iTunes?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef meneer_valk het volgende:
Ik heb even gegoogled maar kan het zo snel niet vinden: wat is de beste app om muziek van mijn pc naar m'n ipad te streamen over wifi?
Was een van de eerste dingen die ik installeerde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Temlin het volgende:
Gelukkig een app gevonden die Avi kan afspelenniet meer omzetten met handbrake
http://projectswithlove.com/streamtome/quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Was een van de eerste dingen die ik installeerde.
Voor Avi en Mkv heb ik nu de apps OPlayer HD, Azul en Buzz Player geinstalleerd.
Ze kunnen allemaal ook netwerk shares benaderen om bestanden binnen te halen. De laatste kan zelfs ook direct video streamend binnenhalen, zonder dat eerst downloaden nodig is. Zo kan ik nu bijvoorbeeld direct series en films kijken die op mijn NAS staan, zonder dat er een computer bij komt kijken. De iPad doet het allemaal zelf.
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik klik dan toch te vaak mis blijkbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef DaFan het volgende:
Op het x-je klikken in de pop-up dan verdwijnt de suggestie/verbetering. Of gewoon Autocorrect uitzetten.
Ik gebruik daar dan nu ook Goodreader voor, maar een filesystem lijkt me wel handig op zo'n apparaat. (Bijvoorbeeld gewoon een bestand downloaden via de dropbox app en dan kunnen openen met welk programma je ook wilt)quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat betreft computer afhankelijkheid wat je noemt, er zijn volop manieren om bestanden op je ipad te krijgen zonder itunes
Kruisje klikken gaat bij mij regelmatig fout, neemt hij toch de suggestie.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef DaFan het volgende:
Op het x-je klikken in de pop-up dan verdwijnt de suggestie/verbetering. Of gewoon Autocorrect uitzetten.
Toegang tot het echte bestandssysteem zal er onder het standaard iOS nooit zijn. Veel te veel dingen die je als gebruiker kunt verpesten, is de redenering van Apple.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Alxander het volgende:
Ik gebruik daar dan nu ook Goodreader voor, maar een filesystem lijkt me wel handig op zo'n apparaat. (Bijvoorbeeld gewoon een bestand downloaden via de dropbox app en dan kunnen openen met welk programma je ook wilt)
Dit maakt mij overigens ook niet minder tevreden hoor, ben eigenlijk heel erg blij
Over het algemeen heb je gewoon gelijk hoor. Ik heb een iPad 2, puur omdat het mijn eerste i-Device is, maar het is niets meer dan een upgrade van de iPad 1. Ik vermoed dat aan de iPad 3 wel het een en ander gaat veranderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat is in de praktijk nou het grootste verschil tussen de iPad 1 en iPad 2? Ik wil de iPad vooral gaan gebruiken voor aantekeningen tijdens college (icm een toetsenbord), browsen op de bank en een film kijken in bed. Misschien wat spellen, maar de spellen die ik speel, draaien op mijn iPhone 4 ook prima, dus daar zal de iPad 1 ook geen problemen mee hebben.
1080p mirroring hoef ik niet, al zou ik wel 720p MKV'tjes af willen spelen, en misschien af en toe ook op de televisie. Ik heb begrepen dat de HDMI-adapter op de eerste iPad ook werkt voor video?
Die waardeloze camera's kunnen mij gestolen worden, en ik vind het ook niet erg als hij wat dikker/zwaarder is. Ik heb dus een beetje het idee dat de iPad 2 in mijn gevoel alleen maar duurder is, en niet genoeg extra's biedt om deze prijs te rechtvaarden. Iemand input?
Tweedehands scheelt het al snel 150 euro, wat bij de goedkoopste modellen toch ruim een derde is. Waarschijnlijk ga ik dus maar voor de eerste. Bedanktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Bowny het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je gewoon gelijk hoor. Ik heb een iPad 2, puur omdat het mijn eerste i-Device is, maar het is niets meer dan een upgrade van de iPad 1. Ik vermoed dat aan de iPad 3 wel het een en ander gaat veranderen.
Mijn advies zou dus zijn: Als je nog niets hebt, koop een iPad 2, heb je al een iPad 1, dan lekker wachten tot de 3.Een iPad 1 is 100 euro goedkoper ofzo? Dat bedrag smeer ik wel over een jaartje uit, doet geen pijn
Ik had hem gereserveerd bij Amac en daar duurde het een dag of 4/5 voordat hij binnen was! Reserveren kan daar overigens vrijblijvend (en dus gratis, in tegenstelling tot YouMac).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er in omgeving Eindhoven de iPad 2 16GB WiFi ergens direct leverbaar is?
Kleur het liefst zwart.
Ha kijk, dat is wel weer handig dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Ricow het volgende:
@saviour
Ja deze kan je later weer gratis downloaden.
elke ipad kan pdf's downloaden. en bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 03:19 schreef Alxander het volgende:
Iemand hier ervaring met ELOs van universiteiten? Ik weet wel dat die sites waardeloos in elkaar zitten, maar op mijn desire kan ik tenminste nog een PDF downloaden. Dit lukt op mijn iPad dus totaal niet. Iemand een oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |