"HEY WAAROM ZIJN DE HEKKEN NOG DICHT"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Dies volgensmij net zo gek als Bart de Boer (Directeur Efteling) die ook in die richting twittert(Maar dan met attractiemiskopen e.d.)
Ik blijf erbij, wij moeten elkaar kennen uit het parkenwereldje volgensmijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"HEY WAAROM ZIJN DE HEKKEN NOG DICHT"
"WE GAAN PAS OM 11 UUR OPEN JE BENT VEEL TE VROEG" in vol caps terugtweeten
mooi dat je er veel van opgestoken hebtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Die jongens zijn ook wel goed. Lieten een paar mooie voorbeelden zien wel.
Ook voor ons machinisten bij 24/48 uurs controle, genoeg om op te letten.
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is aan Driek en zijn clubje. Je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend.
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.
Nou ja, het is niet alleen dat. Het is ook gewoon onzin om iets wat juridisch geen kartel is wel als zodanig te bestempelen en er dan een hele hoop belastinggeld aan te verspillen voordat dat weer eens bevestigd wordt, want daar zijn ze in Brussel heel goed in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..
dat word niet eens meer gelezen
daarom moet je ook doseren en ook de goede dingen benoemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.
Die (R)SG3tjes van Peters zijn allemaal al een revisie aan het ondergaan omdat het 'aluminium' in die voertuigen allemaal aan het roesten is...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Dies volgensmij net zo gek als Bart de Boer (Directeur Efteling) die ook in die richting twittert(Maar dan met attractiemiskopen e.d.)
Bij vlagen is er zowat elke dag wel een brandbrief over iets idd. Dat kan wel wat minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarom moet je ook doseren en ook de goede dingen benoemen
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef didser het volgende:
[..]
Die (R)SG3tjes van Peters zijn allemaal al een revisie aan het ondergaan omdat het 'aluminium' in die voertuigen allemaal aan het roesten is...
Hier trouwens nog drie foto's die ik vorig jaar onder de GTW's gemaakt heb (Vechtdallijn-stellen in de werkplaats in Zutphen):quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]tof.
Vond het leukste toch wel om ff door de put te lopen en zo de trein van de onderkant bekijken.
Dan zie je toch wel weer interessante dingen:
- Magneetremmen, wat voor klappen die opvangen van de rails wanneer ze gebruikt worden
- Zandstrooiers die snel verbuigen en zo tegen wielen aan kunnen komen. Vonkenregen tot gevolg en daar bijbehorende bermbrandjes 's zomers
Mooi. Geen idee wat we hier moeten zien, maar okee, het ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hier trouwens nog drie foto's die ik vorig jaar onder de GTW's gemaakt heb (Vechtdallijn-stellen in de werkplaats in Zutphen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.
Wat bedoel je daarmee? Heeft dat met zwerfstroom te maken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?
Denk dat ie de vetten bedoeld die wij afgeven van onze handen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Heeft dat met zwerfstroom te maken?
Hadden we containers op daken staan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:14 schreef didser het volgende:
ook alle containers worden van de daken gehaald en iets aan gedaan door Bombardier.
Galvanische corrosie bedoel je? Daarbij kan het minder edele metaal sneller corroderen dan het meer edele metaal door verschuiving van potentiaal. Ook zorgen zwerfstromen voor corrosie, met name op de anode (plek waar de elektronen weg worden gevoerd). Verschillende corrosie-oorzaken dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?
Het kan wel weggevreten worden, onder andere door zwerfstroomcorrosie. Het metaal lost dan bijvoorbeeld op op de plekken waar de retourstroom uit het metaalobject gaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.
Koeling volgens mij? Meer dan LZB en ZUB doe ik er ook niet mee. Maar komt om de zoveel tijd eentje op de 's Gravenweg binnen en die word daar uit elkaar getrokken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we containers op daken staan dan?
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!quote:
Oehquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!
Donderdag een persconferentie van AB?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!
In de PDF-persverklaring:quote:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschietenquote:On Thursday at 15.00, within the AnsaldoBreda legal headquarter located in Naples, in Via Argine 425, the CEO Maurizio Manfellotto and his staff will hold a press conference on the matter. To confirm, write to desio.alessio@ansaldobreda.it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |