Dit is incl. smartcoverquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef alexmeijer het volgende:
http://www.ambridge.nl/gc/sub/667
479.95 nieuw prijs
snap ik, maar waar is de tweakers regel gebleven met max 60% van de nieuwprijs vragen?quote:
Dit is geen tweakers?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
snap ik, maar waar is de tweakers regel gebleven met max 60% van de nieuwprijs vragen?
ik zoek een ipad 2... maar 479 voor een tweede handse waar god mag weten mee is gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:16 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dit is geen tweakers?
Maar graag ontopic blijven, als je niet geīnteresseerd bent mag je wegblijven
- Zie dat ik de aankoopdatum ben vergeten te melden, maar in de op staat 'op release datum' en op de 5e foto staat de daadwerkelijke datumquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik zoek een ipad 2... maar 479 voor een tweede handse waar god mag weten mee is gedaan.
is hij geregistreerd op de apple site?
JB gedaan?
hoelang heb je hem al?
Daar zou ik hem snel voor verkopen als ik jou wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:14 schreef Spelvout het volgende:
Schop.
Hoogste bod tot nu toe staat op 440 via t.net
dat, voordat er straks plots de ipad 2gs2xx231 iddqd uitkomt, raak je hem niet meer kwijt :-)quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar zou ik hem snel voor verkopen als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |