Dan huren moeten ze heel de Maastoren (Rotterdam) afhurenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dat alle EW-stemmers een keer bankgast mogen zijn!
Hoiquote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
Dan mag iemand anders namens mij, ik moet er niet aan denken daar te gaan zitten...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ook... Helaas heb ik totaal geen discipline en heb ik mijn verslagen nog niet afquote:
ik eigenlijk ook...maar fuck it, dat doe ik lekker niet! morgen word ik iig de laatste anderhalf werkuur wakker gehouden door een meiske dat ik een paar gesprekjes ga laten luisteren en ga terugkoppelenquote:
2 lesuurtjes lesgeven, wel gelijk de eerste 2 uur. En dan in de middag nog reizen naar m'n ouders. Hoera voor kunnen slapen in de treinquote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook...maar fuck it, dat doe ik lekker niet! morgen word ik iig de laatste anderhalf werkuur wakker gehouden door een meiske dat ik een paar gesprekjes ga laten luisteren en ga terugkoppelen
dat laatste kan ik niet....ik ga altijd muziekjes luisteren en lezen. de komende tijd word ik tijdens het naar het werk lopen gezelschap gehouden door Electric 6quote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
2 lesuurtjes lesgeven, wel gelijk de eerste 2 uur. En dan in de middag nog reizen naar m'n ouders. Hoera voor kunnen slapen in de trein
Op de fiets ook gewoon, wat een held!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
dankwoordje van Veenie!
http://www.mobypicture.com/user/michielveenstra/view/11386762
hij is zo gewoon geblevenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op de fiets ook gewoon, wat een held!
Wat een baas. Veenstra rulezquote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het feestje is in Hilversum. Hij woont in Hilversum. Feestje = drank! 1+1+1=fiets. Logisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
woont Veenstra in Hilversum? ik dacht dat hij nog steeds in Twente woondequote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het feestje is in Hilversum. Hij woont in Hilversum. Feestje = drank! 1+1+1=fiets. Logisch.
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekendenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
woont Veenstra in Hilversum? ik dacht dat hij nog steeds in Twente woonde
Maar Evers moest altijd om 4 uur op ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekenden
yesquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
best mooi dit. Boxcar Rebellion ofzo?
Das een keuze die hij heeft gemaakt. Hij heeft wel een vet mooie joekel van een woningquote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar Evers moest altijd om 4 uur op ofzoDas vroeg!!!!
Vind ik meer een naam voor een skapunk trio o.i.d.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
best mooi dit. Boxcar Rebellion ofzo?
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een keuze die hij heeft gemaakt. Hij heeft wel een vet mooie joekel van een woning
Geen idee, ik heb de radio in de vroege ochtend nooit aan. Eerst bijkomen met koffie voordat ik gezeur aan mijn kop te horen krijgquote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.
Evers is de koning van de radio IMHO.
Zonder Evers was/is 538 nergens.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste man verdient geloof ik een miljoen of 2 (of meer I dunnow) per jaar, dus dat verbaast me weinig.
hij moest al slapenquote:
2 miljoen lijkt me wel erg veel, maar hij heeft een vorstelijk salaris.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sleep mn familie er ff niet bij aubquote:Op donderdag 1 december 2011 23:23 schreef borisz het volgende:
Evers blijft koning. Zeker. Kan er nog steeds naar luisteren ondanks 538
Die nieuwe woning van hem moet nog flink gerestaureerd wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij is overgelopen naar het westen, net als Edwin Evers. Die laatste zie ik hier alleen nog maar in de weekenden
Sollyquote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
sleep mn familie er ff niet bij aub
Duitsland?! Daar woont hij toch al gauw zo'n 5 kilometer vanaf hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die nieuwe woning van hem moet nog flink gerestaureerd worden. Maar heeft ook een app in Hillywood ivm de tijd naar DUitsland.
Ik ben met kerst weer in die buurt. Ik zal m'n paspoort maar meenemen...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitsland?! Daar woont hij toch al gauw zo'n 5 kilometer vanaf hoor
Hier voor 10:00 uur geen radio. Ik word echt niet goed als ik 'begin de dag met een dansje' hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister helemaal niet naar ochtendshows. Voor 09:00 moet ik geen geouwehoer aan m'n kop, anders loopt het traditionele ochtendhumeur moeiteloos door in een semi-depressie.
Eensquote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister helemaal niet naar ochtendshows. Voor 09:00 moet ik geen geouwehoer aan m'n kop, anders loopt het traditionele ochtendhumeur moeiteloos door in een semi-depressie.
En wat moet jij helemaal hier in de buurt?! Ik zal naar je zwaaien, je zal opvallen tussen al die mensen met paard en wagens op al die stoffige zandwegen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben met kerst weer in die buurt. Ik zal m'n paspoort maar meenemen...
3 vrijdagavonden in 1 week is wel wat rraaaaarrrr iddquote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
Oh jongens, dit is echt niet goed voor mijn weekritmegevoel
quote:
M'n ouders en broertje & gezin zitten op Besthmenerberg (o.i.d.), dus dan ga ik ook maar die kant op.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
En wat moet jij helemaal hier in de buurt?! Ik zal naar je zwaaien, je zal opvallen tussen al die mensen met paard en wagens op al die stoffige zandwegen hier
Ja, best welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3 vrijdagavonden in 1 week is wel wat rraaaaarrrr idd
twitter:SintNicolaas twitterde op donderdag 01-12-2011 om 23:33:35Ik hoor net dat met een tablet tegenwoordig geen paracetamol meer wordt bedoeld. Ai, daar gaat iets fout. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n ouders en broertje & gezin zitten op Besthmenerberg (o.i.d.), dus dan ga ik ook maar die kant op.![]()
Gaan de treinrails al zover eigenlijk of moeten ze me in Zwolle ophalen?
Valt weer alles mee dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat ligt bij Ommen en dat heeft een treinstation. Je kan dus gewoon lopen
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt weer alles mee dan.
Wist ik. Ben er al vaak geweest de laatste jaren.
dan moeten ze wel een heel grote voorsprong gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Het was gewoon al in de ochtend duidelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |