had dan ook een 3G versie gekocht..quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef Alxander het volgende:
Goed, nu 3 daagjes met een iPad2 rondgelopen (WiFi, 32GB, wit). Even mijn ervaringen als (Android fanboy):
Op mijn android tablet zou ik bijvoorbeeld Whatsapp hebben gezet.![]()
onoverzichelijk? de app market van google is pas om te janken..quote:- Appstore onoverzichtelijk
Komt omdat android geen apps heeft speciaal voor tablets.. ook geen echt tablet-OSquote:- Apps die niet voor iPad zijn gemaakt, schalen echt dramaaaatisch mee. Echt waardeloos. Ook zijn ze in landscape niet te gebruiken. Dit ondervind ik dan vooral met Spotify, gelukkig komt er een versie voor de iPad. Dit doet Android stukken beter.
Als je een programma als GoodReader hebt, kun je een link ingedrukt houden, en dan voor 'openen in GoodReader' kiezen. De iPad downloadt de PDF dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef Alxander het volgende:
Hoe kun je een dan een link downloaden bijvoorbeeld?
Gast, wat heeft een 3G-radio te maken met de mogelijkheid om Whatsapp te draaien? Whatsapp gaat in mijn wereld gewoon via internet. En Whatsapp op iPad kan dus niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
had dan ook een 3G versie gekocht..
whatsapp kan trouwens volgens mij gewoon op ipad
quote:[..]
onoverzichelijk? de app market van google is pas om te janken..
Hoop dat je op de hoogte bent van het feit dat Honeycomb het eerste en enige platform is dat van grond is opgebouwd voor tablets? Geef je gelijk in dat Honeycomb nog weinig apps heeft, maar krijg op mijn iPad ook niet meer dan 3 schermen vol aan apps. Wat hebben jullie er allemaal op te staan dan?quote:[..]
Komt omdat android geen apps heeft speciaal voor tablets.. ook geen echt tablet-OS
Yes, gelukt! Thanks!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je een programma als GoodReader hebt, kun je een link ingedrukt houden, en dan voor 'openen in GoodReader' kiezen. De iPad downloadt de PDF dan.
En wat is 3G dan volgens jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef Alxander het volgende:
[..]
Gast, wat heeft een 3G-radio te maken met de mogelijkheid om Whatsapp te draaien? Whatsapp gaat in mijn wereld gewoon via internet.
hoe de neuk wil jij anders verbinding hebben als je niet binnen zit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef Alxander het volgende:
[..]
Leg dan eens uit waar je volgens jou 3G voor nodig zou moeten hebben om Whatsapp te draaien?
Er is weinig vechten aan, dit is zo domquote:
Jij bent net zo dom bezig. Je weet dat, naast een internetverbinding, een telefoonnummer ook een vereiste is om whatsapp te gebruiken, hč? Die moet je namelijk verifiëren voor gebruik. Dat is dan ook de reden dat whatsapp niet (meer) werkt op de iPod touch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is weinig vechten aan, dit is zo dom.
Goh, echt, nee, echt waar? En wat krijg je met een 3g? een Simkaart, met een nummer....quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij bent net zo dom bezig. Je weet dat, naast een internetverbinding, een telefoonnummer ook een vereiste is om whatsapp te gebruiken, hč? Die moet je namelijk verifiëren voor gebruik. Dat is dan ook de reden dat whatsapp niet (meer) werkt op de iPod touch.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, echt, nee, echt waar? En wat krijg je met een 3g? een Simkaart, met een nummer....
Dit dus. Maar blijf vooral denken dat je slimmer bent dan de rest, Heatwavequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Alleen een oude versie van Whatsapp werkt op je Ipad 1, Ipad 2 wordt helemaal niet ondersteund, ook niet met 3G
Ook een goed argument natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe de neuk wil jij anders verbinding hebben als je niet binnen zit?
Dat is de keuze geweest van WhatsApp zelf, daar kan Apple niks aan doen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef Alxander het volgende:
Aangezien je ook handmatig kunt verifiëren is er helemaal geen simkaart en nummer nodig.
Edit: Voordat we hier in geweldige nerdwar raken: het punt dat ik wil maken is dat ik op een Android tablet whatsapp wel werkend zou kunnen krijgen en op een iPad lukt dat niet, met of zonder 3G.
Absoluut waar. Jammer dat Nederland WhatsApp zo massaal heeft geadopteerd, terwijl er veel betere alternatieven zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is de keuze geweest van WhatsApp zelf, daar kan Apple niks aan doen natuurlijk.
Klopt, ik snap niet dat ze geen Retina graphics gebruiken wanneer die beschikbaar zijn. Dan is dat korrelige in ieder geval weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef Alxander het volgende:
- Apps die niet voor iPad zijn gemaakt, schalen echt dramaaaatisch mee. Echt waardeloos.
Zoals?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef Alxander het volgende:
[..]
Absoluut waar. Jammer dat Nederland WhatsApp zo massaal heeft geadopteerd, terwijl er veel betere alternatieven zijn.
3g sharen van je phone...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoe de neuk wil jij anders verbinding hebben als je niet binnen zit?
Ook heel vervelend dat je je iPad weer moet draaien omdat de app ook niet naar Landscape meedraait.. Hopelijk komt Spotify op korte termijn met die app. Is het veel moeite als developer om een gewone iOS app te porten naar een iPad app, in ieder geval dat hij gebruikbaar wordt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, ik snap niet dat ze geen Retina graphics gebruiken wanneer die beschikbaar zijn. Dan is dat korrelige in ieder geval weg.
Het kan wel... http://www.ipadclub.nl/13(...)p-de-ipad-jailbreak/quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Klopt, ik snap niet dat ze geen Retina graphics gebruiken wanneer die beschikbaar zijn. Dan is dat korrelige in ieder geval weg.
Jailbreaken en een oudere versie van whatsapp draaien betekent niet dat het hoort te kunnen. Je kunt ook Snow Leopard op een hackintosh draaien. Betekent niet dat het de bedoeling is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Toch knap al die mensen die me vertellen dat ik een mega hacker ben, want whatsapp doet het gewoon prima op mijn iPad.
geeft niet hoor, niet iedereen kan Googlen en een tutorial volgen, dat IS ook heel erg moeilijk.
Dit dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jailbreaken en een oudere versie van whatsapp draaien betekent niet dat het hoort te kunnen. Je kunt ook Snow Leopard op een hackintosh draaien. Betekent niet dat het de bedoeling is.
De opmerking blijft dus valide: op een iPad kun je niet zomaar even whatsapp installeren, zoals dat op veel android-tablets wel kan. Waarde-oordelen en mogelijke implicaties van die opmerking zijn niet relevant. Maar blijf vooral zo uit de hoogte doen. Modjes horen tenslotte het goede voorbeeld te geven
Zucht... Ook dit kan wel, zonder jailbreak. Alleen niet iedereen lukt het: http://www.appletips.nl/w(...)-ipod-touch-of-ipad/quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jailbreaken en een oudere versie van whatsapp draaien betekent niet dat het hoort te kunnen. Je kunt ook Snow Leopard op een hackintosh draaien. Betekent niet dat het de bedoeling is.
De opmerking blijft dus valide: op een iPad kun je niet zomaar even whatsapp installeren, zoals dat op veel android-tablets wel kan. Waarde-oordelen en mogelijke implicaties van die opmerking zijn niet relevant. Maar blijf vooral zo uit de hoogte doen. Modjes horen tenslotte het goede voorbeeld te geven
Gaat er nu een lichtje branden?quote:. De app heeft namelijk als kenmerk meegekregen in de app store dat deze alleen compatible is met de iPhone.
op de iPad klik je de link van de app, waarna de app gelijk in de appstore wordt geladen en kan je 'm installeren. Geen iTunes of aansluiten nodig. Dus je "Android is beter" betoog loopt hier spaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef Alxander het volgende:
, inderdaad, een app installeren die je op internet hebt gevonden installeren is bij de iPad ook veel makkelijker. Android: druk op installeren. Bij iPad: openen in iTunes, downloaden, aansluiten, apps syncen
Jij wel, 3 woorden verder...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het punt gaat echt totaal aan je voorbij, hč? En dat terwijl het in je eigen link ook staat:
[..]
Gaat er nu een lichtje branden?
gelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij wel, 3 woorden verder...
"Met behulp van de iPhone Configuration Utility is het alsnog mogelijk om WhatsApp te installeren op een niet ondersteund iDevice zonder dat je daarvoor een Jailbreak nodig hebt."
Anyhoe, Heatwave heeft gewoon geluk
Je had ook gewoon "nee" kunnen zeggen, hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij wel, 3 woorden verder...
"Met behulp van de iPhone Configuration Utility is het alsnog mogelijk om WhatsApp te installeren op een niet ondersteund iDevice zonder dat je daarvoor een Jailbreak nodig hebt."
Anyhoe, Heatwave heeft gewoon geluk
Nee. Maar ik heb geleerd dat het beter is domme mensen gewoon in hun gelijk te laten geloven, omdat het toch niet mogelijk is normaal met ze te kunnen communiceren. Dus geniet jij lekker van whatsapp op je iPadquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg het wel werkend, jij niet en ik ben dom, ja logisch.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet zo denigrerend te doen, hoor. Siert je niet.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nee. Maar ik heb geleerd dat het beter is domme mensen gewoon in hun gelijk te laten geloven, omdat het toch niet mogelijk is normaal met ze te kunnen communiceren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dit is dus precies waar ik op doel. Totaal gebrek aan sociale intelligentie.
Weet je dat jij ongelofelijk nerderig overkomt en het topic aan het verpesten bent?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg het wel werkend, jij niet en ik ben dom, ja logisch.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zit je ban er weer op, jongen?

Jup en dan draait ie ook Android zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef boffer69 het volgende:
in de herfst komt de ipad 3 uit, heeft sd kaart, en usb ingang (eindelijk) dus wachtenn, word geweldig met ios 5
Ik was niet van plan nog te reageren,maar dit uit JOUW hopeloos arrogante, topic verpestende, ik weet ALLES beter, smoelwerk is echt godsgeklaagdquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je dat jij ongelofelijk nerderig overkomt en het topic aan het verpesten bent?
Knap dat jij dat nu al weet! Weet je toevallig ook wanneer de iPhone 5 uit gaat komen, en hoe deze eruit gaat zien? Dat wil ik veel liever wetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef boffer69 het volgende:
in de herfst komt de ipad 3 uit, heeft sd kaart, en usb ingang (eindelijk) dus wachtenn, word geweldig met ios 5
Ik ben geen modquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet van plan nog te reageren,maar dit uit JOUW hopeloos arrogante, topic verpestende, ik weet ALLES beter, smoelwerk is echt godsgeklaagd.
haha idd, die komt ook uit, maar die heeft minder nieuwe dingen geloof ik, hoewel hij krijgt een groter scherm. en mogelijk ook 3dquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knap dat jij dat nu al weet! Weet je toevallig ook wanneer de iPhone 5 uit gaat komen, en hoe deze eruit gaat zien? Dat wil ik veel liever weten
Mooi voorbeeld van de bagger uit jouw keyboard.quote:
Knap. Ben jij er ook zo eentje die mij gaat vertellen dat er eerst een 4S komt, die gevolgd gaat worden door de iPhone 5?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:13 schreef boffer69 het volgende:
[..]
haha idd, die komt ook uit, maar die heeft minder nieuwe dingen geloof ik, hoewel hij krijgt een groter scherm. en mogelijk ook 3d
Goede voorbeeld geven..? De mods horen een standaard te 'modereren' (hence the name) wat niveau betreft. Dat jij daar, als mod zijnde, zo ver onder gaat zitten, is erger dan wanneer een willekeurige gebruiker dit doet. Wij kunnen jou niet bannen, dus jij hebt in principe vrij spel om te trollen - zoals je in dit topic duidelijk maakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van de bagger uit jouw keyboard.
Wat heeft mod zijn hiermee te maken precies?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |