Sollyquote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
sleep mn familie er ff niet bij aub
Duitsland?! Daar woont hij toch al gauw zo'n 5 kilometer vanaf hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die nieuwe woning van hem moet nog flink gerestaureerd worden. Maar heeft ook een app in Hillywood ivm de tijd naar DUitsland.
Ik ben met kerst weer in die buurt. Ik zal m'n paspoort maar meenemen...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Duitsland?! Daar woont hij toch al gauw zo'n 5 kilometer vanaf hoor
Hier voor 10:00 uur geen radio. Ik word echt niet goed als ik 'begin de dag met een dansje' hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister helemaal niet naar ochtendshows. Voor 09:00 moet ik geen geouwehoer aan m'n kop, anders loopt het traditionele ochtendhumeur moeiteloos door in een semi-depressie.
Eensquote:Op donderdag 1 december 2011 23:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik luister helemaal niet naar ochtendshows. Voor 09:00 moet ik geen geouwehoer aan m'n kop, anders loopt het traditionele ochtendhumeur moeiteloos door in een semi-depressie.
En wat moet jij helemaal hier in de buurt?! Ik zal naar je zwaaien, je zal opvallen tussen al die mensen met paard en wagens op al die stoffige zandwegen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben met kerst weer in die buurt. Ik zal m'n paspoort maar meenemen...
3 vrijdagavonden in 1 week is wel wat rraaaaarrrr iddquote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
Oh jongens, dit is echt niet goed voor mijn weekritmegevoel
quote:
M'n ouders en broertje & gezin zitten op Besthmenerberg (o.i.d.), dus dan ga ik ook maar die kant op.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
En wat moet jij helemaal hier in de buurt?! Ik zal naar je zwaaien, je zal opvallen tussen al die mensen met paard en wagens op al die stoffige zandwegen hier
Ja, best welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3 vrijdagavonden in 1 week is wel wat rraaaaarrrr idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |