We moeten ook vrouwen trekken hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jammer dat het woord zaadcel niet terug komt in de TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is bijna beschamend. Ik neig altijd Lola,Lola te zingen als ik het liedje van Noah and the Whale hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
LIFEGOESON is bijna 1:1 Lola van The Kinks
Denk dat je Lola en deze wel kent hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen van naam, maar verder niet.
Is het bekend hoe N&tW er zelf over denkt? Misschien is het wel een ode aan de The Kinks. Tenminste, dat mag ik wel hopen, anders is het idd beschamend.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna beschamend. Ik neig altijd Lola,Lola te zingen als ik het liedje van Noah and the Whale hoor.
Ik ken het oprecht nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Denk dat je Lola en deze wel kent hoor
Geweldig bandjeWaren destijds het "garage" alternatief voor wie The Beatles te slick vond
Fijn nummer wel. Nooit van Haxan Cloak gehoord trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef DO2 het volgende:
Had ik zal gezegd dat The Haxan Cloak wel lekker is? Nee?
Nou, bij deze dan.
![]()
Dat mag toch?quote:
Ja baas.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat mag toch?
Wel ff in verdiepen natuurlijk. Veel hooks in de popmuziek van nu zijn geleend van The Kinks (en The Beatles)
Gaat over een travestiet en daar hielden de Engelsen niet vanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:07 schreef debeterebob het volgende:
Lola staat ook in deze lijst
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_banned_by_the_BBC
Dat snap ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat over een travestiet en daar hielden de Engelsen niet van
Geen idee, ik heb er nooit iets van gehoord dat ze het bewust hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Is het bekend hoe N&tW er zelf over denkt? Misschien is het wel een ode aan de The Kinks. Tenminste, dat mag ik wel hopen, anders is het idd beschamend.
En Coca Cola werd genoemd in het nummer, mocht ook niet, want dat was Amerikaans.quote:
Een van de mooiste liedjes staat er ook tussenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:10 schreef Moody het volgende:
[..]
En Coca Cola werd genoemd in het nummer, mocht ook niet, want dat was Amerikaans.
Vroeger was alles beter
Ook gebanned? Te gewelddadig onderwerp ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een van de mooiste liedjes staat er ook tussen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/I_Don%27t_Like_Mondays
Te pacifistisch misschien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook gebanned? Te gewelddadig onderwerp ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |