Goed, ik mis alleen de world clockquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ooh hehe wist ik nie
hoe bevalt ie?!
had je ook een iphone? zoja is het echt een toevoeging? of meer een hebbedingetjequote:
Ik had eerst een ipod touch, en het is veel meer dan alleen maar een groter scherm.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:31 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
had je ook een iphone? zoja is het echt een toevoeging? of meer een hebbedingetje
Je hebt er handige punttangetjes voor loleinzquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand ervaring van het overzetten van video naar de ipad? Wat is daar een goede tool voor?
Dat kan toch met je camera connection kit, via een SD-kaartje? Je moest volgens mij dan wel je iPad laten denken dat je filmpjes foto's zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand ervaring van het overzetten van video naar de ipad? Wat is daar een goede tool voor?
Ik bedoelde het format eigenlijk, de QT van mijn canon omzetten naar ipad formatquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Swaffellaar het volgende:
[..]
Dat kan toch met je camera connection kit, via een SD-kaartje? Je moest volgens mij dan wel je iPad laten denken dat je filmpjes foto's zijn.
Kan dat niet gewoon met iMovie, of anders Handbrake.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoelde het format eigenlijk, de QT van mijn canon omzetten naar ipad format
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon met iMovie, of anders Handbrake.
Nee hoor, maar ik weet dat als ik wil beginnen met video editing ik daar veel tijd mee kwijt ben, en ik ben op het moment 3 grote projecten aan het draaien en heb ook nog een prive leven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Geld een beetje op na een 64gb 3G iPad en een Canon 5D Mk2?
colour me jealous :p
Je hebt geen simkaart er in nodig, maar hij moet wel 3G hebben, de GPS chip wordt met de 3G HW meegeleverd.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef happyme28 het volgende:
Iemand een idee of je een simkaart in je iPad 3G moet hebben om gebruik te maken van de GPS? Heb 'n app die met GPS werkt, maar geen dataverbinding nodig heeft. Eigenlijk de enige reden om een 3G te kopen maar heb geen zin in een abo.
Maar wil je al dat geld extra betalen alleen voor GPS?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef happyme28 het volgende:
Ok, merci! Ik wist idd dat ik die 3G nodig heb, maar heb niet zo'n zin in een abo, maar dat is dus niet nodig. Da's fijn!
Kan wel hoor. Duurt alleen wat langer en je moet hem ff uitschakelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Temlin het volgende:
Vind het wel zonde dat de Ipad niet via USB kan opladen.
Kan wel! http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Temlin het volgende:
Vind het wel zonde dat de Ipad niet via USB kan opladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |