten zuiden van die hallen staan ook nog wat losse rijtuigen zo te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef arkkey het volgende:
[..]
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:
https://maps.google.nl/ma(...).002642&z=19&iwloc=A
ingepakt en alquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ten zuiden van die hallen staan ook nog wat losse rijtuigen zo te zien.
Voor zover ik er over denk :quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag over HAFAS offline: Wat doet dit instellingen venstertje wat te maken heeft met overstappen?
[ afbeelding ]
Bovenste schuifje snap ik wel maar vergroten met een Factor en dan weer minuten, mijn Wiskunde is nooit goed geweest, hoe werkt dat?
De helpfunctie bied geen soelaas
Maar wat is die factor dan, op basis van wat? factor verloren onderdelen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Voor zover ik er over denk :
1e mogelijkheid : minimale overstaptijd die je kan halen instellen
2e mogelijkheid : 1e minimale overstaptijd vergroten met een factor xxx
3e mogelijkheid : 1e minimale overstaptijd vergroten met factor x minuten x 2e mogelijkheid.
BV 1 min, factor 2 x 1 min maakt 3 minuten
Maar wie ben ik
In streetview zie je hem ook nog staan: http://goo.gl/maps/mc3dvquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef arkkey het volgende:
[..]
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:
https://maps.google.nl/ma(...).002642&z=19&iwloc=A
Ze werken gepassioneerd aan het spul, alleen hebben ze geen flauw idee wat ze aan het doen zijn, Dat is het grootste probleem ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:17 schreef bork het volgende:
[..]
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug is
Hij moet wel z'n kompas of iets met een kaart meenemen wanneer je in downtown Pistoia moet zijn![]()
![]()
Er is een minimale overstaptijd gedefinieerd, die bij een cross-platform overstap 2 minuten is, op sommige stations (zoals Arnhem) is de overstaptijd 4 minuten, terwijl op Utrecht Centraal minimaal 5 minuten de norm is dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag over HAFAS offline: Wat doet dit instellingen venstertje wat te maken heeft met overstappen?
[ afbeelding ]
Bovenste schuifje snap ik wel maar vergroten met een Factor en dan weer minuten, mijn Wiskunde is nooit goed geweest, hoe werkt dat?
De helpfunctie bied geen soelaas
Blijkbaar moeten ze daar op het kantoor in la defense nog wat targets halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Sandrvich het volgende:
Oh het is dus een aanbieding...Ik was gisteren al blij verrast toen ik Brussel-Lyon voor ¤49,- in 1e klas had kunnen kopen voor volgende week zaterdag.
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zelfs acht minuten op sommige stations geloof ik?
Een aardige wandeling maar gemakkelijk haalbaar binnen zes minuten als je goed te been bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.
Ja, *en* als je weet hoe Utrecht Centraal er uit ziet en je precies weet welke kant je op moet lopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Een aardige wandeling maar gemakkelijk haalbaar binnen zes minuten als je goed te been bent.
Ja, oké. Maar als je daar onzeker over bent kun je in de reisplanner altijd aangeven dat je wat extra overstaptijd behoeft natuurlijk. Naar Houten rijdt toch één trein per kwartierquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, *en* als je weet hoe Utrecht Centraal er uit ziet en je precies weet welke kant je op moet lopen...
Vertrekt de trein naar Houten niet vanaf 300km afstand tot de tunnel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Protip zijn natuurlijk de tunnels, dan ben je er altijd sneller dan via de stationshal i.v.m. drukte.
Ik was er wel blij mee. Ik had al voorzien om met een InterRail One Country Pass per TER naar Lyon te gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze daar op het kantoor in la defense nog wat targets halen
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Vertrekt de trein naar Houten niet vanaf 300km afstand tot de tunnel?
twitter:FR_Rutger twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:08:04De #fyra heeft een #rijverbod. Waarom staat er dan nog fyra op de borden op t perron en zijn de treinstellen nog in gebruik? #dtv @NS_online reageer retweet
volgens mij geldt dat papieren kortingskaartje alleen icm het voordeelurenabonnementquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Aether het volgende:
Zal wel op de verkeerde plek zoeken op NS.nl: is het nog mogelijk om voor een medereiziger een papieren kortingskaartje te gebruiken i.c.m. een Dal Voordeel?
Op de site kan ik alleen iets vinden over het samenreis ov-chipkaartproduct.
Ok, succes morgen. Ik vind het echt leuk dat je gaat, ben benieuwd naar je ervaringen.quote:
Dit gaat nog heel wat verwarring opleverenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef KnightSolaire het volgende:
Iemand verwachtte dit soort tweets hier nog gisteren, en jawel:twitter:FR_Rutger twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:08:04De #fyra heeft een #rijverbod. Waarom staat er dan nog fyra op de borden op t perron en zijn de treinstellen nog in gebruik? #dtv @NS_online reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:14:37@FR_Rutger De binnenlandse Fyra blijft wel gewoon rijden. De internationale Fyra, de V250, is uit dienst gehaald: http://t.co/IUujJiUEoL ^PV reageer retweet
Een linkje naar een droog persbericht is inderdaad niet de beste manier om de verwarring op te helderen. Linkje naar http://www.fyra.com/Reizen was wellicht al beter geweest, al is die banner daar dan weer niet taktischquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef bloodysunday het volgende:
Zet er dan gewoon een afbeeldingen bij. De V250 zegt toch niemand wat?
Albatrosquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef bloodysunday het volgende:
Zet er dan gewoon een afbeeldingen bij. De V250 zegt toch niemand wat?
Dus nu kom je langs de mlv niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:16 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik was er wel blij mee. Ik had al voorzien om met een InterRail One Country Pass per TER naar Lyon te gaan.
Volgens de norm voor stations met Centraal in de naam zou het ook in 5 moeten kunnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.
Dank je, ben ook zeer benieuwdquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok, succes morgen. Ik vind het echt leuk dat je gaat, ben benieuwd naar je ervaringen.
Als je 90 graden naar rechts draait zie je een andere staan, nog veel duidelijker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:33 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
In streetview zie je hem ook nog staan: http://goo.gl/maps/mc3dv
Dat weten we, in Pistoia timmeren ze die dingen bij elkaar in de Nieuwe Stad zit de CEO. baas (afkortingen mogen hier nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en nogmaals, het is dus niet in Pistoia maar in Napoli waar ik heen moet.
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef arkkey het volgende:
Ga je nou prive even heen en weer vliegen om een persconferentie van een half uurtje te volgen
en ook een weg!quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
en het is een ICE TD, dus ergens in Noord-Duitsland waarschijnlijk
Langs de E47/Königsweg onderweg van/naar Puttgarden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef bork het volgende:
Kwistijd,
Waar tuft deze ICE overheen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Langs de E47/Königsweg onderweg van/naar Puttgarden.
Zo gaat dat. Ik ging ongeveer zes keer per jaar die kant op:quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef bork het volgende:
[..]![]()
e n dan een uurtje in de boot en dan verder naar Copenhavn
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Ik ging ongeveer zes keer per jaar die kant op:
De maffia heeft wel wat beters te doen dan toeristen lastig vallen denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
In Napoli heerst de maffia, dus je kunt nog wat verwachten
Komen er dan ook waslijnen te hangen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef bork het volgende:
[..]Nice, tot 2021 kan het nog dan moet de brugtunnel af zijn.
Ik heb het niet gelezen maar als je ergens 5,5 miljard (gebugetteerd) in stopt dan zullen er wel lijntjes worden gebruikt, dat kan er dan wel afquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:01 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Komen er dan ook waslijnen te hangen?
Ja, ben te lui het artikel te lezen.
Indienststelling tegelijk met ICx dus dat zal mooi uitkomen :-)quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:10 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar als je ergens 5,5 miljard (gebugetteerd) in stopt dan zullen er wel lijntjes worden gebruikt, dat kan er dan wel af.
Je blijft in de trein totdat je op de boot zit, daarna moet je er uit. Superleuk als je hele hebben en houwen voor anderhalve week vakantie daar achterblijven... Anders wordt er niet genoeg omgezet op die boot, ook al zeggen ze dat het is om veiligheidsredenen. Vlak voor aankomst (het is 40 minuten varen) is er een zoemer en wordt er in 3 talen omgeroepen dat je terug moet naar de trein.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Lijkt me wel eens tof om zo'n treinferry mee te maken. Blijf je als treinreiziger in de trein zitten of moet je in- en uitstappen?
Nee je moet eruitquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Lijkt me wel eens tof om zo'n treinferry mee te maken. Blijf je als treinreiziger in de trein zitten of moet je in- en uitstappen?
Snap wel dat ze liever niet alle koffers en dergelijke op het dek willen hebben. Autopassagiers laten dat ook gewoon achter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je blijft in de trein totdat je op de boot zit, daarna moet je er uit. Superleuk als je hele hebben en houwen voor anderhalve week vakantie daar achterblijven... Anders wordt er niet genoeg omgezet op die boot, ook al zeggen ze dat het is om veiligheidsredenen. Vlak voor aankomst (het is 40 minuten varen) is er een zoemer en wordt er in 3 talen omgeroepen dat je terug moet naar de trein.
Ja tuurlijk, hoe dacht je dat die autopassagiers naar boven kwamen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Snap wel dat ze liever niet alle koffers en dergelijke op het dek willen hebben. Autopassagiers laten dat ook gewoon achter.
Wel vreemd dat je dus in- en uitstapt op de boot. Hebben ze daar trappen voor gemaakt dan?
Bedoelde om uit de trein te komen. Dat is toch een stuk hoger dan de vloerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hoe dacht je dat die autopassagiers naar boven kwamen?
vast, maar ik denk wel dat er banden zullen zijn tussen het moederbedrijf van AnsaldoTilburg en de mensen die het niet zo nauw nemen met de wetquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De maffia heeft wel wat beters te doen dan toeristen lastig vallen denk ik.
Ik ging met de nachttrein vanaf Kopenhagen en daar hadden ze gewoon trappetjes geplaatst inderdaad. Ik baalde wel want onze boottocht duurde meerdere uren in de nacht terwijl ik liever in dat bed in de trein lagquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Snap wel dat ze liever niet alle koffers en dergelijke op het dek willen hebben. Autopassagiers laten dat ook gewoon achter.
Wel vreemd dat je dus in- en uitstapt op de boot. Hebben ze daar trappen voor gemaakt dan?
Ik denk dat ze precies dat gaan vertellenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
@flash,
Kan je niet die foto's meenemen daarheen en even vragen stellen wat hun nou bij dat schroot denken![]()
Toch nog gevonden:quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij geldt dat papieren kortingskaartje alleen icm het voordeelurenabonnement
http://somda.nl/forum/3884/p453349/Ontwikkelingen+HSL/quote:Jammer, fout gespeculeerd. Één V250 heeft al 103230 km gereden, 5 hebben meer gereden dan 50000 km en slechts één zit onder de 10000 km. Wat je verondersteld wat er zou kunnen gebeuren is speculatief en niet waarschijnlijk omdat de revisie termijn van de wielstellen 1000000 km is.
Dan nog het volgende: De huidige status van V250 is even wat anders als in Januari 2013. Voor dat nu een V250 een testrit mag gaan maken is er behoorlijk aan gesleuteld en is er een 100% controle uitgevoerd!! Een verbod op testritten gebaseerd op foto's van de toestand van januari lijkt me niet reeel.
Men gaat er klaarblijkelijk van uit dat er vanaf Januari met duimen gedraait is en dat is alles behalve correct.
Maar deze informatie over de storingen komen bij ProRail vandaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef b2py het volgende:
NS rept er niet over, informatievoorziening is over naar NS hè
En wordt online gezet door NS.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar deze informatie over de storingen komen bij ProRail vandaan
Bron van informatie is ProRail, en ProRail weet wel van een storing maar meldt het nergens. Dan kan NS ook niks op ns.nl zetten. ProRail heeft ook niks op prorail.nl staan.quote:
Maar wat is de status van de treinen op dit moment dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:47 schreef b2py het volgende:
Iemand op Somda:
[..]
http://somda.nl/forum/3884/p453349/Ontwikkelingen+HSL/
Dat was voor Piko begin jaren geen enkel probleem geweest. Wat een rampboel maakten die toen zeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef greavy het volgende:
Inmiddels verkrijgbaar als model bij ACME (Gelijkstroom is ACME 90023 en wisselstroom is ACME 90023AC)
[ afbeelding ]
En de grijze (90024 / 90024AC):
[ afbeelding ]
ACME is een Italiaans bedrijf. Die mogen dit wel lanceren.
PIKO heeft geen toestemming gekregen om FYRA-locs te maken. Zij mogen wel de V250 leveren. (Wel inclusief afvallende schotplaten en spontane brandjes enzo)
ik zat er net aan te denken jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef arkkey het volgende:
ACME? Toepasselijker had niet gekund, zeker als het italiaans is.
Voor de mensen die Looney Tunes niet volgen, van wikipedia:
The Acme Corporation is a fictional corporation that features prominently in the Road Runner/Wile E. Coyote cartoons as a running gag featuring outlandish products that fail catastrophically at the worst possible times.
En hij was vanmorgen OP TIJD op station Velperpoort. Dat ik dat nog mee mocht makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoptrein Arnhem - Winterswijk is een gouden huwelijk vandaagAnnemarie Jorritsma en Guus Hiddink
En er zijn nergens locjes verkrijgbaar zonder motortje en troep, maar gewoon om neer te zetten, zoals ik al een paar treintjes en bussen heb?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:53 schreef Duvel het volgende:
ACME maakt puike modeltreinen, detaillering vergelijkbaar met LS Models.
Ja. Arriva stopt niet op Arnhem Zuid (deed Syntus ook niet).quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef JDude het volgende:
Stroomstoring blijkbaar.
Voor de lol zat ik zojuist even door de actuele vertrektijden in die regio te bladeren... Klopt het nou echt dat er vanuit Elst een stoptrein naar Arnhem gaat die niet stopt op Arnhem Zuid, en een intercity die dat wel doet?
Ja, dat is de 3600 (IC Zwolle - Roosendaal) die daar wel stopt. Dat Arriva niet stopt te Arnhem-Zuid heeft geloof ik met de concessie te maken, waarin het destijds net gebouwde station nog niet in was opgenomen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef JDude het volgende:
Stroomstoring blijkbaar.
Voor de lol zat ik zojuist even door de actuele vertrektijden in die regio te bladeren... Klopt het nou echt dat er vanuit Elst een stoptrein naar Arnhem gaat die niet stopt op Arnhem Zuid, en een intercity die dat wel doet?
Is het ook niet een gevalletje van ontbrekende wil om de IC Schiphol - Heerlen tussen Utrecht en Eindhoven te laten pendelen? Die serie wordt er vaak uitgegooid als er iets op het traject mis is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
dat ga je in de toekomst steeds meer zien. Je kunt namelijk voor geen meter meer bijsturen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En er zijn nergens locjes verkrijgbaar zonder motortje en troep, maar gewoon om neer te zetten, zoals ik al een paar treintjes en bussen heb?
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 05-06-2013 om 18:31:38In toekomstige treinen, tussen Alphen aan den Rijn en Gouda, komen geen toiletten. Volgens de provincie zou dat te duur zijn #toilet #trein reageer retweet
Vraag me toch af wat de daadwerkelijke meerprijs gedurende de levensduur van z'n toilet is opwegende tegen exploitatie van vaste toiletten op stations.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef b2py het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op woensdag 05-06-2013 om 18:31:38In toekomstige treinen, tussen Alphen aan den Rijn en Gouda, komen geen toiletten. Volgens de provincie zou dat te duur zijn #toilet #trein reageer retweet
Wordt openbaar aanbesteed, dus ben benieuwd wie er wil gaan rijden. Je hebt niet erg veel materieel voor nodig. Ik denk dat je met losse GTW 2/8 (drie-baks) goed uit de voeten kan. Met een kwartiersdienst heb je aan 4 omlopen genoeg (met echt lang keren 5), dus veel stellen zal je ook niet nodig hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik zou zeggen: bouw een aantal SLT's niet om en laat die daar pendelen
En heel Europa is er trots op hoe snel de dienstverlening het raam uit kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:21 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Is het ook niet een gevalletje van ontbrekende wil om de IC Schiphol - Heerlen tussen Utrecht en Eindhoven te laten pendelen? Die serie wordt er vaak uitgegooid als er iets op het traject mis is.
Reken daar maar niet op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Wordt openbaar aanbesteed, dus ben benieuwd wie er wil gaan rijden. Je hebt niet erg veel materieel voor nodig. Ik denk dat je met losse GTW 2/8 (drie-baks) goed uit de voeten kan. Met een kwartiersdienst heb je aan 4 omlopen genoeg (met echt lang keren 5), dus veel stellen zal je ook niet nodig hebben.
Yep.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
ook wel regelmatig met twee of drie tweetjes toch?
De gevaarlijkste hindernis eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het onderdeel "transfer naar de Start" is afgerondIk zit in Eindhoven aan een koele halve liter Hertog Jan
Ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet denkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het onderdeel "transfer naar de Start" is afgerondIk zit in Eindhoven aan een koele halve liter Hertog Jan
Je mag van mij denken wat je wilt hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet denken.
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen neequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van mij denken wat je wilt hoorof geloof je het niet soms?
Dat is te begrijpenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen nee
Ik heb zelfs de vliegtijden, overtuigd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen nee
En anders maar niet overtuigd johquote:
NIet te veel GGPO he, morgen fris en fruitig het Phileasco in naar FF....quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het onderdeel "transfer naar de Start" is afgerondIk zit in Eindhoven aan een koele halve liter Hertog Jan
hoezo, je hoort het vrijdag wel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen![]()
Je hoort het vrijdag wel
Echt niet, taxi staat om 6:15 voor. 6:45 boarden, 7:35 vertrek. 9:45 landen. Ik ga al jullie ongelovige konten zo hard schoppen dat je er nog steeds scheef van loopt als de v250 weer gaat rijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
NIet te veel GGPO he, morgen fris en fruitig het Phileasco in naar FF....
Je hoort het vrijdag wel. Kweek maar eens wat vertrouwenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
hoezo, je hoort het vrijdag wel?Live webcam
dat zal de ongelovigen lerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt niet, taxi staat om 6:15 voor. 6:45 boarden, 7:35 vertrek. 9:45 landen. Ik ga al jullie ongelovige konten zo hard schoppen dat je er nog steeds scheef van loopt als de v250 weer gaat rijden.
hey, het is niet zo dat ik je niet geloof ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoort het vrijdag wel. Kweek maar eens wat vertrouwen
Tenzij die spaghettivreters hun zwets in het Italiaans houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
dat zal dan voor de persco moeten zijn, want tijdens en erna komt Fles niet meer bij van het lachen
No, Io anche parlo Italianoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij die spaghettivreters hun zwets in het Italiaans houden...
Prima di tutto scusarsi per tenere la conferenza stampa. Gli olandesi ei belgi non vogliono guidare i nostri treni, ma vi posso assicurare che non sta succedendo niente. Tutti i treni soddisfano gli standard di sicurezza e che pertanto può solo guidare. Non capiamo perché ora c'è tanta confusione, perché facciamo ogni sforzo per trovare una soluzione quei pochi problemi. Dacci un po 'di tempo e i treni sopra come un fascino.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij die spaghettivreters hun zwets in het Italiaans houden...
Er staat dat de treinen gewoon kunnen rijden en dat er niet zoveel aan de hand isquote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er staat dat de treinen gewoon kunnen rijden en dat er niet zoveel aan de hand is
geen idee. Had geen zin om er meer neer te tikkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Ik bedoelde meer "en verder"
Nee. Vrijdagquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heeft iemand voor mij toevallig het hele verhaal globaal in het italiaans? krantenberichtje ofzo, kan ik morgen mijn italiaanse collegas mee om de oren slaan...
La Stampa van 31 mei: http://www.lastampa.it/20(...)ZaxAx3qI/pagina.htmlquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heeft iemand voor mij toevallig het hele verhaal globaal in het italiaans? krantenberichtje ofzo, kan ik morgen mijn italiaanse collegas mee om de oren slaan...
Fles gaat een verhaal halen jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
fles gaat dus verhaal halen bij de pastabakkers?
Gaaf!quote:
Dankjequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
La Stampa van 31 mei: http://www.lastampa.it/20(...)ZaxAx3qI/pagina.html
La Repubblica van 4 juni: http://ricerca.repubblica(...)ni-ansaldobreda.html
1 juni: http://ricerca.repubblica(...)ovie-stracciano.html
en de rest moet je zelf maar zoeken
Ik snap het best wat Fles bedoeld, laten we geen te hoge verwachten hebben, dat er een van "ons" gaat wil niet zeggen dat nu een mega spectaculair verhalen met fotos en filmpjes gaat komen; Er is zoveel in het process naar morgen wat nog om kan donderen, laten we niet de druk opvoeren.te hard van stapel lopen.....quote:
twitter:AlexMedia twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 22:19:42@AnsaldoBredaSpA Are you serious? You’ve lied to 25 million citizens living in two countries and now you start about your image? reageer retweet
twitter:francescob80 twitterde op woensdag 05-06-2013 om 21:30:42@AlexMedia it's what your country want You believe! Ask the conductors if they have clear conscience reageer retweet
"Dingen donderen om bij AnsaldoBreda". Hmmm, niet echt nieuwswaardig, lijkt me.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er is zoveel in het process naar morgen wat nog om kan donderen
Daar ga ik dan maar even vanuit, want ik had pas later door dat het niet zo handig was om te zeggen aangezien er een vliegtuig in het spel is...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Dingen donderen om bij AnsaldoBreda". Hmmm, niet echt nieuwswaardig, lijkt me.
Ik weet wel zeker dat dat er eentje van AnsaldoPistoia is..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef James1988 het volgende:
Een (vermoedelijke) AnsaldoBreda'er reageerde zojuist op een kritische tweet van mijtwitter:AlexMedia twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 22:19:42@AnsaldoBredaSpA Are you serious? You’ve lied to 25 million citizens living in two countries and now you start about your image? reageer retweet
twitter:francescob80 twitterde op woensdag 05-06-2013 om 21:30:42@AlexMedia it's what your country want You believe! Ask the conductors if they have clear conscience reageer retweet
http://it.linkedin.com/pub/dir/Francesco/Barontiquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef James1988 het volgende:
Een (vermoedelijke) AnsaldoBreda'er reageerde zojuist op een kritische tweet van mij
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef OEM het volgende:
[..]
http://it.linkedin.com/pub/dir/Francesco/Baronti
Duidelijk, thanksquote:Project Operation Regional Trains at Ansaldobreda
Het concept op zich is goed, het is jammer dat de afwerking zo brak is. Als AB het niet zo had verklooid hadden ze een product gehad dat ze vaker hadden kunnen verkopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
och ja, de Italianen worden door hun bazen voorgelogen
En op zich is de V250 in potentie helemaal geen slechte trein, maar de gebrekenlijst is wat te lang.
Als je zeer frequent reist met het OV valt het relatief wel mee ja..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef moddermonster het volgende:
Pfiew.. ik heb wel geluk gehad vandaag. Was eerst van plan om om 17:23 de sprinter van Nijmegen richting den Bosch te nemen, maar besloot die van 16.23 te pakken. Heeft me denk ik aardig wat vertraging bespaard. Ik was net tevreden dat ik dit jaar nog geen enkele noemenswaardige vertraging ben tegengekomen. (Maar zo vaak reis ik dan ook weer niet met de trein) (en oja, ik lurk al 40 delen mee)
Livestream dus, iedereen kijken!twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:09:32Thursday, live streaming 3 pm, press conference of Ceo Maurizio Manfellotto about the Fyra case. http://t.co/0r2CshdduN reageer retweet
daar komt het wel op neer ja. Met een veel strakkere leiding en echt seriematige bouw kun je een heel eind komen. Zeker als je daarbij ook een goeie visie hebt,durft te investeren en bovenop de kwaliteit zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het concept op zich is goed, het is jammer dat de afwerking zo brak is. Als AB het niet zo had verklooid hadden ze een product gehad dat ze vaker hadden kunnen verkopen.
Jeej, kunnen we zwaaien naar Fles....quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
Livestream dus, iedereen kijken!twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:09:32Thursday, live streaming 3 pm, press conference of Ceo Maurizio Manfellotto about the Fyra case. http://t.co/0r2CshdduN reageer retweet
Is er iemand in de gelegenheid om het op te nemen? ik ben au Travailquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
Livestream dus, iedereen kijken!twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:09:32Thursday, live streaming 3 pm, press conference of Ceo Maurizio Manfellotto about the Fyra case. http://t.co/0r2CshdduN reageer retweet
PSM, vooral uw kruidvatkaartjes over de grens, understatements en woordgrappen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
krijgt op de Fles gaan toch weer een heel nieuwe dimensie
Zal we waarschijnlijk wel uitklappen als het halve trein topic gaat kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
Livestream dus, iedereen kijken!twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:09:32Thursday, live streaming 3 pm, press conference of Ceo Maurizio Manfellotto about the Fyra case. http://t.co/0r2CshdduN reageer retweet
veel te lange tekstquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
PSM, vooral uw kruidvatkaartjes over de grens, understatements en woordgrappen...
Pre-orderen die handel!twitter:SanneVanGalen twitterde op woensdag 05-06-2013 om 22:03:02Bestuursvergadering gehad, onder meer over ledenwerving en merchandising. Ik stem voor een "I survived Fyra"-shirt! reageer retweet
LOL dit is nog een best lastig klusje lijkt mij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef bork het volgende:
[..]![]()
e n dan een uurtje in de boot en dan verder naar Copenhavn
![]()
[ afbeelding ]
Leuk Vrouwkequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef James1988 het volgende:
Er is weer een nieuwe aflevering van Alstom's videomagazine, 360. Deze maand aandacht voor een nieuwe machine die een betonnen plaat met hogesnelheidsspoor kan aanleggen tot wel 1.000 meter per dag.
Ik ben toch de enige die de skills in huis heeft om dr t versierenquote:
Campanile?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ingrid![]()
Een van de serveerdames.
Zegt zo leuk "hmm en dit alles wordt zeker door De Baas betaald?"
Ik denk "Dat zeg je heel goed meisje"
Je kent dr?quote:
Suspended zelfs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heeft zelfs twitter
[ afbeelding ]
Zut Alors, ik had het kunnen weten, ze is een francaisequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heeft zelfs twitter
[ afbeelding ]
Ik wil ook die H-banen doen zoals jij!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef bork het volgende:
[..]
Zut Alors, ik had het kunnen weten, ze is een francaise.
Niemand houdt je tegen hoor, ik wil je best helpenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil ook die H-banen doen zoals jij!
Ik word er bang van, lijkt wel Battle Star Galactia of Transformers III. Doe uit!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
We onderbreken dit topic heel eventjes voor de reclame, maar daarna vlug weer terug!![]()
http://tinyurl.com/kyaurtb
Ik ben er als zon beetje 7 keer onderlangs gereden, waarvan 4 keer zonder t te weten....quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:45 schreef bork het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil ook die H-banen doen zoals jij!
[/quote}
Niemand houdt je tegen hoor, ik wil je best helpen. Het lijkt heel moeilijk maar het is eigenlijk best gemakkelijk
.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben er als zon beetje 7 keer onderlangs gereden, waarvan 4 keer zonder t te weten....
mm, je wist het gewoon nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nouja, bij Dusseldorf Luchthaven gewoon de verkeerde kan uit uit het raam staren eigenlijk
Hup je mandje in, morgenvroeg weer op en succes!quote:
Nou, dat kan! Alstom's web TV heeft een RSS-feed waarin alle video's die gepubliceerd worden verschijnen. In de 1e week van de maand (m.u.v. de zomerstop) komt er ook een nieuwe aflevering van 360 bij, waarin de hoogtepunten van de Alstom-groep (Power, Grid en Transport) van de maand ervoor worden toegelicht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Edit tof, die video, daar wil ik me best op abboneren
In die paar jaartjes dat ik meneer Flashemans nu een klein beetje ken acht ik de kans dat hij echt gaat vele malen groter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen nee
Dat mochten we met de Traxx niet eens doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:56 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag nog materieelinstructie, morgen het laatste beetje, en dan materieel examen
Vandaag en beetje deuren en treeplanken in de storing helpen op leeg materieel.
Sneaky aan de noodrem trekken enzo. De meest voorkomende storingen opwekken om ze zo snel mogelijk te verhelpen. Waarschijnlijk nog een ritje naar Zuidbroek//Veendam
Dat doet het het zichzelf wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:15 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Dat mochten we met de Traxx niet eens doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |