SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 08:48 schreef Omdatappel het volgende:
Tevens wakker gemaakt door de kat.
En struiken.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ook een goedemorgen voor niet-appels?
Niet de taalpiraatnerd gaan uithangen heahquote:Op maandag 20 februari 2012 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel goedenmorge maar niet goedemorgen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet de taalpiraatnerd gaan uithangen heah
ik ben ziek vandaag dus niet zo en jij nog die meid gehosseldquote:
Oh grutjes, dat is niet zo mooi. Beterschap g.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben ziek vandaag dus niet zo en jij nog die meid gehosseld
Verwelkte bloemquote:Op maandag 20 februari 2012 13:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En toch ziet ze er nog zo jeugdig uit..
Als je er niet van gediend bent, zeggen dat hij moet stoppen en anders klagen bij mod/admin toch?quote:
O, je kunt ook mensen blokkerenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Blokeren. Melden bij een FA/A ofzo.
Ik reageer er niet eens meer op. Maar vroeg het me gewoon af. Blokkeren..quote:Op maandag 20 februari 2012 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je er niet van gediend bent, zeggen dat hij moet stoppen en anders klagen bij mod/admin toch?
Heb eerlijk gezegd ook niet echt de behoefde aan DM's van hemquote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik reageer er niet eens meer op. Maar vroeg het me gewoon af. Blokkeren..
DM heeft.mij geblokkeerdquote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie kunnen toch ook DM blokkeren?
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie kunnen toch ook DM blokkeren?
Verpleegkunde, ICT .. Ik zie de link nietquote:
Nee ik bedoel dat de ICT afdeling op mijn school, mijn account op de computers verneukt heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Verpleegkunde, ICT .. Ik zie de link nietEn eerst ook al met je Drama, doe jij 5 opleidingen tegelijk?
Sla die nerds in elkaarquote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de ICT afdeling op mijn school, mijn account op de computers verneukt heeft.
Daar zit toekomst in. Wie heeft er nu geen stofzuiger..quote:
Windsordasquote:
Ligt aan het weerquote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat denk jij dat lekkerder rijd? Een auto met geen dak of met een panoramadak?
Hier, zoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:19 schreef Henkie94 het volgende:
Waar kan ik trouwens die stats zien van posts in toperts enzo?Die in de laatste paar posts van het vorige deel enzo. :3
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
mijn haar komt voor mijn linkeroog de laatste tijd en dat is lang niet zo vervelend als ik dacht
Goeienavond ekleinkrenbtsongquote:Op maandag 20 februari 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goed bezig Bobo.![]()
Hoi WOrlsfzoerds.Folr
emoquote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef Beach het volgende:
mijn haar komt voor mijn linkeroog de laatste tijd en dat is lang niet zo vervelend als ik dacht
ja maar ik twijfel tussen groeien of Jason Stathamquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar ik twijfel tussen groeien of Jason Statham
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Beach het volgende:
nee denk niet dat ik dat nog wil
of toon een plaatje dan
oe dan goed makenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:18 schreef Beach het volgende:
die 1e heb ik al ongeveer ik hoor alleen telkens dat ze het slordig vinden staan
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:23 schreef Beach het volgende:
ik zal die 2e dan maar aan mn kapper tonen?
Ja nee, alleen van mezelf.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hier, zoon.
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
reeksen: aantal per reeksquote:
ik hoop hetquote:Op maandag 20 februari 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wax ofzo, geen idee.
[..]
lezen doet wonderen henkie
Hoezo? Ik zeg hoe het werkt én ik post het alvast voor je.quote:
Jij niet mopquote:Op maandag 20 februari 2012 19:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg hoe het werkt én ik post het alvast voor je.
Ik ben autistisch ik snap die link helegaar nietquote:Op maandag 20 februari 2012 19:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En ik post helemaal die link voor je
ik post dat niet met wolfrolf hier hij gaat me uitlachenquote:
Ik ben even wegquote:Op maandag 20 februari 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
ik post dat niet met wolfrolf hier hij gaat me uitlachen
Gatverdammequote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Beach het volgende:
ee jongs ik heb een wortel in mijn aars. Iemand die hem eruit wil rukken lol lol gr gr
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:22 schreef Henkie94 het volgende:
Ik denk dat Klinksel Bobje wel iets weet though Beach.
Ik hoop hetquote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb je Beachjen gehelpt met zijnen vraach?
ja he vond ik ookquote:Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een luecken hartj0s in je UI blinkerkotsing
ow jamrquote:Op maandag 20 februari 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
ik post dat niet met wolfrolf hier hij gaat me uitlachen
nooit gehad, dus ik zal niet jaloers wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb bitterkoekjespudding. Wees jaloers.
Heb je reclame?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdommmeeee wat is er met spotifyheb toch niet voor niks premium, sjongejonge.
Ik vind bitterkoekjes niet zo lekker. Hopjesvla hier, ga jij dus maar even jaloers wezenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
NEE IK HEB LIEDJES DIE NIET AFGESPEELD WORDEN FUCKING FRUSTREREEEEEND !!!!quote:
Jaloersquote:[..]
Ik vind bitterkoekjes niet zo lekker. Hopjesvla hier, ga jij dus maar even jaloers wezen
vermoeiend. 8 uur op en om 3 uur gaan slapen.wakkere uren fappend met een foto van smegmanus doorgebracht. hoe was jouw weekend?oops dit is niet met welke fokker etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje. Dit was niet de reactie waar ik op gehoopt had
Nouja.
Hoe was jullie weekend?
O...Oo..kee...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vermoeiend. 8 uur op en om 3 uur gaan slapen.wakkere uren fappend met een foto van smegmanus doorgebracht. hoe was jouw weekend?oops dit is niet met welke fokker etc.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
test frikkin geslaagd
&hearts ; (aan elkaar) doet het ook![]()
Hihiquote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel over jouw weekend dan, ik las erover en nu ben ik benieuwd.
O, maar ik las net dat er over 4 dagen weer een weekend komtquote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
Maar toen was het vanmorgen opeens maandagochtend en moest ik naar stage.
Ja, dat hoorde ik ook!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O, maar ik las net dat er over 4 dagen weer een weekend komt
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O, maar ik las net dat er over 4 dagen weer een weekend komt
Klinkt goed. Fijn!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi
Ik was bij het Klipsje en het was keilief en gezellig gewoon![]()
Belachelijk veel films gekeken
En vrijdagavond bij vriendvanKlip geweest en daar belachelijk veel spaghetti gegeten omdat z'n mama dat opschepte. En vriendvanKlip at alles op omdat ie doordeweeks op zichzelf woont en blijkbaar nooit eet. En dat was erg, want ik zat propjevol maar dat durf ik natuurlijk niet te zeggen dan
En ik zag Klip ook af en toe heel bang kijken
. Ik dacht toch dat ik zulke situaties niet meer zou meemaken na mijn 14e
. En verder gewoon chill
.
noessss die voelen zich verheven,, sklsquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
♠
&diamonds;
♣
♥
Diamonds doet het niet
You suckquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
♠
&diamonds;
♣
♥
Diamonds doet het niet
Nee, ik doe gewoon & diams ;quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Valsspeler, jij doet gewoon & #9830;
Ja, die ouders deden dus voor iedereen opscheppen. En zelfs z'n kleine zusjes kregen het op. Maar ik dacht echt: nohhh, dit past nietquote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt goed. Fijn!Dat extra opscheppen is irritant, dat doet mijn vader nog steeds bij mensen die mee-eten met ons.
[..]
noessss die voelen zich verheven,, skls
quote:
Whehehequote:Op maandag 20 februari 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, die ouders deden dus voor iedereen opscheppen. En zelfs z'n kleine zusjes kregen het op. Maar ik dacht echt: nohhh, dit past niet
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtquote:Op maandag 20 februari 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, die ouders deden dus voor iedereen opscheppen. En zelfs z'n kleine zusjes kregen het op. Maar ik dacht echt: nohhh, dit past niet
Maar het was heel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtAltijd een prima excuus.
Dat hoeven zij niet te wetenquote:
Dat arme moedertje zo haar best doen en dan keihard zeggen: "Ik vind het niet te vreten."quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoeven zij niet te wetenIk gebruik dat excuus altijd als ik genoeg heb gehad
Nee. Wel konijnen. Die waren heel zachtquote:
Ik word tegenwoordig ook niet zo vaak meer uitgenodigdquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat arme moedertje zo haar best doen en dan keihard zeggen: "Ik vind het niet te vreten."
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtAltijd een prima excuus.
leermomentquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ook niet zo vaak meer uitgenodigd
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?quote:
Ik zeg wel gewoon dat ik vol zit.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?
Net alsof ze dat gelovenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon dat ik vol zit.
Gewoon doorgaan met eten. Like a gentleman.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?
Vragen of je restjes mee mag nemen naar huis zodat je later (op de avond?) nog kan genieten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan kotsen over de tafel?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met eten. Like a gentleman.
Of zeggen dat de prullenbak er uitgehongerd uitzietquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vragen of je restjes mee mag nemen naar huis zodat je later (op de avond?) nog kan genieten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ze dat gelovenDIKZAK!
Ik kan zaterdag niet live kijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gegroet, vroeg naar bed gaande meneer.
Het tijdsschema is wel anders he, is in Japanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet live kijken
* Henkie94 neemt een minislokje LSD.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar staren.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het tijdsschema is wel anders he, is in Japan
Alsnog geen optie voor mijquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar staren.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
https://twitter.com/#!/riaendekids_____________________________________
welke fokker is datquote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
urkquote:Op maandag 20 februari 2012 21:46 schreef Hooidraad het volgende:
https://www.sitevandeleden.nl/pagina/wie-is-wie/ledenraad
Wie haar het eerste spot krijgt een lebber.
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nl.howrse.com/?ori(...)22ra4CFVC93god2h_aPQ
Zullen we dit gaan spelen?
quote:Registratie succesvol
Je registratie is voltooid, je kunt je nu met het spel verbinden en gaan spelen.
Ik heb een echte Friesquote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hallo wat moet ik kiezen??
[ afbeelding ]
Te laatquote:
Ik ben uiteindelijk voor de Arabier gegaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hallo wat moet ik kiezen??
[ afbeelding ]
Bloempszs ook!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een echte FriesIk hou van haar.
Mijn paard gaat over 2 jaar een 6 maanden die van jou seksen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een echte FriesIk hou van haar.
Heb jij een mannetje of vrouwtje?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
M
[..]
Mijn paard gaat over 2 jaar een 6 maanden die van jou seksen.
Een mannetjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
100 PASJES = 100.00 ¤
[..]
Heb jij een mannetje of vrouwtje?
Ik een vrouwtjequote:
Cheater?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
« Gefeliciteerd, je hebt je paard verouderd. Pard is nu 2 maanden oudom dit te vieren heb ik je 100 Equus gegeven. Equus is het geld dat je in het spel gebruikt om dingen te kopen. Je kunt je Equus reserve zien bovenin elke pagina. Op die manier weet je altijd hoeveel je hebt. »
Beloning: 100
Woewooeoewo.
quote:Missie: Draag zorg voorr Pard en laat hem verouderen tot 4 maanden
Wat is het nou.quote:Leeftijd
Wil je echt je merrie verouderen met 2 maanden
Hebben jullie een paard of een pony gekozen?quote:Je kunt jouw Bobo registreren op een manege wanneer zij 6 maanden oud is.
Bovenste.quote:
Paard.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hebben jullie een paard of een pony gekozen?
Help mijquote:Vertel ons de minimale leeftijd om je paard mee te laten doen aan competities
Doe je snel :squote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn paard is onsterfelijk. FUCK YEAH.
Zeg, ga eens een lekker stro bed voor je paardje mackenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
Oke ik ben het zat. Wie wil mijn paard?
Wejoooquote:« Op dit moment is jouw doel om Pard te verouderen naar 1 jaar en 8 maanden oud. Wanneer het deze leeftijd bereikt zal het op ritjes kunnen gaan en zal het een grooooot cadeau voor je hebben»
Missie: Verouder Pard tot aan 20 maanden
omg anorexiapardquote:Jou paard is te dun. Geef haar 10 kg voer vandaag om haar op haar normale gewicht te brengen!
Zoek Boboquote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan niemand vinden behalve jij
Doe ik, maar er staat dat die 5 dagen geleden is toegevoegd... Of speel je dit al langer?quote:
Ik ben een proquote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Doe ik, maar er staat dat die 5 dagen geleden is toegevoegd... Of speel je dit al langer?
Okéquote:Missie: Speel met Bobo
quote:Jou paard is te dun. Geef haar 10 kg voer vandaag om haar op haar normale gewicht te brengen!
Dit kreeg ik ookquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi, als je hier leest, die facebookfoto, hoe lam was je?
quote:Bobo genoot van dit ritje.
Echt hequote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi, als je hier leest, die facebookfoto, hoe lam was je?
Water, aaien, raapquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef HappyBob het volgende:
Hoe krijgt dat beest energie? Ik kan hem geen eten of wat dan ook meer geven
Had ik allemaal al op geklikt, nu kan ik er niet meer op klikkenquote:
Gewoon verouderen, dan heeft hij wel weer energie.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik allemaal al op geklikt, nu kan ik er niet meer op klikken
Ik dacht dat jouw paard met mijn paard ging seksenquote:
quote:Bobo kan nu worden gedekt om een veulen te krijgen. Bied een privé dekking aan Bobo met de hengst die ik je gegeven heb en accepteer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Dunno. Jij bent verder dan ik ben.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan je paarden weggeven dan?
Ik wil dit ook
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Hooidraad het volgende:
Snoodaard staat in een weiland en ik kan hem verplaatsen
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
WTF!!!___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
WTF!!!___!
Geil, Draculapaard en Vampierpaard. Nicenice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hequote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dunno. Jij bent verder dan ik ben.
Gek paard, waar is zn hoorN?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |