Ik ben toch de enige die de skills in huis heeft om dr t versierenquote:
Campanile?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ingrid![]()
Een van de serveerdames.
Zegt zo leuk "hmm en dit alles wordt zeker door De Baas betaald?"
Ik denk "Dat zeg je heel goed meisje"
Je kent dr?quote:
Suspended zelfs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heeft zelfs twitter
[ afbeelding ]
Zut Alors, ik had het kunnen weten, ze is een francaisequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heeft zelfs twitter
[ afbeelding ]
Ik wil ook die H-banen doen zoals jij!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef bork het volgende:
[..]
Zut Alors, ik had het kunnen weten, ze is een francaise.
Niemand houdt je tegen hoor, ik wil je best helpenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil ook die H-banen doen zoals jij!
Ik word er bang van, lijkt wel Battle Star Galactia of Transformers III. Doe uit!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
We onderbreken dit topic heel eventjes voor de reclame, maar daarna vlug weer terug!![]()
http://tinyurl.com/kyaurtb
Ik ben er als zon beetje 7 keer onderlangs gereden, waarvan 4 keer zonder t te weten....quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:45 schreef bork het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil ook die H-banen doen zoals jij!
[/quote}
Niemand houdt je tegen hoor, ik wil je best helpen. Het lijkt heel moeilijk maar het is eigenlijk best gemakkelijk
.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben er als zon beetje 7 keer onderlangs gereden, waarvan 4 keer zonder t te weten....
mm, je wist het gewoon nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nouja, bij Dusseldorf Luchthaven gewoon de verkeerde kan uit uit het raam staren eigenlijk
Hup je mandje in, morgenvroeg weer op en succes!quote:
Nou, dat kan! Alstom's web TV heeft een RSS-feed waarin alle video's die gepubliceerd worden verschijnen. In de 1e week van de maand (m.u.v. de zomerstop) komt er ook een nieuwe aflevering van 360 bij, waarin de hoogtepunten van de Alstom-groep (Power, Grid en Transport) van de maand ervoor worden toegelicht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Edit tof, die video, daar wil ik me best op abboneren
In die paar jaartjes dat ik meneer Flashemans nu een klein beetje ken acht ik de kans dat hij echt gaat vele malen groter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen nee
Dat mochten we met de Traxx niet eens doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:56 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag nog materieelinstructie, morgen het laatste beetje, en dan materieel examen
Vandaag en beetje deuren en treeplanken in de storing helpen op leeg materieel.
Sneaky aan de noodrem trekken enzo. De meest voorkomende storingen opwekken om ze zo snel mogelijk te verhelpen. Waarschijnlijk nog een ritje naar Zuidbroek//Veendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |