Zou wel bruut zijn om daar gewoon heen te gaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Ik had het nogal druk vandaag, dus ik heb wat gemistquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de PDF-persverklaring:
[..]
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Aangemeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Zullen we allemaal mailen dan we namens een voor hen onbekend Nederlands medium komen? ZOdat er 100 stoelen staan terwijl er maar 10 man komen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de PDF-persverklaring:
[..]
Wil je erbij zijn, dan moet je opschieten
Ik ga erheen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Zullen we allemaal mailen dan we namens een voor hen onbekend Nederlands medium komen? ZOdat er 100 stoelen staan terwijl er maar 10 man komen?
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug isquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FOK!TV met uw nieuwe presentator Dr_Flash
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeidersquote:PISTOIA - Werknemers van de omstreden Fyra-bouwer AnsaldoBreda hebben gistermorgen het werk neergelegd, nadat ze hadden gehoord dat de NS hun treinen niet meer wil. Dat staking brak uit op de vestiging in Italië waar het hogesnelheidsmateriaal wordt gemaakt. De AnsaldoBreda-directie heeft op haar beurt de aanval op de NS geopend.
Bonden riepen tot de spontane actie in Pistoia op omdat ze duidelijkheid over de toekomst van het bedrijf eisen. Het schrappen van de honderden miljoenen aan orders uit België en Nederland zou volgens de bonden AnsaldoBreda fataal kunnen worden.
Leiders van de katholieke metaalbond FIM-CISL en de linkse FIOM-CIGL kregen een spoedonderhoud met directeur Maurizio Manfellotto. Vandaag hebben bonden en directie opnieuw crisisberaad. Vooralsnog leggen de bonden de verantwoordelijkheid geheel in ons land en België neer.
Passie om ieder draadje in ieder bakje anders neer te leggen zekerquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
Melden bij ons. Dan kan er wat mee gedaan worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
De baan ligt er ook niet overal lekker bij. Bij de Waterhuisaansluiting (iets ervoor vanaf de Groningese kant) een stuk spoor wat niet recht ligt.
"Hallo, mijn naam is Fles, verslaggaver namens DikkeLulDrieBierNieuws B.V."quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je daar als ordinary mortal ook naartoe? Of moet je echt iemand van de pers zijn?
Ga je serieus naar Napels?quote:
Ja dag, je levert als bedrijf jaar in, jaar uit rotzooi af, en als er dan een keer iemand het lef heeft om het terug je strot in te douwen, is het allemaal ineens andermans schuld? Oslo, Denemarken, weet ik veel wat hadden dat schroot gewoon voor de deur moeten dumpen. Da's pas passie!quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde idd galvanische corrosie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Galvanische corrosie bedoel je? Daarbij kan het minder edele metaal sneller corroderen dan het meer edele metaal door verschuiving van potentiaal. Ook zorgen zwerfstromen voor corrosie, met name op de anode (plek waar de elektronen weg worden gevoerd). Verschillende corrosie-oorzaken dus.
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:17 schreef bork het volgende:
[..]
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug is
Hij moet wel z'n kompas of iets met een kaart meenemen wanneer je in downtown Pistoia moet zijn![]()
![]()
Ten zuiden van die hallen staan ook nog wat losse rijtuigen zo te zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef arkkey het volgende:
[..]
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:
https://maps.google.nl/ma(...).002642&z=19&iwloc=A
ingepakt en alquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ten zuiden van die hallen staan ook nog wat losse rijtuigen zo te zien.
Voor zover ik er over denk :quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag over HAFAS offline: Wat doet dit instellingen venstertje wat te maken heeft met overstappen?
[ afbeelding ]
Bovenste schuifje snap ik wel maar vergroten met een Factor en dan weer minuten, mijn Wiskunde is nooit goed geweest, hoe werkt dat?
De helpfunctie bied geen soelaas
Maar wat is die factor dan, op basis van wat? factor verloren onderdelen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Voor zover ik er over denk :
1e mogelijkheid : minimale overstaptijd die je kan halen instellen
2e mogelijkheid : 1e minimale overstaptijd vergroten met een factor xxx
3e mogelijkheid : 1e minimale overstaptijd vergroten met factor x minuten x 2e mogelijkheid.
BV 1 min, factor 2 x 1 min maakt 3 minuten
Maar wie ben ik
In streetview zie je hem ook nog staan: http://goo.gl/maps/mc3dvquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef arkkey het volgende:
[..]
Daar staat trouwens zo'n schroot-fyra in pistoia op google maps:
https://maps.google.nl/ma(...).002642&z=19&iwloc=A
Ze werken gepassioneerd aan het spul, alleen hebben ze geen flauw idee wat ze aan het doen zijn, Dat is het grootste probleem ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel kut hoor. Voor die arbeiderskan mij voorstellen dat zij wel enig gevoel en passie in hun werk stoppen.
En dat ze dan zeggen vanuit nederland: houd die troep lekker bij je!
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:17 schreef bork het volgende:
[..]
Nou, het zal wat stof doen opwaaien in Italië", alstie maar op tijd terug is
Hij moet wel z'n kompas of iets met een kaart meenemen wanneer je in downtown Pistoia moet zijn![]()
![]()
Er is een minimale overstaptijd gedefinieerd, die bij een cross-platform overstap 2 minuten is, op sommige stations (zoals Arnhem) is de overstaptijd 4 minuten, terwijl op Utrecht Centraal minimaal 5 minuten de norm is dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag over HAFAS offline: Wat doet dit instellingen venstertje wat te maken heeft met overstappen?
[ afbeelding ]
Bovenste schuifje snap ik wel maar vergroten met een Factor en dan weer minuten, mijn Wiskunde is nooit goed geweest, hoe werkt dat?
De helpfunctie bied geen soelaas
Blijkbaar moeten ze daar op het kantoor in la defense nog wat targets halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Sandrvich het volgende:
Oh het is dus een aanbieding...Ik was gisteren al blij verrast toen ik Brussel-Lyon voor ¤49,- in 1e klas had kunnen kopen voor volgende week zaterdag.
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zelfs acht minuten op sommige stations geloof ik?
Een aardige wandeling maar gemakkelijk haalbaar binnen zes minuten als je goed te been bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zelfs Hilversum-Houten (van 3 naar 19b op Utrecht Centraal, toch een aardige wandeling) is haalbaar binnen 6 minuten volgens de NS reisplanner.
Ja, *en* als je weet hoe Utrecht Centraal er uit ziet en je precies weet welke kant je op moet lopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:05 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Een aardige wandeling maar gemakkelijk haalbaar binnen zes minuten als je goed te been bent.
Ja, oké. Maar als je daar onzeker over bent kun je in de reisplanner altijd aangeven dat je wat extra overstaptijd behoeft natuurlijk. Naar Houten rijdt toch één trein per kwartierquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, *en* als je weet hoe Utrecht Centraal er uit ziet en je precies weet welke kant je op moet lopen...
Vertrekt de trein naar Houten niet vanaf 300km afstand tot de tunnel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Protip zijn natuurlijk de tunnels, dan ben je er altijd sneller dan via de stationshal i.v.m. drukte.
Ik was er wel blij mee. Ik had al voorzien om met een InterRail One Country Pass per TER naar Lyon te gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze daar op het kantoor in la defense nog wat targets halen
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Vertrekt de trein naar Houten niet vanaf 300km afstand tot de tunnel?
twitter:FR_Rutger twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:08:04De #fyra heeft een #rijverbod. Waarom staat er dan nog fyra op de borden op t perron en zijn de treinstellen nog in gebruik? #dtv @NS_online reageer retweet
volgens mij geldt dat papieren kortingskaartje alleen icm het voordeelurenabonnementquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Aether het volgende:
Zal wel op de verkeerde plek zoeken op NS.nl: is het nog mogelijk om voor een medereiziger een papieren kortingskaartje te gebruiken i.c.m. een Dal Voordeel?
Op de site kan ik alleen iets vinden over het samenreis ov-chipkaartproduct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |