Yep.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
ook wel regelmatig met twee of drie tweetjes toch?
De gevaarlijkste hindernis eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het onderdeel "transfer naar de Start" is afgerondIk zit in Eindhoven aan een koele halve liter Hertog Jan
Ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet denkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het onderdeel "transfer naar de Start" is afgerondIk zit in Eindhoven aan een koele halve liter Hertog Jan
Je mag van mij denken wat je wilt hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet denken.
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen neequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van mij denken wat je wilt hoorof geloof je het niet soms?
Dat is te begrijpenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen nee
Ik heb zelfs de vliegtijden, overtuigd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat je ons keihard in de zeik zit te nemen nee
En anders maar niet overtuigd johquote:
NIet te veel GGPO he, morgen fris en fruitig het Phileasco in naar FF....quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo, je hoort het vrijdag wel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is te begrijpen![]()
Je hoort het vrijdag wel
Echt niet, taxi staat om 6:15 voor. 6:45 boarden, 7:35 vertrek. 9:45 landen. Ik ga al jullie ongelovige konten zo hard schoppen dat je er nog steeds scheef van loopt als de v250 weer gaat rijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
NIet te veel GGPO he, morgen fris en fruitig het Phileasco in naar FF....
Je hoort het vrijdag wel. Kweek maar eens wat vertrouwenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
hoezo, je hoort het vrijdag wel?Live webcam
dat zal de ongelovigen lerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt niet, taxi staat om 6:15 voor. 6:45 boarden, 7:35 vertrek. 9:45 landen. Ik ga al jullie ongelovige konten zo hard schoppen dat je er nog steeds scheef van loopt als de v250 weer gaat rijden.
hey, het is niet zo dat ik je niet geloof ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hoort het vrijdag wel. Kweek maar eens wat vertrouwen
Tenzij die spaghettivreters hun zwets in het Italiaans houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
dat zal dan voor de persco moeten zijn, want tijdens en erna komt Fles niet meer bij van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |