Bodemplaat eronderuit gek*nkerd soms? Moet je er maar niet zo hard mee Fok!ken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Sorry voor de vertraging, mn pc liep vast....
twitter:pgpeters twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:20:54Sommige weken extra blij dat wij voor 500 mio trams en metro's bij @AlstomTransport en @BombardierRail hebben gekocht. Dit is zo'n week. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pgpeters twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:20:54Sommige weken extra blij dat wij voor 500 mio trams en metro's bij @AlstomTransport en @BombardierRail hebben gekocht. Dit is zo'n week. reageer retweet
Mja, nadeel van Rover is dat die club te dicht op de vervoerders zit, waardoor er niet altijd een objectief oordeel gevormd kan worden en dat hierdoor de reizigersbelangen geschaad kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik vind de toon van de communicatie van ROVER veel beter eigenlijk..bijna altijd dan...
Lekker professioneel van zo'n man ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pgpeters twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 21:20:54Sommige weken extra blij dat wij voor 500 mio trams en metro's bij @AlstomTransport en @BombardierRail hebben gekocht. Dit is zo'n week. reageer retweet
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, nadeel van Rover is dat die club te dicht op de vervoerders zit, waardoor er niet altijd een objectief oordeel gevormd kan worden en dat hierdoor de reizigersbelangen geschaad kunnen worden.
hij gaat af en toe undercover in zijn eigen bedrijf. Valt ook wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker professioneel van zo'n man ook![]()
Volgende keer is er wat met zijn spul en is het krijsen als een speenvarken
dat heeft geen nut nee. Wel als het een algemene klacht is, vanwege de korte keertijden van de treinen op de lange afstanden, waardoor deze gedurende de dag nauwelijks schoongemaakt worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..
Toch vind ik de frequentie van MVBOV te hoog, reageren als je echt reageren moet, en als je dan toch schrijft gelijk even de kleine dingetjes ook vermelden lijkt mij beter ...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat heeft geen nut nee. Wel als het een algemene klacht is, vanwege de korte keertijden van de treinen op de lange afstanden, waardoor deze gedurende de dag nauwelijks schoongemaakt worden.
RET heeft al wat nare ervaringen met nieuw materieel. Hun Alstom-trams bleken niet overal goed door de bochten te passen, uiteindelijk heeft men de infrastructuur erop moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker professioneel van zo'n man ook![]()
Volgende keer is er wat met zijn spul en is het krijsen als een speenvarken
De hele stad lag toen openquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
RET heeft al wat nare ervaringen met nieuw materieel. Hun Alstom-trams bleken niet overal goed door de bochten te passen, uiteindelijk heeft men de infrastructuur erop moeten aanpassen.
Dat was toch met de Citadis 2'en voornamelijk? Er zijn nog steeds plekken waar het niet kan. Daar hangt een bordje dat er geen 2 Citadis 2'en elkaar daar mogen passeren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
RET heeft al wat nare ervaringen met nieuw materieel. Hun Alstom-trams bleken niet overal goed door de bochten te passen, uiteindelijk heeft men de infrastructuur erop moeten aanpassen.
Dat is aan Driek en zijn clubje. Je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Toch vind ik de frequentie van MVBOV te hoog, reageren als je echt reageren moet, en als je dan toch schrijft gelijk even de kleine dingetjes ook vermelden lijkt mij beter ...
Voor mij voelt het "gebler" van MVBOV nu alsof je "iedere zaadlozing een staatsbegrafenis geeft", maar goed, ik heb slechts communicatie gestudeerd, dus wie ben ik nou helemaal...
Hij is ook niet zo groot volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij gaat af en toe undercover in zijn eigen bedrijf. Valt ook wat voor te zeggen
nice. Heb zelf die werkplaats ook eens bezocht. Was enkele dagen na de opening ervanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:47 schreef Monopoly het volgende:
Materieelcursus deze week voor de GTW Spurt.
Vandaag even in de werkplaats van VOITH gekeken in Leeuwarden. Best wel tof om te zien allemaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nice. Heb zelf die werkplaats ook eens bezocht. Was enkele dagen na de opening ervan
ah, dat zijn dus een aantal puntjes waar goed op gelet moet worden en zo zijn er volgens mij nog een aantal, want de bakken hebben op de vrije baan wel eens de neiging om wat te gaan schudden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]tof.
Vond het leukste toch wel om ff door de put te lopen en zo de trein van de onderkant bekijken.
Dan zie je toch wel weer interessante dingen:
- Magneetremmen, wat voor klappen die opvangen van de rails wanneer ze gebruikt worden
- Zandstrooiers die snel verbuigen en zo tegen wielen aan kunnen komen. Vonkenregen tot gevolg en daar bijbehorende bermbrandjes 's zomers
Klopt. Die jongens zijn ook wel goed. Lieten een paar mooie voorbeelden zien wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, dat zijn dus een aantal puntjes waar goed op gelet moet worden en zo zijn er volgens mij nog een aantal, want de bakken hebben op de vrije baan wel eens de neiging om wat te gaan schudden.
Schenk, B.A. & M.R. van den Toorn (2004), Trams 2005. Alkmaar: Uitgeverij de Alk.quote:"In september 2004 waren vrijwel alle zestig Citadis-trams afgeleverd. Een tiental was al langere tijd in Nederland, maar had enige tijd op een opslagplaats in Moerdijk gestaan naast Amsterdamse Combino-trams. De inzet van de nieuwe trams verloopt nog niet zonder problemen. Al enkele weken na de indienststelling op 25 augustus 2003 bleken ze last te hebben van overmatig snelle wielslijtage. Toen de 2005 als gevolg hiervan in de remise Hilledijk ontspoorde, besloot de RET op 6 september 203 de nieuwe trams binnen te houden totdat de oorzak van het probleem was achterhaald. De 2007 en 2008 hebben nog enkel dagen langer gereden, totdat ook bij deze wgens de wielen aan vervanging toe waren. De aflevering werd tijdelijk opgeschort en leverancier Alstom ging naarstig op zoek naar oorzaken en oplossingen. Tot dusverre, dat wil zeggen najaar 2004, lijkt het probleem nog steeds niet te zijn verholpen.
In de loop van juni 2004 ontstondeer opnieuw technische problemen, waardoor een groot deel van de serie weer buiten dienst kwam te staan. Op 11 juni 2004 ontspoorde de 2013 bij de 2e Rosestraat doordat een aandrijfs was gebroken. Korte tijd later werden bij enkele trams wielbreuken geconstateerd. Als gevolg hiervan reden er rond 22 juni slechts een minimaal aantal Citadis-trams om ook de overige wagens te kunnen inspectieren. De reserve was hierdoor uiterst gering geworden."
"HEY WAAROM ZIJN DE HEKKEN NOG DICHT"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Dies volgensmij net zo gek als Bart de Boer (Directeur Efteling) die ook in die richting twittert(Maar dan met attractiemiskopen e.d.)
Ik blijf erbij, wij moeten elkaar kennen uit het parkenwereldje volgensmijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
"HEY WAAROM ZIJN DE HEKKEN NOG DICHT"
"WE GAAN PAS OM 11 UUR OPEN JE BENT VEEL TE VROEG" in vol caps terugtweeten
mooi dat je er veel van opgestoken hebtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Die jongens zijn ook wel goed. Lieten een paar mooie voorbeelden zien wel.
Ook voor ons machinisten bij 24/48 uurs controle, genoeg om op te letten.
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is aan Driek en zijn clubje. Je kunt er gevoeglijk vanuit gaan dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als deze wordt opgediend.
Ik kan het niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.
Nou ja, het is niet alleen dat. Het is ook gewoon onzin om iets wat juridisch geen kartel is wel als zodanig te bestempelen en er dan een hele hoop belastinggeld aan te verspillen voordat dat weer eens bevestigd wordt, want daar zijn ze in Brussel heel goed in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar bij treintoilet met ontbrekend toiletpapier een (Brand)brief naar de NS sturen, dat verliest ook zijn waarde..
dat word niet eens meer gelezen
daarom moet je ook doseren en ook de goede dingen benoemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel hard schreeuwen leidt tot doofheid bij toehoorders.
Die (R)SG3tjes van Peters zijn allemaal al een revisie aan het ondergaan omdat het 'aluminium' in die voertuigen allemaal aan het roesten is...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Dies volgensmij net zo gek als Bart de Boer (Directeur Efteling) die ook in die richting twittert(Maar dan met attractiemiskopen e.d.)
Bij vlagen is er zowat elke dag wel een brandbrief over iets idd. Dat kan wel wat minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarom moet je ook doseren en ook de goede dingen benoemen
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef didser het volgende:
[..]
Die (R)SG3tjes van Peters zijn allemaal al een revisie aan het ondergaan omdat het 'aluminium' in die voertuigen allemaal aan het roesten is...
Hier trouwens nog drie foto's die ik vorig jaar onder de GTW's gemaakt heb (Vechtdallijn-stellen in de werkplaats in Zutphen):quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]tof.
Vond het leukste toch wel om ff door de put te lopen en zo de trein van de onderkant bekijken.
Dan zie je toch wel weer interessante dingen:
- Magneetremmen, wat voor klappen die opvangen van de rails wanneer ze gebruikt worden
- Zandstrooiers die snel verbuigen en zo tegen wielen aan kunnen komen. Vonkenregen tot gevolg en daar bijbehorende bermbrandjes 's zomers
Mooi. Geen idee wat we hier moeten zien, maar okee, het ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hier trouwens nog drie foto's die ik vorig jaar onder de GTW's gemaakt heb (Vechtdallijn-stellen in de werkplaats in Zutphen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.
Wat bedoel je daarmee? Heeft dat met zwerfstroom te maken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?
Denk dat ie de vetten bedoeld die wij afgeven van onze handen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Heeft dat met zwerfstroom te maken?
Hadden we containers op daken staan dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:14 schreef didser het volgende:
ook alle containers worden van de daken gehaald en iets aan gedaan door Bombardier.
Galvanische corrosie bedoel je? Daarbij kan het minder edele metaal sneller corroderen dan het meer edele metaal door verschuiving van potentiaal. Ook zorgen zwerfstromen voor corrosie, met name op de anode (plek waar de elektronen weg worden gevoerd). Verschillende corrosie-oorzaken dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Probleem zou ook contactcorrosie kunnen zijn...?
Het kan wel weggevreten worden, onder andere door zwerfstroomcorrosie. Het metaal lost dan bijvoorbeeld op op de plekken waar de retourstroom uit het metaalobject gaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aluminium is een zeer onedel metaal, dat roest heel erg snel. Alleen aluminiumoxide vormt een beschermend laagje, waardoor het dus eerder een gemak dan een last is als aluminium gaat roesten. Bij ijzer is het een ander verhaal.
Koeling volgens mij? Meer dan LZB en ZUB doe ik er ook niet mee. Maar komt om de zoveel tijd eentje op de 's Gravenweg binnen en die word daar uit elkaar getrokken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we containers op daken staan dan?
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!quote:
Oehquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!
Donderdag een persconferentie van AB?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens! Wacht maar op de persconferentie van donderdag, dan piep je wel anders. Al jullie konten worden achtervolgd!
In de PDF-persverklaring:quote:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschietenquote:On Thursday at 15.00, within the AnsaldoBreda legal headquarter located in Naples, in Via Argine 425, the CEO Maurizio Manfellotto and his staff will hold a press conference on the matter. To confirm, write to desio.alessio@ansaldobreda.it
Zou wel bruut zijn om daar gewoon heen te gaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Ik had het nogal druk vandaag, dus ik heb wat gemistquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de PDF-persverklaring:
[..]
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Aangemeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Zullen we allemaal mailen dan we namens een voor hen onbekend Nederlands medium komen? ZOdat er 100 stoelen staan terwijl er maar 10 man komen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de PDF-persverklaring:
[..]
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Ik ga erheen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Zullen we allemaal mailen dan we namens een voor hen onbekend Nederlands medium komen? ZOdat er 100 stoelen staan terwijl er maar 10 man komen?
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug isquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FOK!TV met uw nieuwe presentator Dr_Flash
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeidersquote:PISTOIA - Werknemers van de omstreden Fyra-bouwer AnsaldoBreda hebben gistermorgen het werk neergelegd, nadat ze hadden gehoord dat de NS hun treinen niet meer wil. Dat staking brak uit op de vestiging in Italië waar het hogesnelheidsmateriaal wordt gemaakt. De AnsaldoBreda-directie heeft op haar beurt de aanval op de NS geopend.
Bonden riepen tot de spontane actie in Pistoia op omdat ze duidelijkheid over de toekomst van het bedrijf eisen. Het schrappen van de honderden miljoenen aan orders uit België en Nederland zou volgens de bonden AnsaldoBreda fataal kunnen worden.
Leiders van de katholieke metaalbond FIM-CISL en de linkse FIOM-CIGL kregen een spoedonderhoud met directeur Maurizio Manfellotto. Vandaag hebben bonden en directie opnieuw crisisberaad. Vooralsnog leggen de bonden de verantwoordelijkheid geheel in ons land en België neer.
Passie om ieder draadje in ieder bakje anders neer te leggen zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
Melden bij ons. Dan kan er wat mee gedaan worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
De baan ligt er ook niet overal lekker bij. Bij de Waterhuisaansluiting (iets ervoor vanaf de Groningese kant) een stuk spoor wat niet recht ligt.
"Hallo, mijn naam is Fles, verslaggaver namens DikkeLulDrieBierNieuws B.V."quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je daar als ordinary mortal ook naartoe? Of moet je echt iemand van de pers zijn?
Ga je serieus naar Napels?quote:
Ja dag, je levert als bedrijf jaar in, jaar uit rotzooi af, en als er dan een keer iemand het lef heeft om het terug je strot in te douwen, is het allemaal ineens andermans schuld? Oslo, Denemarken, weet ik veel wat hadden dat schroot gewoon voor de deur moeten dumpen. Da's pas passie!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde idd galvanische corrosie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Galvanische corrosie bedoel je? Daarbij kan het minder edele metaal sneller corroderen dan het meer edele metaal door verschuiving van potentiaal. Ook zorgen zwerfstromen voor corrosie, met name op de anode (plek waar de elektronen weg worden gevoerd). Verschillende corrosie-oorzaken dus.
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:17 schreef bork het volgende:
[..]
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug is
Hij moet wel z'n kompas of iets met een kaart meenemen wanneer je in downtown Pistoia moet zijn![]()
![]()
Ten zuiden van die hallen staan ook nog wat losse rijtuigen zo te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef arkkey het volgende:
[..]
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:
https://maps.google.nl/ma(...).002642&z=19&iwloc=A
ingepakt en alquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ten zuiden van die hallen staan ook nog wat losse rijtuigen zo te zien.
Voor zover ik er over denk :quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag over HAFAS offline: Wat doet dit instellingen venstertje wat te maken heeft met overstappen?
[ afbeelding ]
Bovenste schuifje snap ik wel maar vergroten met een Factor en dan weer minuten, mijn Wiskunde is nooit goed geweest, hoe werkt dat?
De helpfunctie bied geen soelaas
Maar wat is die factor dan, op basis van wat? factor verloren onderdelen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Voor zover ik er over denk :
1e mogelijkheid : minimale overstaptijd die je kan halen instellen
2e mogelijkheid : 1e minimale overstaptijd vergroten met een factor xxx
3e mogelijkheid : 1e minimale overstaptijd vergroten met factor x minuten x 2e mogelijkheid.
BV 1 min, factor 2 x 1 min maakt 3 minuten
Maar wie ben ik
In streetview zie je hem ook nog staan: http://goo.gl/maps/mc3dvquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef arkkey het volgende:
[..]
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:
https://maps.google.nl/ma(...).002642&z=19&iwloc=A
Ze werken gepassioneerd aan het spul, alleen hebben ze geen flauw idee wat ze aan het doen zijn, Dat is het grootste probleem ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:17 schreef bork het volgende:
[..]
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug is
Hij moet wel z'n kompas of iets met een kaart meenemen wanneer je in downtown Pistoia moet zijn![]()
![]()
Er is een minimale overstaptijd gedefinieerd, die bij een cross-platform overstap 2 minuten is, op sommige stations (zoals Arnhem) is de overstaptijd 4 minuten, terwijl op Utrecht Centraal minimaal 5 minuten de norm is dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag over HAFAS offline: Wat doet dit instellingen venstertje wat te maken heeft met overstappen?
[ afbeelding ]
Bovenste schuifje snap ik wel maar vergroten met een Factor en dan weer minuten, mijn Wiskunde is nooit goed geweest, hoe werkt dat?
De helpfunctie bied geen soelaas
Blijkbaar moeten ze daar op het kantoor in la defense nog wat targets halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Sandrvich het volgende:
Oh het is dus een aanbieding...Ik was gisteren al blij verrast toen ik Brussel-Lyon voor ¤49,- in 1e klas had kunnen kopen voor volgende week zaterdag.
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zelfs acht minuten op sommige stations geloof ik?
Een aardige wandeling maar gemakkelijk haalbaar binnen zes minuten als je goed te been bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.
Ja, *en* als je weet hoe Utrecht Centraal er uit ziet en je precies weet welke kant je op moet lopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Een aardige wandeling maar gemakkelijk haalbaar binnen zes minuten als je goed te been bent.
Ja, oké. Maar als je daar onzeker over bent kun je in de reisplanner altijd aangeven dat je wat extra overstaptijd behoeft natuurlijk. Naar Houten rijdt toch één trein per kwartierquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, *en* als je weet hoe Utrecht Centraal er uit ziet en je precies weet welke kant je op moet lopen...
Vertrekt de trein naar Houten niet vanaf 300km afstand tot de tunnel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Protip zijn natuurlijk de tunnels, dan ben je er altijd sneller dan via de stationshal i.v.m. drukte.
Ik was er wel blij mee. Ik had al voorzien om met een InterRail One Country Pass per TER naar Lyon te gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze daar op het kantoor in la defense nog wat targets halen
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Vertrekt de trein naar Houten niet vanaf 300km afstand tot de tunnel?
twitter:FR_Rutger twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:08:04De #fyra heeft een #rijverbod. Waarom staat er dan nog fyra op de borden op t perron en zijn de treinstellen nog in gebruik? #dtv @NS_online reageer retweet
volgens mij geldt dat papieren kortingskaartje alleen icm het voordeelurenabonnementquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Aether het volgende:
Zal wel op de verkeerde plek zoeken op NS.nl: is het nog mogelijk om voor een medereiziger een papieren kortingskaartje te gebruiken i.c.m. een Dal Voordeel?
Op de site kan ik alleen iets vinden over het samenreis ov-chipkaartproduct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |