quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Air Video kan dat met AirPlay. Weet niet of ie het ook zonder AirPlay kan.
quote:
Google Skymaps is erg vet! Oops die is alleen voor Android zie ik nu... Maar goed heb beide systemen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk de beste app voor het bekijken van de sterrenhemel?
Safari is geen videopayer. En hoe werkt het bij Air Video dan? Want als ik een video afspeel en naar m'n homescreen ga, stopt het spelen gewoon.quote:
Oh, met AirPlay kan ie wel multitasken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Safari is geen videopayer. En hoe werkt het bij Air Video dan? Want als ik een video afspeel en naar m'n homescreen ga, stopt het spelen gewoon.
Heb al gevonden wat ik zocht GoSkyWatchquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Google Skymaps is erg vet! Oops die is alleen voor Android zie ik nu... Maar goed heb beide systemen.
Dat is dus niet wat ik bedoel.. Ik wil gewoon een mediaplayer op mijn iPhone/iPad die, als ik video's op mijn apparaat heb staan, door blijft spelen wanneer ik naar mijn homescreen ga en een andere app (zoals de browser) open.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Door AirPlay te gebruiken natuurlijk
Oplayer HD kan dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat ik bedoel.. Ik wil gewoon een mediaplayer op mijn iPhone/iPad die, als ik video's op mijn apparaat heb staan, door blijft spelen wanneer ik naar mijn homescreen ga en een andere app (zoals de browser) open.
Je weet wel, net als op een laptop.
Gouden tip, bedankt! Ik heb OPlayer op m'n iPhone gezet, en daarop werkt het ook perfect. De iPad wordt nu een steeds interessanter alternatief voor een laptop, zeker in combinatie met een Zaggmate en jailbreak!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Oplayer HD kan dat.
En die speelt ook lekker veel formaten af. Waaronder avi en mkv.
"Gratis" illegale apps. Gratis goede - legale - apps (VLC voor videokijken bv). En nog meer.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van Jailbreaken?
SBSettings => directe toegang tot je settings zonder een app te verlatenquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van Jailbreaken?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Gratis" illegale apps. Gratis goede - legale - apps (VLC voor videokijken bv). En nog meer.
Alleen de moeite he. Updates maken het lastig enzo. En voor mij moet de IPAD juist lekker eenvoudig en zonder rompslomp zijn.
Wat briljant! Blaas ik hier niet mijn mobo mee op ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:38 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Dit is op te lossen met het programma AiCharger: http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/
Wat is er onzin aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want het is onzin wat je zegt.
w00t een iPad voor ¤2,38! Goeie deal zeg ik!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef gerbenp het volgende:
http://www.mailamac.nl/uitverkoop
Kijk die prijzen van de iPad joh, zal wel een foutje zijn
.
"...korting in combinatie met een iPad sleeve ..."quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef gerbenp het volgende:
.
Als je bestelt staat dat je x-honderd korting hebt.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:33 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
"...korting in combinatie met een iPad sleeve ..."
quote:
En anders annuleer ik gewoon, omdat het mag.quote:Apple iPad 64GB + 3G - ¤ 30 korting in combinatie met een iPad sleeve IPAD3G64 1 ¤ 21,00
Subtotaal ¤ 21,00
Verzending en afhandeling ¤ 6,50
BTW ¤ 5,23
Eindtotaal ¤ 32,73
iPad 1 he, dus dat kan bestquote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef gerbenp het volgende:
.
Account aangemaakt of geregistreerd?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
En anders annuleer ik gewoon, omdat het mag.
lol ik bedoel dus wel of niet geregistreerd maar ok thnx lolquote:
Dat sowieso niet, want Pinksteren. Ik denk dinsdag een mail met annulering.quote:
Ik heb met iDeal betaaldquote:Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef lvw88 het volgende:
Gewoon besteld onder rembours dus betaal nu nog niets. Grote kans dat er niet geleverd wordt, maar het is het altijd waard
Ik heb hem bij Apple besteldquote:Op zondag 12 juni 2011 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, want Pinksteren. Ik denk dinsdag een mail met annulering.
Er staat zelfs een kortingspercentage bij dus het moet wel kloppen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet zo overdreven veel bestellen, straks komen ze erachter dat er iets fout is
Ze zijn al uitverkocht trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet zo overdreven veel bestellen, straks komen ze erachter dat er iets fout is
Dat zal wel automatisch gaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Er staat zelfs een kortingspercentage bij dus het moet wel kloppen.
Fail inderdaad. Het staat er alleen als je een account aanmaakt, anders kun je daar niet voor kiezen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks krijgen we gewoon een sleeve gestuurd
Een sleeve met +400 euro korting? Dure sleevequote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks krijgen we gewoon een sleeve gestuurd
GMTAquote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef Bowny het volgende:
Bij het afrekenen krijg je een korting van EUR 445 per device......dure sleeve dan
Apple is altijd duurquote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een sleeve met +400 euro korting? Dure sleeve
Over recht gesproken, als dit een fout blijkt te zijn heb je als consument geen poot om op te staan, gezien de exorbitant lage prijs. Niettemin heb ik er zelf ook een besteldquote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef Bowny het volgende:
Op de homepage spreken ze zelf van "Uitverkoop, hoge kortingen", waaronder de iPad.....dat maakt het hele verhaal een stuk rechtsgeldiger
dat mag allen als dat in hun voorwaarden staatquote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Temlin het volgende:
Toch geniaal dit. Alle adres gegevens worden nu gebruikt voor spam activiteiten
quote:De duurste dag uit het bestaan van MailaMac.nl en iCentre.nl?
UPDATE 20:04 De bestelformulieren zijn down. Ben benieuwd naar de eerste reactie van MailaMac
Ja vandaag gaat een dure dag worden, hoe dan ook. Op dit moment heeft MailaMac.nl (het op de zakelijke markt gerichte onderdeel van iCentre.nl) namelijk een heel erg mooie aanbieding online staan… Of een heel erg dure fout.
Het internet buzzed rond met speculaties over deze aanbieding, zou het echt zijn of een foutje?
Voor de duidelijkheid, ik weet het niet en ik heb natuurlijk voor de zekerheid ook maar wat iPads besteld. Als ze leveren hebben ze een klant voor de rest van hun leven erbij, maar als ze niet leveren zal ik daar ook nooit meer wat kopen ook.
Hoe kan zo’n groot bedrijf zo enorm de fout ingaan en uren en uren een aanbieding online hebben staat (ja het staat er op het moment van schrijven ook nog) om zich vervolgens op foutje bedankt te beroepen? Zelfs op Pinksterzondag moeten sites van dit soort bedrijven in de gaten gehouden worden. Een notificatie die automatisch naar de beheerder gaat als er een bovengemiddeld aantal bestellingen zijn is natuurlijk ook nooit een slecht idee…
Ook een vriendelijke internet savvy jongen (jaja dat ben ik) kan op geen mogelijkheid in contact komen met iemand van iCentre. Je wilt toch eigenlijk dat deze fout zo snel mogelijk opgelost gaat worden, want het is al zo’n dure fout. Ik heb gezocht naar social media profielen van zowel bestuur als werknemers, verschillende nummers gebeld en Hyves (lol ja Hyves), Facebook en Linked in profielen bezocht om uiteindelijk de hoop maar op te geven en beginnen aan het schrijven van deze post.
Maar goed, waarom gaat het dan sowieso een dure dag worden? Zelf als het al een foutje is? Nou het volgens mij zo: Heel het internet (en dan bedoel ik de relevante sites voor Apple fanboys en Girls) staan vol met links naar deze “aanbieding”. Ook op Twitter is de link al honderden keren gedeeld. Allemaal links soms wat skeptische opmerkingen maar vooral hoopvol en tot nu toe overwegend positief.
Inkomende links van relevante sites zijn erg waardevol voor bedrijven die veel van hun handel online doen (lees: MailaMac.nl). Al deze linkjes staan nu (met overwegend positief geluid) op allerlei relevante sites. Van de Apple Nieuws en Community sites tot Twitter en Facebook profielen. Overigens noem ik Twitter relevant in dit geval omdat het verbazingwekkend is hoeveel Apple gebruikers dit in hun PROFIEL vermelden (ooit wel een een profiel met HTC RULEZZZ gezien?). Als MailaMac.nl de iPads voor de “afgesproken” prijzen (ik heb immers een bevestiging in mijn mail toch?) gaat leveren dan hebben ze tientallen misschien wel honderden enorm blije klanten, klanten die dit zullen melden op die fansites, op hun sociale netwerk profielen en aan iedereen die het wilt horen. Want Apple gebruikers vertellen dat nu eenmaal graag aan iedereen. Kosten aan reclame hebben ze dan een jaar niet meer.
Dus dan zal MailaMac.nl een verlies moeten nemen op de bestellingen, want het is uitgesloten lijkt mij dat Apple deze iPad voor NOG minder heeft geleverd.
Maar dit zijn natuurlijk alleen maar dromen.
Nee veel waarschijnlijker is natuurlijk dat het een domme domme fout is en dat dinsdag iedereen een excuus mailtje krijgt. Daarnaast zou Apple een actie als deze ook nooit goedkeuren, al zijn er wel raardere dingen gebeurd in de wereld.
Maar dan zit je opeens met tientallen, misschien wel honderden teleurgestelde Apple Fanboys en Girls. Die linkjes die nu nog redelijk skeptisch maar positief zijn en in potentie enorm positief kunnen zijn veranderen dan in linkjes met alleen maar negativiteit . Negatieve linkjes in combinatie met tientallen, misschien wel honderden ontevreden kopers die straks voor niets met hun bestel bevestiging en factuur lopen te zwaaien gaat enorme reputatieschade met zich meebrengen.
Dinsdag is de dag dat MailaMac.nl uitgeroepen gaat worden tot grootste internetheld of grootste vijand van de Mac community. Want wij vertellen nu eenmaal graag over onze spulletjes en waar we dat gekocht hebben. Of mensen dat nu willen horen of niet.
UPDATE 19:58 @_richardJ heeft mij nog even op deze link gewezen: http://blog.iusmentis.com(...)dend-voor-webwinkel/
UPDATE 20:04 De link is down. Ben benieuwd naar de eerste reactie van MailaMac
quote:De Mail-A-Mac euroknallers
Op zondagavond 12 Juni stonden er diverse Apple producten voor enkele euro's te koop op www.mail-a-mac.nl (op tijd van schrijven online)
Diverse tweeps hebben nu bijvoorbeeld een iPad 64gb 3G+wifi voor 30-50 euro gekocht.
Is het betrouwbaar
• Mail-a-mac wordt gezien als een van de betrouwbaarste web-retailers van Apple producten en is tevens een van de oudsten.
• De web en telecom-wet en tevens de voorwaarden van Mail-A-Mac zetten je veilig
Wat zijn de risico's
• De iPad wordt niet geleverd, er start een proces en het kan best wel een aantal weken duren dat je iPad of toetsenbord geleverd wordt.
• De iPad wordt pas over een lange tijd geleverd.
Wat zijn de voordelen
Een supergoedkope iPad of ander Apple product.
• Ook al heb je er al een, voor veel te verkopen of een leuk vaderdag kado
• Omdat het kan
Ik wil ook zo'n goedkope iPad
Check regelmatig de website, www.mail-a-mac.nl, wellicht is ie soms online.
De aanbiedingen verschijnen sporadisch, ze staan onder het menu item uitverkoop.
Let op! De site is vaak overbelast en kan dus tijdens het afrekenen ook vastlopen.
Wees niet bang voor foutmeldingen
De ¤2 ipad blijkt niet meer in stock te zijn.
Sincerely, @robertvhoesel
Klopt. Om een uur of 17 was het nog niet echt bekend, maar vooral door Twitter staat het er vol meequote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef Slomy het volgende:
Je kunt natuurlik hoopvol zijn (ik heb er ook 1 besteld), maar als je er realistisch naar kijkt dan gaat dit nooit uitgeleverd worden. Er zijn mensen die hebben er 10 of meer de man besteld. Het is overal gepost, als ze zouden uitleveren gaat ze dit enorm enorm veel geld kosten. En dat gaat m echt niet worden.
quote:Beste mensen,
De bron van de storing is ondertussen gevonden en wordt momenteel opgelost. Helaas is door een aanpassing in het systeem tijdens het inladen van de producten een verkeerd veld in een 'actieprijs' veld terecht gekomen. Een stomme fout, dat zullen we zeker niet ontkennen. Ook iedereen die we het idee hebben gegeven vandaag een mooi koopje te kunnen scoren moeten we dan ook onze excuses aanbieden.
Hopelijk begrijpen jullie dat deze systeemfout niet tot gevolg kan hebben dat wij daadwerkelijk voor de verkeerd vermelde prijzen zullen leveren. Alle klanten welke een order hebben geplaatst voor één van deze items, zullen indien zij reeds hebben betaald, zo snel mogelijk het aanschaf bedrag krijgen teruggestort.
Nogmaals excuus.
Team Mail-a-Mac
Iddquote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Wel zielig volk dat ligt schreeuwen dat ze een compensatie willen
Hihihi.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd.
Ook eenvoor diegenen die er meteen 20 gekocht hebben, valt niet op heah
Het blijven Hollanders hequote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Sommigen slaan nu wel hard door...
https://spreadsheets.goog(...)dHUlpuc3FRbm12ZXc6MQ
http://www.facebook.com/p(...)rden/208269979209620
Ja echt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Sommigen slaan nu wel hard door...
https://spreadsheets.goog(...)dHUlpuc3FRbm12ZXc6MQ
http://www.facebook.com/p(...)rden/208269979209620
Geniale reacties idd. En ook nog onder echte namen. Ze moesten zich schamenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja echt.
Waarom voelen die mongolen zich nou genaaid
De mensen die via iDeal hebben betaald krijgen gewoon hun geld terug, ieder persoon die een beetje kan nadenken wist dat dit niet echt kon zijn.
En dan die mensen die zeggen dat ze dit extra hebben gedaan zodat ze gratis reclame hebben, so what![]()
Zitten er belangrijke dingen in de update? Ik sync mijn ipad nauwelijks dus heb nog niets gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Laat maar, al gefixt, alle apps gesynced en daarna iPad gereboot.
nice nice, welke gekocht?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef Temlin het volgende:
hopelijk heb ik hem morgenmaar ik denk overmorgen pas
64gb Wifi, en nee niet die van 2 euro maar ¤ 679.00quote:
ahh okequote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Temlin het volgende:
[..]
64gb Wifi, en nee niet die van 2 euro maar ¤ 679.00
Wat duur ¤ 679.00 voor een I-padquote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Temlin het volgende:
64gb Wifi, en nee niet die van 2 euro maar ¤ 679.00
alsof jij tablets weet te vinden met groter scherm + resolutie voor minder, en zelfde specsquote:
Ipad is gewoon de tablet op dit moment. Als je het niet kan betalen moet je het gewoon niet doen.quote:
Ik type er op een. Ipad is makkelijker typen dan iPad. Klaar. Niet boeiend ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Serieus :/, het is een iPad. Geen i-pad Ipad of ipad
autocorrectie is te erg.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dus je omzeilt de autocorrect :'D? Of heb je hem uit staan?
[TK/TR] iPad 16 GB + 3Gquote:Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ahh oke
ik wil wss de 16GB 3G versie halen
Alsof de grootte van dat ding iets over de prijs zegtquote:
wel een ipad 2 natuurlijkquote:
Oops. Dacht dat het een 2 wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
wel een ipad 2 natuurlijk
en nieuw in doos met garantie
Ga je voorlopig niet vinden. Voor de volle prijs vliegen ze gewoon als warme broodjes over de toonbank.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:00 schreef meneer_valk het volgende:
Iemand al een winkel gevonden die de iPad 2 16gb wifi voor minder dan 479 euro aanbiedt?
net zoveel vragen als de nieuwprijsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Spelvout het volgende:
Voor geïnteresseerden
[TK] Witte iPad 2 16GB WiFi
woei die importeer ik ook voor 5 euroquote:
Hier krijg je de smart cover 'er bij'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
net zoveel vragen als de nieuwprijs
iets met tweakers regel, 60% van de nieuw prijs..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Hier krijg je de smart cover 'er bij'
edit\
Te laat zie ik, en leuk dat je hem voor 5 euro importeert
Aan het vraag en aanbod te zien vind ik dit nog niet eens zo gek. 2,5mnd oud, nieuwstaat, accessoires en aankoopbewijs e.d aanwezig. Er zijn nog mensen die dit voor een iPad 2 zonder dat alles durven te vragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iets met tweakers regel, 60% van de nieuw prijs..
niet de nieuwprijs
tja.. mensen die niet weten wat iets waard isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Aan het vraag en aanbod te zien vind ik dit nog niet eens zo gek. 2,5mnd oud, nieuwstaat, accessoires en aankoopbewijs e.d aanwezig. Er zijn nog mensen die dit voor een iPad 2 zonder dat alles durven te vragen.
Iig graag weer ontopic, discussiëren doe je maar in een nieuw topic.
tja maar voor een product wat bijna 3 maanden oud is, 479 euro vragen (dus gratis smart cover) das wel echt teveel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Soit,als ik kijk waar iPad 1 voor weggaan op ebay is het een sellers market
De markt is prima in staat dit te bepalen, als je het te duurr vind bied je minder of koop je eldersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef alexmeijer het volgende:
tja maar voor een product wat bijna 3 maanden oud is, 479 euro vragen (dus gratis smart cover) das wel echt teveel hoor(mijn mening)
nieuw, ongeopend in doos: http://tweakers.net/aanbo(...)-fi-%28zwart%29.html
al gedaan:)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De markt is prima in staat dit te bepalen, als je het te duurr vind bied je minder of koop je elders
Had ik ook al gezien, zit alleen geen bonnetje bij en dus geen garantiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
tja maar voor een product wat bijna 3 maanden oud is, 479 euro vragen (dus gratis smart cover) das wel echt teveel hoor(mijn mening)
nieuw, ongeopend in doos: http://tweakers.net/aanbo(...)-fi-%28zwart%29.html
in princiepe als het een nederlandse ipad is kun je elke officieele apple store in lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, zit alleen geen bonnetje bij en dus geen garantie
heb je al 4x gepost dat je een iPad heb? aandachtssletjequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
heb je al 4x gepost dat je een iPad heb? aandachtssletje
ooh hehe wist ik niequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef Temlin het volgende:
[..]Maar er is ook 4 keer gevraagd of het die van 2 euro is.
Dat zogenaamde bonnetje heb je helemaal niet nodig voor je garantiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, zit alleen geen bonnetje bij en dus geen garantie
mensen die spullen bij mediamarkt kopen weten dat ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Swaffellaar het volgende:
[..]
Dat zogenaamde bonnetje heb je helemaal niet nodig voor je garantie
Goed, ik mis alleen de world clockquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ooh hehe wist ik nie
hoe bevalt ie?!
had je ook een iphone? zoja is het echt een toevoeging? of meer een hebbedingetjequote:
Ik had eerst een ipod touch, en het is veel meer dan alleen maar een groter scherm.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
had je ook een iphone? zoja is het echt een toevoeging? of meer een hebbedingetje
Je hebt er handige punttangetjes voor loleinzquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand ervaring van het overzetten van video naar de ipad? Wat is daar een goede tool voor?
Dat kan toch met je camera connection kit, via een SD-kaartje? Je moest volgens mij dan wel je iPad laten denken dat je filmpjes foto's zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand ervaring van het overzetten van video naar de ipad? Wat is daar een goede tool voor?
Ik bedoelde het format eigenlijk, de QT van mijn canon omzetten naar ipad formatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Swaffellaar het volgende:
[..]
Dat kan toch met je camera connection kit, via een SD-kaartje? Je moest volgens mij dan wel je iPad laten denken dat je filmpjes foto's zijn.
Kan dat niet gewoon met iMovie, of anders Handbrake.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoelde het format eigenlijk, de QT van mijn canon omzetten naar ipad format
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon met iMovie, of anders Handbrake.
Nee hoor, maar ik weet dat als ik wil beginnen met video editing ik daar veel tijd mee kwijt ben, en ik ben op het moment 3 grote projecten aan het draaien en heb ook nog een prive leven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geld een beetje op na een 64gb 3G iPad en een Canon 5D Mk2?
colour me jealous :p
Je hebt geen simkaart er in nodig, maar hij moet wel 3G hebben, de GPS chip wordt met de 3G HW meegeleverd.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef happyme28 het volgende:
Iemand een idee of je een simkaart in je iPad 3G moet hebben om gebruik te maken van de GPS? Heb 'n app die met GPS werkt, maar geen dataverbinding nodig heeft. Eigenlijk de enige reden om een 3G te kopen maar heb geen zin in een abo.
Maar wil je al dat geld extra betalen alleen voor GPS?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef happyme28 het volgende:
Ok, merci! Ik wist idd dat ik die 3G nodig heb, maar heb niet zo'n zin in een abo, maar dat is dus niet nodig. Da's fijn!
Kan wel hoor. Duurt alleen wat langer en je moet hem ff uitschakelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Temlin het volgende:
Vind het wel zonde dat de Ipad niet via USB kan opladen.
Kan wel! http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Temlin het volgende:
Vind het wel zonde dat de Ipad niet via USB kan opladen.
iTunes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef meneer_valk het volgende:
Ik heb even gegoogled maar kan het zo snel niet vinden: wat is de beste app om muziek van mijn pc naar m'n ipad te streamen over wifi?
Was een van de eerste dingen die ik installeerde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Temlin het volgende:
Gelukkig een app gevonden die Avi kan afspelenniet meer omzetten met handbrake
http://projectswithlove.com/streamtome/quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Was een van de eerste dingen die ik installeerde.
Voor Avi en Mkv heb ik nu de apps OPlayer HD, Azul en Buzz Player geinstalleerd.
Ze kunnen allemaal ook netwerk shares benaderen om bestanden binnen te halen. De laatste kan zelfs ook direct video streamend binnenhalen, zonder dat eerst downloaden nodig is. Zo kan ik nu bijvoorbeeld direct series en films kijken die op mijn NAS staan, zonder dat er een computer bij komt kijken. De iPad doet het allemaal zelf.
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik klik dan toch te vaak mis blijkbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef DaFan het volgende:
Op het x-je klikken in de pop-up dan verdwijnt de suggestie/verbetering. Of gewoon Autocorrect uitzetten.
Ik gebruik daar dan nu ook Goodreader voor, maar een filesystem lijkt me wel handig op zo'n apparaat. (Bijvoorbeeld gewoon een bestand downloaden via de dropbox app en dan kunnen openen met welk programma je ook wilt)quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat betreft computer afhankelijkheid wat je noemt, er zijn volop manieren om bestanden op je ipad te krijgen zonder itunes
Kruisje klikken gaat bij mij regelmatig fout, neemt hij toch de suggestie.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef DaFan het volgende:
Op het x-je klikken in de pop-up dan verdwijnt de suggestie/verbetering. Of gewoon Autocorrect uitzetten.
Toegang tot het echte bestandssysteem zal er onder het standaard iOS nooit zijn. Veel te veel dingen die je als gebruiker kunt verpesten, is de redenering van Apple.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Alxander het volgende:
Ik gebruik daar dan nu ook Goodreader voor, maar een filesystem lijkt me wel handig op zo'n apparaat. (Bijvoorbeeld gewoon een bestand downloaden via de dropbox app en dan kunnen openen met welk programma je ook wilt)
Dit maakt mij overigens ook niet minder tevreden hoor, ben eigenlijk heel erg blij
Over het algemeen heb je gewoon gelijk hoor. Ik heb een iPad 2, puur omdat het mijn eerste i-Device is, maar het is niets meer dan een upgrade van de iPad 1. Ik vermoed dat aan de iPad 3 wel het een en ander gaat veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat is in de praktijk nou het grootste verschil tussen de iPad 1 en iPad 2? Ik wil de iPad vooral gaan gebruiken voor aantekeningen tijdens college (icm een toetsenbord), browsen op de bank en een film kijken in bed. Misschien wat spellen, maar de spellen die ik speel, draaien op mijn iPhone 4 ook prima, dus daar zal de iPad 1 ook geen problemen mee hebben.
1080p mirroring hoef ik niet, al zou ik wel 720p MKV'tjes af willen spelen, en misschien af en toe ook op de televisie. Ik heb begrepen dat de HDMI-adapter op de eerste iPad ook werkt voor video?
Die waardeloze camera's kunnen mij gestolen worden, en ik vind het ook niet erg als hij wat dikker/zwaarder is. Ik heb dus een beetje het idee dat de iPad 2 in mijn gevoel alleen maar duurder is, en niet genoeg extra's biedt om deze prijs te rechtvaarden. Iemand input?
Tweedehands scheelt het al snel 150 euro, wat bij de goedkoopste modellen toch ruim een derde is. Waarschijnlijk ga ik dus maar voor de eerste. Bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Bowny het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je gewoon gelijk hoor. Ik heb een iPad 2, puur omdat het mijn eerste i-Device is, maar het is niets meer dan een upgrade van de iPad 1. Ik vermoed dat aan de iPad 3 wel het een en ander gaat veranderen.
Mijn advies zou dus zijn: Als je nog niets hebt, koop een iPad 2, heb je al een iPad 1, dan lekker wachten tot de 3.Een iPad 1 is 100 euro goedkoper ofzo? Dat bedrag smeer ik wel over een jaartje uit, doet geen pijn
Ik had hem gereserveerd bij Amac en daar duurde het een dag of 4/5 voordat hij binnen was! Reserveren kan daar overigens vrijblijvend (en dus gratis, in tegenstelling tot YouMac).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er in omgeving Eindhoven de iPad 2 16GB WiFi ergens direct leverbaar is?
Kleur het liefst zwart.
Ha kijk, dat is wel weer handig dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Ricow het volgende:
@saviour
Ja deze kan je later weer gratis downloaden.
elke ipad kan pdf's downloaden. en bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:19 schreef Alxander het volgende:
Iemand hier ervaring met ELOs van universiteiten? Ik weet wel dat die sites waardeloos in elkaar zitten, maar op mijn desire kan ik tenminste nog een PDF downloaden. Dit lukt op mijn iPad dus totaal niet. Iemand een oplossing?
had dan ook een 3G versie gekocht..quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef Alxander het volgende:
Goed, nu 3 daagjes met een iPad2 rondgelopen (WiFi, 32GB, wit). Even mijn ervaringen als (Android fanboy):
Op mijn android tablet zou ik bijvoorbeeld Whatsapp hebben gezet.![]()
onoverzichelijk? de app market van google is pas om te janken..quote:- Appstore onoverzichtelijk
Komt omdat android geen apps heeft speciaal voor tablets.. ook geen echt tablet-OSquote:- Apps die niet voor iPad zijn gemaakt, schalen echt dramaaaatisch mee. Echt waardeloos. Ook zijn ze in landscape niet te gebruiken. Dit ondervind ik dan vooral met Spotify, gelukkig komt er een versie voor de iPad. Dit doet Android stukken beter.
Als je een programma als GoodReader hebt, kun je een link ingedrukt houden, en dan voor 'openen in GoodReader' kiezen. De iPad downloadt de PDF dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef Alxander het volgende:
Hoe kun je een dan een link downloaden bijvoorbeeld?
Gast, wat heeft een 3G-radio te maken met de mogelijkheid om Whatsapp te draaien? Whatsapp gaat in mijn wereld gewoon via internet. En Whatsapp op iPad kan dus niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
had dan ook een 3G versie gekocht..
whatsapp kan trouwens volgens mij gewoon op ipad
quote:[..]
onoverzichelijk? de app market van google is pas om te janken..
Hoop dat je op de hoogte bent van het feit dat Honeycomb het eerste en enige platform is dat van grond is opgebouwd voor tablets? Geef je gelijk in dat Honeycomb nog weinig apps heeft, maar krijg op mijn iPad ook niet meer dan 3 schermen vol aan apps. Wat hebben jullie er allemaal op te staan dan?quote:[..]
Komt omdat android geen apps heeft speciaal voor tablets.. ook geen echt tablet-OS
Yes, gelukt! Thanks!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je een programma als GoodReader hebt, kun je een link ingedrukt houden, en dan voor 'openen in GoodReader' kiezen. De iPad downloadt de PDF dan.
En wat is 3G dan volgens jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef Alxander het volgende:
[..]
Gast, wat heeft een 3G-radio te maken met de mogelijkheid om Whatsapp te draaien? Whatsapp gaat in mijn wereld gewoon via internet.
hoe de neuk wil jij anders verbinding hebben als je niet binnen zit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef Alxander het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waar je volgens jou 3G voor nodig zou moeten hebben om Whatsapp te draaien?
Er is weinig vechten aan, dit is zo domquote:
Jij bent net zo dom bezig. Je weet dat, naast een internetverbinding, een telefoonnummer ook een vereiste is om whatsapp te gebruiken, hè? Die moet je namelijk verifiëren voor gebruik. Dat is dan ook de reden dat whatsapp niet (meer) werkt op de iPod touch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is weinig vechten aan, dit is zo dom.
Goh, echt, nee, echt waar? En wat krijg je met een 3g? een Simkaart, met een nummer....quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij bent net zo dom bezig. Je weet dat, naast een internetverbinding, een telefoonnummer ook een vereiste is om whatsapp te gebruiken, hè? Die moet je namelijk verifiëren voor gebruik. Dat is dan ook de reden dat whatsapp niet (meer) werkt op de iPod touch.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, echt, nee, echt waar? En wat krijg je met een 3g? een Simkaart, met een nummer....
Dit dus. Maar blijf vooral denken dat je slimmer bent dan de rest, Heatwavequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Alleen een oude versie van Whatsapp werkt op je Ipad 1, Ipad 2 wordt helemaal niet ondersteund, ook niet met 3G
Ook een goed argument natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe de neuk wil jij anders verbinding hebben als je niet binnen zit?
Dat is de keuze geweest van WhatsApp zelf, daar kan Apple niks aan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef Alxander het volgende:
Aangezien je ook handmatig kunt verifiëren is er helemaal geen simkaart en nummer nodig.
Edit: Voordat we hier in geweldige nerdwar raken: het punt dat ik wil maken is dat ik op een Android tablet whatsapp wel werkend zou kunnen krijgen en op een iPad lukt dat niet, met of zonder 3G.
Absoluut waar. Jammer dat Nederland WhatsApp zo massaal heeft geadopteerd, terwijl er veel betere alternatieven zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is de keuze geweest van WhatsApp zelf, daar kan Apple niks aan doen natuurlijk.
Klopt, ik snap niet dat ze geen Retina graphics gebruiken wanneer die beschikbaar zijn. Dan is dat korrelige in ieder geval weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef Alxander het volgende:
- Apps die niet voor iPad zijn gemaakt, schalen echt dramaaaatisch mee. Echt waardeloos.
Zoals?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef Alxander het volgende:
[..]
Absoluut waar. Jammer dat Nederland WhatsApp zo massaal heeft geadopteerd, terwijl er veel betere alternatieven zijn.
3g sharen van je phone...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe de neuk wil jij anders verbinding hebben als je niet binnen zit?
Ook heel vervelend dat je je iPad weer moet draaien omdat de app ook niet naar Landscape meedraait.. Hopelijk komt Spotify op korte termijn met die app. Is het veel moeite als developer om een gewone iOS app te porten naar een iPad app, in ieder geval dat hij gebruikbaar wordt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, ik snap niet dat ze geen Retina graphics gebruiken wanneer die beschikbaar zijn. Dan is dat korrelige in ieder geval weg.
Het kan wel... http://www.ipadclub.nl/13(...)p-de-ipad-jailbreak/quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, ik snap niet dat ze geen Retina graphics gebruiken wanneer die beschikbaar zijn. Dan is dat korrelige in ieder geval weg.
Jailbreaken en een oudere versie van whatsapp draaien betekent niet dat het hoort te kunnen. Je kunt ook Snow Leopard op een hackintosh draaien. Betekent niet dat het de bedoeling is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Toch knap al die mensen die me vertellen dat ik een mega hacker ben, want whatsapp doet het gewoon prima op mijn iPad.
geeft niet hoor, niet iedereen kan Googlen en een tutorial volgen, dat IS ook heel erg moeilijk.
Dit dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jailbreaken en een oudere versie van whatsapp draaien betekent niet dat het hoort te kunnen. Je kunt ook Snow Leopard op een hackintosh draaien. Betekent niet dat het de bedoeling is.
De opmerking blijft dus valide: op een iPad kun je niet zomaar even whatsapp installeren, zoals dat op veel android-tablets wel kan. Waarde-oordelen en mogelijke implicaties van die opmerking zijn niet relevant. Maar blijf vooral zo uit de hoogte doen. Modjes horen tenslotte het goede voorbeeld te geven
Zucht... Ook dit kan wel, zonder jailbreak. Alleen niet iedereen lukt het: http://www.appletips.nl/w(...)-ipod-touch-of-ipad/quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jailbreaken en een oudere versie van whatsapp draaien betekent niet dat het hoort te kunnen. Je kunt ook Snow Leopard op een hackintosh draaien. Betekent niet dat het de bedoeling is.
De opmerking blijft dus valide: op een iPad kun je niet zomaar even whatsapp installeren, zoals dat op veel android-tablets wel kan. Waarde-oordelen en mogelijke implicaties van die opmerking zijn niet relevant. Maar blijf vooral zo uit de hoogte doen. Modjes horen tenslotte het goede voorbeeld te geven
Gaat er nu een lichtje branden?quote:. De app heeft namelijk als kenmerk meegekregen in de app store dat deze alleen compatible is met de iPhone.
op de iPad klik je de link van de app, waarna de app gelijk in de appstore wordt geladen en kan je 'm installeren. Geen iTunes of aansluiten nodig. Dus je "Android is beter" betoog loopt hier spaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef Alxander het volgende:
, inderdaad, een app installeren die je op internet hebt gevonden installeren is bij de iPad ook veel makkelijker. Android: druk op installeren. Bij iPad: openen in iTunes, downloaden, aansluiten, apps syncen
Jij wel, 3 woorden verder...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het punt gaat echt totaal aan je voorbij, hè? En dat terwijl het in je eigen link ook staat:
[..]
Gaat er nu een lichtje branden?
gelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij wel, 3 woorden verder...
"Met behulp van de iPhone Configuration Utility is het alsnog mogelijk om WhatsApp te installeren op een niet ondersteund iDevice zonder dat je daarvoor een Jailbreak nodig hebt."
Anyhoe, Heatwave heeft gewoon geluk
Je had ook gewoon "nee" kunnen zeggen, hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij wel, 3 woorden verder...
"Met behulp van de iPhone Configuration Utility is het alsnog mogelijk om WhatsApp te installeren op een niet ondersteund iDevice zonder dat je daarvoor een Jailbreak nodig hebt."
Anyhoe, Heatwave heeft gewoon geluk
Nee. Maar ik heb geleerd dat het beter is domme mensen gewoon in hun gelijk te laten geloven, omdat het toch niet mogelijk is normaal met ze te kunnen communiceren. Dus geniet jij lekker van whatsapp op je iPadquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg het wel werkend, jij niet en ik ben dom, ja logisch.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet zo denigrerend te doen, hoor. Siert je niet.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee. Maar ik heb geleerd dat het beter is domme mensen gewoon in hun gelijk te laten geloven, omdat het toch niet mogelijk is normaal met ze te kunnen communiceren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dit is dus precies waar ik op doel. Totaal gebrek aan sociale intelligentie.
Weet je dat jij ongelofelijk nerderig overkomt en het topic aan het verpesten bent?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg het wel werkend, jij niet en ik ben dom, ja logisch.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zit je ban er weer op, jongen?
Jup en dan draait ie ook Android zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef boffer69 het volgende:
in de herfst komt de ipad 3 uit, heeft sd kaart, en usb ingang (eindelijk) dus wachtenn, word geweldig met ios 5
Ik was niet van plan nog te reageren,maar dit uit JOUW hopeloos arrogante, topic verpestende, ik weet ALLES beter, smoelwerk is echt godsgeklaagdquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je dat jij ongelofelijk nerderig overkomt en het topic aan het verpesten bent?
Knap dat jij dat nu al weet! Weet je toevallig ook wanneer de iPhone 5 uit gaat komen, en hoe deze eruit gaat zien? Dat wil ik veel liever wetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef boffer69 het volgende:
in de herfst komt de ipad 3 uit, heeft sd kaart, en usb ingang (eindelijk) dus wachtenn, word geweldig met ios 5
Ik ben geen modquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet van plan nog te reageren,maar dit uit JOUW hopeloos arrogante, topic verpestende, ik weet ALLES beter, smoelwerk is echt godsgeklaagd.
haha idd, die komt ook uit, maar die heeft minder nieuwe dingen geloof ik, hoewel hij krijgt een groter scherm. en mogelijk ook 3dquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knap dat jij dat nu al weet! Weet je toevallig ook wanneer de iPhone 5 uit gaat komen, en hoe deze eruit gaat zien? Dat wil ik veel liever weten
Mooi voorbeeld van de bagger uit jouw keyboard.quote:
Knap. Ben jij er ook zo eentje die mij gaat vertellen dat er eerst een 4S komt, die gevolgd gaat worden door de iPhone 5?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:13 schreef boffer69 het volgende:
[..]
haha idd, die komt ook uit, maar die heeft minder nieuwe dingen geloof ik, hoewel hij krijgt een groter scherm. en mogelijk ook 3d
Goede voorbeeld geven..? De mods horen een standaard te 'modereren' (hence the name) wat niveau betreft. Dat jij daar, als mod zijnde, zo ver onder gaat zitten, is erger dan wanneer een willekeurige gebruiker dit doet. Wij kunnen jou niet bannen, dus jij hebt in principe vrij spel om te trollen - zoals je in dit topic duidelijk maakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van de bagger uit jouw keyboard.
Wat heeft mod zijn hiermee te maken precies?.
Ik ben buiten mijn eigen forum gewoon user, en ik bagger nergens, alles wat ik gezegd hebt klopt 100% enis door meerdere mensen bevestigd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Goede voorbeeld geven..? De mods horen een standaard te 'modereren' (hence the name) wat niveau betreft. Dat jij daar, als mod zijnde, zo ver onder gaat zitten, is erger dan wanneer een willekeurige gebruiker dit doet. Wij kunnen jou niet bannen, dus jij hebt in principe vrij spel om te trollen - zoals je in dit topic duidelijk maakt.
Het is alleen een beetje jammer dat dat totaal aan het punt voorbij ging. En dat zielige toontje van je, maakt het wat irritanter. Maar ga vooral door, ik ga hierna niet meer op je reagerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben buiten mijn eigen forum gewoon user, en ik bagger nergens, alles wat ik gezegd hebt klopt 100% enis door meerdere mensen bevestigd.
Dat zegt ie altijd. Gewoon doorgaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar ga vooral door, ik ga hierna niet meer op je reageren
Topicwending!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Welk spel is uitgebreider / beter?
Worms 2: armageddon of Worms HD ?
SD en USB? Cool! Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef boffer69 het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is I-pad geschikt voor windows 7 of moet je apple draaien
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Je hebt alleen i-tunes nodig en dit kan je gewoon op Windows draaienquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja maar dit is wel een erg noob-vraag hoor. En voor je iets vraagt even Googlen? Ik dacht echt dat je zelfs een troll was...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Roel_Jewel en @Rudie Carell erg he als ik iets vraag hier ..Zeker bij die Roel dat jij zo hoog in je kop hebt en van alles koopt en zeker ook alles weet kan ik niks aan doen.. Heb respect als een ander iets vraagt ja.
Nee zeker geen troll..Beter gezegd een digibeet dat kan toch?!?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:29 schreef RudyCarell het volgende:
Ja maar dit is wel een erg noob-vraag hoor. En voor je iets vraagt even Googlen? Ik dacht echt dat je zelfs een troll was...
Ook vandaag toevallig gekocht. Ik had hem in de Appshopper op m'n wishlist gezet en kreeg een bericht dat ie afgeprijsd was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
Net even Fee Me Oil gekocht voor 79 cent![]()
Die is best tof!
Die informatie moet je als het goed is op de site van je provider kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn email van Onsbrabantnet kan instellen op mijn iPad 2? ik krijg niet gevonden welke gegevens ik moet invullen bij de inkomende en uitgaan email.
interresantquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
De aldi heeft volgende week een toetsenbord voor de ipad in de aanbieding
Gewoon instellen met je gebruikersnaam en wachtwoord en dan niet vergeten dat je voor de uitgaande server ook je gebruikersnaam en wachtwoord moet instellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn email van Onsbrabantnet kan instellen op mijn iPad 2? ik krijg niet gevonden welke gegevens ik moet invullen bij de inkomende en uitgaan email.
Little crane that couldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook vandaag toevallig gekocht. Ik had hem in de Appshopper op m'n wishlist gezet en kreeg een bericht dat ie afgeprijsd was.
Ik vind spellen waarin physics een rol spelen erg leuk. Zo speel ik ook graag World of Goo
Ziet er wel leuk uit, straks eens installeren. Wel een kort spel zo te zienquote:
Zo expliciet staat dat er niet, daarom vraag ik het ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef vanhal het volgende:
[..]
nou euhhh aangezien dat ding enkel geschikt is voor de iPad 1 gok ik dat ie de 1 heeft
Kapot moeilijk. En je moet idd levels kopen, gratis versie stelt niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, straks eens installeren. Wel een kort spel zo te zien
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF04.SHTMLquote:Op zondag 3 juli 2011 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo expliciet staat dat er niet, daarom vraag ik het ook.
Als er staat 'iPad', dan is het geschikt voor beide, als er staat 'iPad 2', dan is het geschikt voor de iPad 2 only. Staat er 'iPad 1', dan is het enkel geschikt voor de iPad 1. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Veilig en handig voor iPad 1 en hij wordt
Idd, dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Interessant, maar ook gevaarlijk. Want ook kwaadwillenden kunnen misbruik maken van het pdf lek. Een besmette site met Safari bezoeken is al voldoende
quote:Apple Gearing Up for 'iPad 2 Plus' Release Later This Year?
[…] While Apple has so far used the yearly upgrade cycle that has been relatively among the company's mobile devices for the iPad, there have been rumors that Apple is planning to release an updated iPad later this year. That update would come only about six months or so after the release of the iPad 2.
And while many reports have taken to calling the rumored device the "iPad 3" as a logical extension of Apple's naming scheme so far, a new note from FBR Capital Markets analyst Craig Berger (via International Business Times) has now coined a new term for the next-generation iPad: the "iPad 2 Plus".
Berger's note echoes a report from last week claiming that Apple is gearing up for a fall launch of the next-generation iPad, which will include a higher-resolution display.
"There are some indications from the supply chain that Apple may look to introduce an 'iPad 2 Plus' device as they put out request for quotes from various component suppliers for this marginally different device," FBR Capital Markets analyst Craig Berger wrote in a note to clients.
Apple may launch the device in late 2011, the analyst said, citing supply-chain contacts.
Berger's view of the next-generation iPad as a tweaked iPad 2 is essentially the reverse of theories that initially appeared earlier this year in the lead-up to the iPad 2 launch. At that time, some observers had considered what would become the iPad 2 to be an interim release to carry Apple through until it could release a more significant update later in the year.
But with Apple actually having made fairly substantial improvements in the iPad 2 with the addition of dual cameras, a 33% thinner enclosure, and processor and graphics enhancements, Berger's report takes the view of the next-generation iPad being an enhanced iPad 2 rather than a full iPad 3 update.
Regardless of the name attached to the rumored next-generation device, a shift to a higher-resolution display approaching "Retina" resolutions in the range of 250-300 ppi would of course be a substantial improvement even on its own, although it is unclear just what other enhancements would be included in the new iPad.
Maar het is wel duidelijk dat het een nauwsluitende, aluminium case is. Dat betekent geen speling, en de iPad 2 heeft andere afmetingen. Lijkt mij een duidelijke zaak dan. Werkt wel, past niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo expliciet staat dat er niet, daarom vraag ik het ook.
Nee je bent niks kwijt, ik heb hem nu ook gejailbreakd. Ik dacht toen ook zoiets van.. Wat zijn nu eigenlijk de extra's.. Je kan wat extra thema's installeren, wat op zich wel fijn is, wat extra apps, ik heb even een lijstje van iemand anders van een ander forum overgenomen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, de officieel uitgebrachte jailbreak voor 4.3.3 op iPad 2 is er nu dus.
Ik twijfel of ik het moet doen. Wat zijn de echt onmisbare tweaks die een jailbreak zou bieden wat het standaard iOS niet ondersteunt?
Wat ik zo mooi vind aan iOS, is dat alles zo enorm soepel, intuïtief en stabiel is. 'It just works', zoals Apple nogal eens graag zegt. Loop je met jailbreaken en tweaken niet de kans dat het systeem begint te lijken op een Windows-installatie van een paar jaar oud, met overal rotzooi in het geheugen die het systeem vertraagt en overhoop gooit?
En eventueel teruggaan naar een niet gejailbreakt systeem: Dat zou blijkbaar moeten kunnen via een Restore in iTunes. Maar stel dat ik sindsdien ook legale apps heb gekocht in de echte App Store, ben ik die dan ook allemaal kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan nog, als je goed zoekt, het een en ander eerst "gratis" uit proberen, alvorens je het koop in de app store
Wie niet dom is moet slim zijn!
Leuk, waar verkopen ze die?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:56 schreef nelisb het volgende:
Vanmorgen deze voor de IPad2 gekocht.
http://www.ipadclub.nl/23(...)pad-een-macbook-air/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |