Klopt, had ik ook. Eergister met poker terug gewonnen thoughquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef FredvZ het volgende:
volgens dit topic had je hem verkocht: [TK] iPad 16 GB + 3G
Ga ik zeker even over nadenken!quote:
Eigen foto's kan ik vanavond wel even maken, op te halen in Arnhem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:34 schreef ROFLOL het volgende:
Eventueel eigen foto's en waar op te halen?
Genoteerd, ik hou de optie tot ruilen nog even open.quote:
Geen interesse in de HTPC (heb zelf al een mediaplayer), de Logitech op zich wel - zie alleen dat hij minder waard is dan mijn iPad. Wat ben je bereid bij te leggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef Zondaar313 het volgende:
Interesse in een HTPC of Logitech Squeezebox Duet set met extra receiver, dus muziek door het hele huis.
Dat valt na mijn inziens wel mee, het betreft een duet set, receiver + ab en nog een extra receiver, nieuw in doos met een gezamenlijke waarde van 339 euro. (tweakers pw incl. verz)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Geen interesse in de HTPC (heb zelf al een mediaplayer), de Logitech op zich wel - zie alleen dat hij minder waard is dan mijn iPad. Wat ben je bereid bij te leggen?
Prima..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Geen interesse in de HTPC (heb zelf al een mediaplayer), de Logitech op zich wel - zie alleen dat hij minder waard is dan mijn iPad. Wat ben je bereid bij te leggen?
Interesse na lezen van reviews komen te vervallen, toch bedankt voor je aanbod!
Thanks, maar ik heb m'n PS3 een tijdje geleden verkocht omdat ik er te weinig op speelde...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef Yea het volgende:
Ruilen tegen mijn PS3 slim 320 gig versie met extra spullen zoals HD kabel, headset en Blackops met FIFA 11 voor alles heb ik een bon?
[TK] Playstation 3 Slim 320 gig + spellen, HD kabel en Headset.
Check topic.
Thanks, maar de deal is zo goed als rond met o.us...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |