abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98523344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:06 schreef meneer_valk het volgende:
Ik heb even gegoogled maar kan het zo snel niet vinden: wat is de beste app om muziek van mijn pc naar m'n ipad te streamen over wifi?
iTunes? :P
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_98525188
Gelukkig een app gevonden die Avi kan afspelen *O* niet meer omzetten met handbrake _O_
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  Donald Duck held woensdag 22 juni 2011 @ 20:48:46 #178
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_98525467
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Temlin het volgende:
Gelukkig een app gevonden die Avi kan afspelen *O* niet meer omzetten met handbrake _O_
Was een van de eerste dingen die ik installeerde.
Voor Avi en Mkv heb ik nu de apps OPlayer HD, Azul en Buzz Player geinstalleerd.
Ze kunnen allemaal ook netwerk shares benaderen om bestanden binnen te halen. De laatste kan zelfs ook direct video streamend binnenhalen, zonder dat eerst downloaden nodig is. Zo kan ik nu bijvoorbeeld direct series en films kijken die op mijn NAS staan, zonder dat er een computer bij komt kijken. De iPad doet het allemaal zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door __Saviour__ op 22-06-2011 21:02:22 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_98597016
Ik heb ooit een gelezen dat er een app of website is waar je series en cartoons kan streamen.
Dit zou alleen werken met een iphone/ipad.

Laat dit bij iemand een belletje rinkelen?
pi_98597166
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Was een van de eerste dingen die ik installeerde.
Voor Avi en Mkv heb ik nu de apps OPlayer HD, Azul en Buzz Player geinstalleerd.
Ze kunnen allemaal ook netwerk shares benaderen om bestanden binnen te halen. De laatste kan zelfs ook direct video streamend binnenhalen, zonder dat eerst downloaden nodig is. Zo kan ik nu bijvoorbeeld direct series en films kijken die op mijn NAS staan, zonder dat er een computer bij komt kijken. De iPad doet het allemaal zelf.

[ afbeelding ]
http://projectswithlove.com/streamtome/

Downloaden, shares erin zetten, Servetome downloaden op je iPad en gaan.
Speelt ook Avi af.
Maar rechtstreeks je NAS benaderen is ook wel nice natuurlijk!
pi_98665585
Goed, nu 3 daagjes met een iPad2 rondgelopen (WiFi, 32GB, wit). Even mijn ervaringen als (Android fanboy):

+ Snel, vloeiende animaties >:)
+ Safari snel (jammer van die checkerboarding soms) >:)
+ Soms echt magische apps voor iPad (Flipboard, QWiki, Goodreader) en veel apps van redelijk hoge kwaliteit: Telegraaf, Nu.nl :D
+ Superhandig om pdf'jes te lezen :D
+ Smartcover erg handig, alleen wel wat zwaar :D
+ Lange batterylife :D
+ Scherm superhelder, ontzettend stevig gebouwd, licht en dun. O+
+ Click and buy is een stuk beter dan Google Checkout (voor Android) O+

- Het gesloten systeem, was eerst van plan te wachten op Galaxy Tab 10.1 maar aangezien die pas in augustus komt waarschijnlijk; heb ik deze maar gekocht. Op mijn android tablet zou ik bijvoorbeeld Whatsapp hebben gezet. :{
- Apps die niet voor iPad zijn gemaakt, schalen echt dramaaaatisch mee. Echt waardeloos. Ook zijn ze in landscape niet te gebruiken. Dit ondervind ik dan vooral met Spotify, gelukkig komt er een versie voor de iPad. Dit doet Android stukken beter. :{
- Computer afhankelijkheid; om pdf'jes te lezen met perfect reader, moet ik eerst verbinden met iTunes? Kom op zeg. ;(
- Lage pixeldensiteit. Pdf'jes zijn toch wat korrelig als je goed kijkt. Retina display is geen overbodige luxe. :{
- Sommige zaken zijn minder intuïtief dan ik had verwacht van Apple. Kan mail en agenda bijvoorbeeld wel via Google syncen, maar contacten moeten via Exchange :? ?
- Autocorrect is om te huilen, ben er nog steeds niet achter hoe je, als er een pop-up verschijnt die je niet wilt, toch het woord wilt gebruiken dat je typte. :N
- Camera's zijn dramatisch :'(
- Appstore onoverzichtelijk -O-
- Meer force closes dan ik gedacht had

Over het algemeen wel heel erg tevreden en waar ik hem voornamelijk voor gebruik (pdf'jes lezen) doet hij echt super O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Alxander op 26-06-2011 00:49:44 ]
pi_98665803
Op het x-je klikken in de pop-up dan verdwijnt de suggestie/verbetering. Of gewoon Autocorrect uitzetten.
  Donald Duck held zondag 26 juni 2011 @ 00:52:51 #183
46149 __Saviour__
pi_98665848
Wat betreft computer afhankelijkheid wat je noemt, er zijn volop manieren om bestanden op je ipad te krijgen zonder itunes
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_98666198
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef DaFan het volgende:
Op het x-je klikken in de pop-up dan verdwijnt de suggestie/verbetering. Of gewoon Autocorrect uitzetten.
Klopt, maar ik klik dan toch te vaak mis blijkbaar :@
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat betreft computer afhankelijkheid wat je noemt, er zijn volop manieren om bestanden op je ipad te krijgen zonder itunes
Ik gebruik daar dan nu ook Goodreader voor, maar een filesystem lijkt me wel handig op zo'n apparaat. (Bijvoorbeeld gewoon een bestand downloaden via de dropbox app en dan kunnen openen met welk programma je ook wilt)

Dit maakt mij overigens ook niet minder tevreden hoor, ben eigenlijk heel erg blij O+
  zondag 26 juni 2011 @ 01:07:40 #185
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_98666311
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef DaFan het volgende:
Kruisje klikken gaat bij mij regelmatig fout, neemt hij toch de suggestie.
Life is what you make it.
pi_98673284
Is er iemand die zowel een iPad als een iPad 2 heeft gebruikt om XBMC op te draaien? T draait nu op mn iPad maar 720p filmpjes werken niet zonder stotteren.

Vraag is dan of dat opgelost zou zijn met een iPad 2 of dat de bottleneck ergens anders ligt zoals bv bij mn wireless verbinding.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Donald Duck held zondag 26 juni 2011 @ 12:59:59 #187
46149 __Saviour__
pi_98674752
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Alxander het volgende:

Ik gebruik daar dan nu ook Goodreader voor, maar een filesystem lijkt me wel handig op zo'n apparaat. (Bijvoorbeeld gewoon een bestand downloaden via de dropbox app en dan kunnen openen met welk programma je ook wilt)

Dit maakt mij overigens ook niet minder tevreden hoor, ben eigenlijk heel erg blij O+
Toegang tot het echte bestandssysteem zal er onder het standaard iOS nooit zijn. Veel te veel dingen die je als gebruiker kunt verpesten, is de redenering van Apple.
Overigens kun je wel degelijk bestanden openen met de ene applicatie en doorsturen naar de andere. Maar dan wordt er gewoon een kopie doorgestuurd die terechtkomt in de lokale documentenmap van het andere programma.
Zo haal ik bijvoorbeeld met FileBrowser een bestand binnen van mijn NAS (een comic) en kan dan met 'Open in' het doorsturen naar een comic reader programma. Daar komt het dan in de inbox terecht
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_98731419
Kom maar op met die iPad met retina display, deze herfst! :)
  Donald Duck held maandag 27 juni 2011 @ 19:33:22 #189
46149 __Saviour__
pi_98731807
Wanneer die 3 ook komt, dit jaar of volgend jaar, ik zal het wel direct kopen.
Maar het mag ook nog wel even duren, ik heb m'n ipad 2 nog maar net.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held maandag 27 juni 2011 @ 19:53:46 #190
46149 __Saviour__
pi_98732764
Vraag:
Als je een eigenlijk betaalde app downloadt tijdens een speciale gratis wegggeefactie en je verwijdert die weer, kun je die later dan weer gewoon gratis uit de icloud trekken of moet je dan wel betalen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_98733603
@saviour

Ja deze kan je later weer gratis downloaden. :)
pi_98776676
Kan iemand mij vertellen of er in omgeving Eindhoven de iPad 2 16GB WiFi ergens direct leverbaar is?
Kleur het liefst zwart.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:18:28 #193
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98777384
Wat is in de praktijk nou het grootste verschil tussen de iPad 1 en iPad 2? Ik wil de iPad vooral gaan gebruiken voor aantekeningen tijdens college (icm een toetsenbord), browsen op de bank en een film kijken in bed. Misschien wat spellen, maar de spellen die ik speel, draaien op mijn iPhone 4 ook prima, dus daar zal de iPad 1 ook geen problemen mee hebben.

1080p mirroring hoef ik niet, al zou ik wel 720p MKV'tjes af willen spelen, en misschien af en toe ook op de televisie. Ik heb begrepen dat de HDMI-adapter op de eerste iPad ook werkt voor video?

Die waardeloze camera's kunnen mij gestolen worden, en ik vind het ook niet erg als hij wat dikker/zwaarder is. Ik heb dus een beetje het idee dat de iPad 2 in mijn gevoel alleen maar duurder is, en niet genoeg extra's biedt om deze prijs te rechtvaarden. Iemand input?
pi_98778054
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat is in de praktijk nou het grootste verschil tussen de iPad 1 en iPad 2? Ik wil de iPad vooral gaan gebruiken voor aantekeningen tijdens college (icm een toetsenbord), browsen op de bank en een film kijken in bed. Misschien wat spellen, maar de spellen die ik speel, draaien op mijn iPhone 4 ook prima, dus daar zal de iPad 1 ook geen problemen mee hebben.

1080p mirroring hoef ik niet, al zou ik wel 720p MKV'tjes af willen spelen, en misschien af en toe ook op de televisie. Ik heb begrepen dat de HDMI-adapter op de eerste iPad ook werkt voor video?

Die waardeloze camera's kunnen mij gestolen worden, en ik vind het ook niet erg als hij wat dikker/zwaarder is. Ik heb dus een beetje het idee dat de iPad 2 in mijn gevoel alleen maar duurder is, en niet genoeg extra's biedt om deze prijs te rechtvaarden. Iemand input?
Over het algemeen heb je gewoon gelijk hoor. Ik heb een iPad 2, puur omdat het mijn eerste i-Device is, maar het is niets meer dan een upgrade van de iPad 1. Ik vermoed dat aan de iPad 3 wel het een en ander gaat veranderen.

Mijn advies zou dus zijn: Als je nog niets hebt, koop een iPad 2, heb je al een iPad 1, dan lekker wachten tot de 3. :) Een iPad 1 is 100 euro goedkoper ofzo? Dat bedrag smeer ik wel over een jaartje uit, doet geen pijn ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:36:43 #195
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_98778224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Bowny het volgende:

[..]

Over het algemeen heb je gewoon gelijk hoor. Ik heb een iPad 2, puur omdat het mijn eerste i-Device is, maar het is niets meer dan een upgrade van de iPad 1. Ik vermoed dat aan de iPad 3 wel het een en ander gaat veranderen.

Mijn advies zou dus zijn: Als je nog niets hebt, koop een iPad 2, heb je al een iPad 1, dan lekker wachten tot de 3. :) Een iPad 1 is 100 euro goedkoper ofzo? Dat bedrag smeer ik wel over een jaartje uit, doet geen pijn ;)
Tweedehands scheelt het al snel 150 euro, wat bij de goedkoopste modellen toch ruim een derde is. Waarschijnlijk ga ik dus maar voor de eerste. Bedankt :)
pi_98798146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er in omgeving Eindhoven de iPad 2 16GB WiFi ergens direct leverbaar is?
Kleur het liefst zwart.
Ik had hem gereserveerd bij Amac en daar duurde het een dag of 4/5 voordat hij binnen was! Reserveren kan daar overigens vrijblijvend (en dus gratis, in tegenstelling tot YouMac).
  Donald Duck held dinsdag 28 juni 2011 @ 23:25:48 #197
46149 __Saviour__
pi_98798912
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Ricow het volgende:
@saviour

Ja deze kan je later weer gratis downloaden. :)
Ha kijk, dat is wel weer handig dan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_98804307
Die A5 processor is zoveel lekkerder als die A4 :3
pi_98805737
Iemand hier ervaring met ELOs van universiteiten? Ik weet wel dat die sites waardeloos in elkaar zitten, maar op mijn desire kan ik tenminste nog een PDF downloaden. Dit lukt op mijn iPad dus totaal niet. Iemand een oplossing?
pi_98805975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 03:19 schreef Alxander het volgende:
Iemand hier ervaring met ELOs van universiteiten? Ik weet wel dat die sites waardeloos in elkaar zitten, maar op mijn desire kan ik tenminste nog een PDF downloaden. Dit lukt op mijn iPad dus totaal niet. Iemand een oplossing?
elke ipad kan pdf's downloaden. en bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')