Langs de E47/Königsweg onderweg van/naar Puttgarden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef bork het volgende:
Kwistijd,
Waar tuft deze ICE overheen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Langs de E47/Königsweg onderweg van/naar Puttgarden.
Zo gaat dat. Ik ging ongeveer zes keer per jaar die kant op:quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef bork het volgende:
[..]![]()
e n dan een uurtje in de boot en dan verder naar Copenhavn
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Ik ging ongeveer zes keer per jaar die kant op:
De maffia heeft wel wat beters te doen dan toeristen lastig vallen denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
In Napoli heerst de maffia, dus je kunt nog wat verwachten
Komen er dan ook waslijnen te hangen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef bork het volgende:
[..]Nice, tot 2021 kan het nog dan moet de brugtunnel af zijn.
Ik heb het niet gelezen maar als je ergens 5,5 miljard (gebugetteerd) in stopt dan zullen er wel lijntjes worden gebruikt, dat kan er dan wel afquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:01 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Komen er dan ook waslijnen te hangen?
Ja, ben te lui het artikel te lezen.
Indienststelling tegelijk met ICx dus dat zal mooi uitkomen :-)quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:10 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar als je ergens 5,5 miljard (gebugetteerd) in stopt dan zullen er wel lijntjes worden gebruikt, dat kan er dan wel af.
Je blijft in de trein totdat je op de boot zit, daarna moet je er uit. Superleuk als je hele hebben en houwen voor anderhalve week vakantie daar achterblijven... Anders wordt er niet genoeg omgezet op die boot, ook al zeggen ze dat het is om veiligheidsredenen. Vlak voor aankomst (het is 40 minuten varen) is er een zoemer en wordt er in 3 talen omgeroepen dat je terug moet naar de trein.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Lijkt me wel eens tof om zo'n treinferry mee te maken. Blijf je als treinreiziger in de trein zitten of moet je in- en uitstappen?
Nee je moet eruitquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Lijkt me wel eens tof om zo'n treinferry mee te maken. Blijf je als treinreiziger in de trein zitten of moet je in- en uitstappen?
Snap wel dat ze liever niet alle koffers en dergelijke op het dek willen hebben. Autopassagiers laten dat ook gewoon achter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je blijft in de trein totdat je op de boot zit, daarna moet je er uit. Superleuk als je hele hebben en houwen voor anderhalve week vakantie daar achterblijven... Anders wordt er niet genoeg omgezet op die boot, ook al zeggen ze dat het is om veiligheidsredenen. Vlak voor aankomst (het is 40 minuten varen) is er een zoemer en wordt er in 3 talen omgeroepen dat je terug moet naar de trein.
Ja tuurlijk, hoe dacht je dat die autopassagiers naar boven kwamen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Snap wel dat ze liever niet alle koffers en dergelijke op het dek willen hebben. Autopassagiers laten dat ook gewoon achter.
Wel vreemd dat je dus in- en uitstapt op de boot. Hebben ze daar trappen voor gemaakt dan?
Bedoelde om uit de trein te komen. Dat is toch een stuk hoger dan de vloerquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, hoe dacht je dat die autopassagiers naar boven kwamen?
vast, maar ik denk wel dat er banden zullen zijn tussen het moederbedrijf van AnsaldoTilburg en de mensen die het niet zo nauw nemen met de wetquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De maffia heeft wel wat beters te doen dan toeristen lastig vallen denk ik.
Ik ging met de nachttrein vanaf Kopenhagen en daar hadden ze gewoon trappetjes geplaatst inderdaad. Ik baalde wel want onze boottocht duurde meerdere uren in de nacht terwijl ik liever in dat bed in de trein lagquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Snap wel dat ze liever niet alle koffers en dergelijke op het dek willen hebben. Autopassagiers laten dat ook gewoon achter.
Wel vreemd dat je dus in- en uitstapt op de boot. Hebben ze daar trappen voor gemaakt dan?
Ik denk dat ze precies dat gaan vertellenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
@flash,
Kan je niet die foto's meenemen daarheen en even vragen stellen wat hun nou bij dat schroot denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |