Ik ben buiten mijn eigen forum gewoon user, en ik bagger nergens, alles wat ik gezegd hebt klopt 100% enis door meerdere mensen bevestigd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Goede voorbeeld geven..? De mods horen een standaard te 'modereren' (hence the name) wat niveau betreft. Dat jij daar, als mod zijnde, zo ver onder gaat zitten, is erger dan wanneer een willekeurige gebruiker dit doet. Wij kunnen jou niet bannen, dus jij hebt in principe vrij spel om te trollen - zoals je in dit topic duidelijk maakt.
Het is alleen een beetje jammer dat dat totaal aan het punt voorbij ging. En dat zielige toontje van je, maakt het wat irritanter. Maar ga vooral door, ik ga hierna niet meer op je reagerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben buiten mijn eigen forum gewoon user, en ik bagger nergens, alles wat ik gezegd hebt klopt 100% enis door meerdere mensen bevestigd.
Dat zegt ie altijd. Gewoon doorgaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar ga vooral door, ik ga hierna niet meer op je reageren
Topicwending!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Welk spel is uitgebreider / beter?
Worms 2: armageddon of Worms HD ?
SD en USB? Cool! Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef boffer69 het volgende:
in de herfst komt de ipad 3 uit, heeft sd kaart, en usb ingang (eindelijk) dus wachtenn, word geweldig met ios 5
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is I-pad geschikt voor windows 7 of moet je apple draaien
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Je hebt alleen i-tunes nodig en dit kan je gewoon op Windows draaienquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja maar dit is wel een erg noob-vraag hoor. En voor je iets vraagt even Googlen? Ik dacht echt dat je zelfs een troll was...quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Roel_Jewel en @Rudie Carell erg he als ik iets vraag hier ..Zeker bij die Roel dat jij zo hoog in je kop hebt en van alles koopt en zeker ook alles weet kan ik niks aan doen.. Heb respect als een ander iets vraagt ja.
Nee zeker geen troll..Beter gezegd een digibeet dat kan toch?!?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:29 schreef RudyCarell het volgende:
Ja maar dit is wel een erg noob-vraag hoor. En voor je iets vraagt even Googlen? Ik dacht echt dat je zelfs een troll was...
Ook vandaag toevallig gekocht. Ik had hem in de Appshopper op m'n wishlist gezet en kreeg een bericht dat ie afgeprijsd was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
Net even Fee Me Oil gekocht voor 79 cent![]()
Die is best tof!
Die informatie moet je als het goed is op de site van je provider kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn email van Onsbrabantnet kan instellen op mijn iPad 2? ik krijg niet gevonden welke gegevens ik moet invullen bij de inkomende en uitgaan email.
interresantquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
De aldi heeft volgende week een toetsenbord voor de ipad in de aanbieding
Gewoon instellen met je gebruikersnaam en wachtwoord en dan niet vergeten dat je voor de uitgaande server ook je gebruikersnaam en wachtwoord moet instellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn email van Onsbrabantnet kan instellen op mijn iPad 2? ik krijg niet gevonden welke gegevens ik moet invullen bij de inkomende en uitgaan email.
Little crane that couldquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook vandaag toevallig gekocht. Ik had hem in de Appshopper op m'n wishlist gezet en kreeg een bericht dat ie afgeprijsd was.
Ik vind spellen waarin physics een rol spelen erg leuk. Zo speel ik ook graag World of Goo
Ziet er wel leuk uit, straks eens installeren. Wel een kort spel zo te zienquote:
Zo expliciet staat dat er niet, daarom vraag ik het ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef vanhal het volgende:
[..]
nou euhhh aangezien dat ding enkel geschikt is voor de iPad 1 gok ik dat ie de 1 heeft
Kapot moeilijk. En je moet idd levels kopen, gratis versie stelt niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, straks eens installeren. Wel een kort spel zo te zien
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF04.SHTMLquote:Op zondag 3 juli 2011 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo expliciet staat dat er niet, daarom vraag ik het ook.
Als er staat 'iPad', dan is het geschikt voor beide, als er staat 'iPad 2', dan is het geschikt voor de iPad 2 only. Staat er 'iPad 1', dan is het enkel geschikt voor de iPad 1. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Veilig en handig voor iPad 1 en hij wordt
Idd, dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Interessant, maar ook gevaarlijk. Want ook kwaadwillenden kunnen misbruik maken van het pdf lek. Een besmette site met Safari bezoeken is al voldoende
quote:Apple Gearing Up for 'iPad 2 Plus' Release Later This Year?
[…] While Apple has so far used the yearly upgrade cycle that has been relatively among the company's mobile devices for the iPad, there have been rumors that Apple is planning to release an updated iPad later this year. That update would come only about six months or so after the release of the iPad 2.
And while many reports have taken to calling the rumored device the "iPad 3" as a logical extension of Apple's naming scheme so far, a new note from FBR Capital Markets analyst Craig Berger (via International Business Times) has now coined a new term for the next-generation iPad: the "iPad 2 Plus".
Berger's note echoes a report from last week claiming that Apple is gearing up for a fall launch of the next-generation iPad, which will include a higher-resolution display.
"There are some indications from the supply chain that Apple may look to introduce an 'iPad 2 Plus' device as they put out request for quotes from various component suppliers for this marginally different device," FBR Capital Markets analyst Craig Berger wrote in a note to clients.
Apple may launch the device in late 2011, the analyst said, citing supply-chain contacts.
Berger's view of the next-generation iPad as a tweaked iPad 2 is essentially the reverse of theories that initially appeared earlier this year in the lead-up to the iPad 2 launch. At that time, some observers had considered what would become the iPad 2 to be an interim release to carry Apple through until it could release a more significant update later in the year.
But with Apple actually having made fairly substantial improvements in the iPad 2 with the addition of dual cameras, a 33% thinner enclosure, and processor and graphics enhancements, Berger's report takes the view of the next-generation iPad being an enhanced iPad 2 rather than a full iPad 3 update.
Regardless of the name attached to the rumored next-generation device, a shift to a higher-resolution display approaching "Retina" resolutions in the range of 250-300 ppi would of course be a substantial improvement even on its own, although it is unclear just what other enhancements would be included in the new iPad.
Maar het is wel duidelijk dat het een nauwsluitende, aluminium case is. Dat betekent geen speling, en de iPad 2 heeft andere afmetingen. Lijkt mij een duidelijke zaak dan. Werkt wel, past niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo expliciet staat dat er niet, daarom vraag ik het ook.
Nee je bent niks kwijt, ik heb hem nu ook gejailbreakd. Ik dacht toen ook zoiets van.. Wat zijn nu eigenlijk de extra's.. Je kan wat extra thema's installeren, wat op zich wel fijn is, wat extra apps, ik heb even een lijstje van iemand anders van een ander forum overgenomen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Goed, de officieel uitgebrachte jailbreak voor 4.3.3 op iPad 2 is er nu dus.
Ik twijfel of ik het moet doen. Wat zijn de echt onmisbare tweaks die een jailbreak zou bieden wat het standaard iOS niet ondersteunt?
Wat ik zo mooi vind aan iOS, is dat alles zo enorm soepel, intuïtief en stabiel is. 'It just works', zoals Apple nogal eens graag zegt. Loop je met jailbreaken en tweaken niet de kans dat het systeem begint te lijken op een Windows-installatie van een paar jaar oud, met overal rotzooi in het geheugen die het systeem vertraagt en overhoop gooit?
En eventueel teruggaan naar een niet gejailbreakt systeem: Dat zou blijkbaar moeten kunnen via een Restore in iTunes. Maar stel dat ik sindsdien ook legale apps heb gekocht in de echte App Store, ben ik die dan ook allemaal kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan nog, als je goed zoekt, het een en ander eerst "gratis" uit proberen, alvorens je het koop in de app store
Wie niet dom is moet slim zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |