Dan huren moeten ze heel de Maastoren (Rotterdam) afhurenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat alle EW-stemmers een keer bankgast mogen zijn!
Hoiquote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
Dan mag iemand anders namens mij, ik moet er niet aan denken daar te gaan zitten...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ook... Helaas heb ik totaal geen discipline en heb ik mijn verslagen nog niet afquote:
ik eigenlijk ook...maar fuck it, dat doe ik lekker niet! morgen word ik iig de laatste anderhalf werkuur wakker gehouden door een meiske dat ik een paar gesprekjes ga laten luisteren en ga terugkoppelenquote:
2 lesuurtjes lesgeven, wel gelijk de eerste 2 uur. En dan in de middag nog reizen naar m'n ouders. Hoera voor kunnen slapen in de treinquote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook...maar fuck it, dat doe ik lekker niet! morgen word ik iig de laatste anderhalf werkuur wakker gehouden door een meiske dat ik een paar gesprekjes ga laten luisteren en ga terugkoppelen
dat laatste kan ik niet....ik ga altijd muziekjes luisteren en lezen. de komende tijd word ik tijdens het naar het werk lopen gezelschap gehouden door Electric 6quote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
2 lesuurtjes lesgeven, wel gelijk de eerste 2 uur. En dan in de middag nog reizen naar m'n ouders. Hoera voor kunnen slapen in de trein
Op de fiets ook gewoon, wat een held!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
dankwoordje van Veenie!
http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/11386762
hij is zo gewoon geblevenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op de fiets ook gewoon, wat een held!
Wat een baas. Veenstra rulezquote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het feestje is in Hilversum. Hij woont in Hilversum. Feestje = drank! 1+1+1=fiets. Logisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
woont Veenstra in Hilversum? ik dacht dat hij nog steeds in Twente woondequote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het feestje is in Hilversum. Hij woont in Hilversum. Feestje = drank! 1+1+1=fiets. Logisch.
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekendenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
woont Veenstra in Hilversum? ik dacht dat hij nog steeds in Twente woonde
Maar Evers moest altijd om 4 uur op ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekenden
yesquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
best mooi dit. Boxcar Rebellion ofzo?
Das een keuze die hij heeft gemaakt. Hij heeft wel een vet mooie joekel van een woningquote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar Evers moest altijd om 4 uur op ofzoDas vroeg!!!!
Vind ik meer een naam voor een skapunk trio o.i.d.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
best mooi dit. Boxcar Rebellion ofzo?
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een keuze die hij heeft gemaakt. Hij heeft wel een vet mooie joekel van een woning
Geen idee, ik heb de radio in de vroege ochtend nooit aan. Eerst bijkomen met koffie voordat ik gezeur aan mijn kop te horen krijgquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.
Evers is de koning van de radio IMHO.
Zonder Evers was/is 538 nergens.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.
hij moest al slapenquote:
2 miljoen lijkt me wel erg veel, maar hij heeft een vorstelijk salaris.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sleep mn familie er ff niet bij aubquote:Op donderdag 1 december 2011 23:23 schreef borisz het volgende:
Evers blijft koning. Zeker. Kan er nog steeds naar luisteren ondanks 538
Die nieuwe woning van hem moet nog flink gerestaureerd wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekenden
Sollyquote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
sleep mn familie er ff niet bij aub
Duitsland?! Daar woont hij toch al gauw zo'n 5 kilometer vanaf hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die nieuwe woning van hem moet nog flink gerestaureerd worden. Maar heeft ook een app in Hillywood ivm de tijd naar DUitsland.
Ik ben met kerst weer in die buurt. Ik zal m'n paspoort maar meenemen...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitsland?! Daar woont hij toch al gauw zo'n 5 kilometer vanaf hoor
Hier voor 10:00 uur geen radio. Ik word echt niet goed als ik 'begin de dag met een dansje' hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister helemaal niet naar ochtendshows. Voor 09:00 moet ik geen geouwehoer aan m'n kop, anders loopt het traditionele ochtendhumeur moeiteloos door in een semi-depressie.
Eensquote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister helemaal niet naar ochtendshows. Voor 09:00 moet ik geen geouwehoer aan m'n kop, anders loopt het traditionele ochtendhumeur moeiteloos door in een semi-depressie.
En wat moet jij helemaal hier in de buurt?! Ik zal naar je zwaaien, je zal opvallen tussen al die mensen met paard en wagens op al die stoffige zandwegen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben met kerst weer in die buurt. Ik zal m'n paspoort maar meenemen...
3 vrijdagavonden in 1 week is wel wat rraaaaarrrr iddquote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
Oh jongens, dit is echt niet goed voor mijn weekritmegevoel
quote:
M'n ouders en broertje & gezin zitten op Besthmenerberg (o.i.d.), dus dan ga ik ook maar die kant op.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
En wat moet jij helemaal hier in de buurt?! Ik zal naar je zwaaien, je zal opvallen tussen al die mensen met paard en wagens op al die stoffige zandwegen hier
Ja, best welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3 vrijdagavonden in 1 week is wel wat rraaaaarrrr idd
twitter:SintNicolaas twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:33:35Ik hoor net dat met een tablet tegenwoordig geen paracetamol meer wordt bedoeld. Ai, daar gaat iets fout. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n ouders en broertje & gezin zitten op Besthmenerberg (o.i.d.), dus dan ga ik ook maar die kant op.![]()
Gaan de treinrails al zover eigenlijk of moeten ze me in Zwolle ophalen?
Valt weer alles mee dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat ligt bij Ommen en dat heeft een treinstation. Je kan dus gewoon lopen
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt weer alles mee dan.
Wist ik. Ben er al vaak geweest de laatste jaren.
dan moeten ze wel een heel grote voorsprong gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Het was gewoon al in de ochtend duidelijk![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
Des te vaker ik em hoor, des te leuker ie wordt.
Ik vond hem meteen al geniaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
Des te vaker ik em hoor, des te leuker ie wordt.
Slaap zachtquote:Op donderdag 1 december 2011 23:49 schreef CindieY het volgende:
Ik ga toch maar eens m'n bed opzoeken, ik begin moe te worden. Welterusten
Ik herken het, want ik doe het zelf ook. Een bril zou inderdaad geen gek idee zijn, maar tot op heden ontwijk ik dat. Ontkenning van het ouder worden, daar gooi ik het maar op.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Het val me echt op dat Roos constant zit te veinzen ofzo. Een leesbril doet wonderen voor haar denk ik. En nee dat bedoel ik niet afzeikerig
veinzen?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Het val me echt op dat Roos constant zit te veinzen ofzo. Een leesbril doet wonderen voor haar denk ik. En nee dat bedoel ik niet afzeikerig
Het is een publieksprijs hè.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk voor Ekstra Weekend, maar ik heb wel een hekel aan de manier waarop dit soort prijzen vergeven worden; door stemmen. Zo makkelijk te manipuleren.
Maar goed, ik gunde het ze wel.
Het is ook telkens een 3FM feest, het is gewoon niet spannend.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
Leuk voor Ekstra Weekend, maar ik heb wel een hekel aan de manier waarop dit soort prijzen vergeven worden; door stemmen. Zo makkelijk te manipuleren.
Maar goed, ik gunde het ze wel.
Okee totaal verkeerd woord gebruikt, haha. Ze knijpt haar ogen dicht tot spleetjes. Daar doel ik opquote:
Haha oke, ja ik weet wat je bedoelt maar weet er ook ff niet het juiste woord.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee totaal verkeerd woord gebruikt, haha. Ze knijpt haar ogen dicht tot spleetjes. Daar doel ik op
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 00:15:06dames, heren, bouwpakketjes. u bent allen God. tot zover de storthoop..... netjes slapen en van je af........ reageer retweet
iets met een coach uit '88quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Paul het volgende:
Waar komt dat " bedankt en we zullen eht nooit vergeten" vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Paul, schaam jequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Paul het volgende:
5.45quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:56 schreef Paul het volgende:
Dat had ik dus ook, zelfde zweverige, volgeplamuurde gejengel...quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie was dit nu live in de studio?
Klonk ook behoorlijk als Coldplay
Dit dus.quote:
En ik had je verdomme nog zo gevraagd geen foto's van de meet hier te plaatsenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Siiiiinterklaasje, kom maar binnen met je uhm....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:04 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik had je verdomme nog zo gevraagd geen foto's van de meet hier te plaatsen
Ik zat wel comfortabel trouwens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Siiiiinterklaasje, kom maar binnen met je uhm....
Nope, dat vindt ze een bitchy wereldjequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoofdredacteur bij de Viva zal het wel zijn
De stream loopt wat achter, zo te horenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, dat vindt ze een bitchy wereldje
As usual. De Donald Duck, hoe fucking vet gaaf is datquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De stream loopt wat achter, zo te horen
Was je d'r bij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Nice![]()
Dat optreden in JapanDat orgel
blijft toch geniaal!
Kiek'er gaon:quote:
Ik ook niet. Mijn ma helaas wel. Ik help haar wekelijks de boodschappen halen, ze zingt het hardop in de winkel (onbewust, als ze het nummer heeft gehoord).quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf het erg sexy vinden hoe Lilly Alen "Fuck" zegt in dit nummer(nee Fuck you, vind ik geen leuk nummer van haar )
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn ma helaas wel. Ik help haar wekelijks de boodschappen halen, ze zingt het hardop in de winkel (onbewust, als ze het nummer heeft gehoord).
De schaamte...![]()
Yup... Ach, ik neem het maar voor lief, ik heb haar nogquote:
Check de twee posts boven je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat was de schaamschijf van Gers Pardoel?
Echt onbegrijpelijk dat ze daar nog steeds mag zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is Claudia toch een prutser met de knopjes en schuifjes.
Of je moet vrijwillig naar Domien luisteren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan hoef ik niet naar 3 te zappen dus.
Timur is wel leuk, alhoewel ik hem op z'n best vind met Ramon erbijquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je moet vrijwillig naar Domien luisteren.
Ik ben ook weg.. Tot vanavond!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timur is wel leuk, alhoewel ik hem op z'n best vind met Ramon erbij
Neuh.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of je moet vrijwillig naar Domien luisteren.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef rubbereend het volgende:
aha de spreekstalmeester is al binnende ene vriend van Jan Smit die niet kan zingen is het volgens mij
Ik heb geen moment last gehad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:03 schreef CindieY het volgende:
Er is zeker nog steeds geen fatsoenlijke 3FMontvangst vanaf Zwolle verder naar het noorden?
Nee, één van de andere vele hitsquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wir Sind Helden gemist... Met wat, Wenn Es Passiert?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wir Sind Helden gemist... Met wat, Wenn Es Passiert?
quote:
gelukkig maar! anders had ik echt niet verder willen leven!quote:
Geen idee, dit is het enige nummer dat ik van ze kenquote:
Tja limburgers he zijn ook buitenlanders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef Allrounder het volgende:
Ik versta hier dus geen enkel woord van..
Dit is nog vrij makkelijk te verstaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja limburgers he zijn ook buitenlanders.
Gekommen om zu bleibenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, één van de andere vele hits
quote:
En dat zeg jij als Grunnigerquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja limburgers he zijn ook buitenlanders.
Mwoah, eigenlijk zijn alle provincies Nederland behalve noord en zuid-Holland dat zijn eigenlijk de buutnlanders en zo gedragen ze zich ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat zeg jij als Grunniger![]()
Ik heb geen moeite met het dialect, lijkt veel op Duits, net als het Nedersaksisch. Zeeuwen versta ik dan wel weer heel slecht...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Mwoah, eigenlijk zijn alle provincies Nederland behalve noord en zuid-Holland dat zijn eigenlijk de buutnlanders en zo gedragen ze zich ook
Dat overleeft NIEMANDquote:
Zie je dit bedoel ik Minthy kijk ons eens verstaanbaar zijn EINZ!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat overleeft NIEMAND
De randstad is juist de enige plek waar mensen verstaanbaar pratenAmsterdams, Haags, Utrechts, Rotterdams, allemaal prima verstaanbare dialecten
. Limburgs, Drenths, Fries (oke da's ECHT geen Nederland) en Groningen is toch niet te verstaan man
Woei!! En ik zat al in zo'n goede vibequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik Minthy kijk ons eens verstaanbaar zijn EINZ!!
Toch heb ik hem weleens beter horen zingen, of het was playbackquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef alors het volgende:
ik vind dit een leuk nummer van Jan Smit!
Ja hij klonk een beetje verkouden ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch heb ik hem weleens beter horen zingen, of het was playback
Bij een tentfeest met 20 bier achter de kiezen brul ik em ook mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef alors het volgende:
ik vind dit een leuk nummer van Jan Smit!
Rotterdams en Haags verstaanbaar noemenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat overleeft NIEMAND
De randstad is juist de enige plek waar mensen verstaanbaar pratenAmsterdams, Haags, Utrechts, Rotterdams, allemaal prima verstaanbare dialecten
. Limburgs, Drenths, Fries (oke da's ECHT geen Nederland) en Groningen is toch niet te verstaan man
Dat zou top zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:05 schreef FZN05 het volgende:
Willen jullie weten wat de nieuwe Megahit is?
Smith & Burrows - When The Flames Froze!
Ben er achter gekomen!
Bron?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:05 schreef FZN05 het volgende:
Willen jullie weten wat de nieuwe Megahit is?
Smith & Burrows - When The Flames Froze!
Ben er achter gekomen!
quote:
Werkze!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:28 schreef minthy het volgende:
Op naar werk. Veel plezier vanavond, tot bij Stenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |