quote:Jou paard is te dun. Geef haar 10 kg voer vandaag om haar op haar normale gewicht te brengen!
Dit kreeg ik ookquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi, als je hier leest, die facebookfoto, hoe lam was je?
quote:Bobo genoot van dit ritje.
Echt hequote:Op maandag 20 februari 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
Furdi, als je hier leest, die facebookfoto, hoe lam was je?
Water, aaien, raapquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef HappyBob het volgende:
Hoe krijgt dat beest energie? Ik kan hem geen eten of wat dan ook meer geven
Had ik allemaal al op geklikt, nu kan ik er niet meer op klikkenquote:
Gewoon verouderen, dan heeft hij wel weer energie.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik allemaal al op geklikt, nu kan ik er niet meer op klikken
Ik dacht dat jouw paard met mijn paard ging seksenquote:
quote:Bobo kan nu worden gedekt om een veulen te krijgen. Bied een privé dekking aan Bobo met de hengst die ik je gegeven heb en accepteer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Dunno. Jij bent verder dan ik ben.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kan je paarden weggeven dan?
Ik wil dit ook
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:46 schreef Hooidraad het volgende:
Snoodaard staat in een weiland en ik kan hem verplaatsen
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
WTF!!!___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
WTF!!!___!
Geil, Draculapaard en Vampierpaard. Nicenice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hequote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dunno. Jij bent verder dan ik ben.
Gek paard, waar is zn hoorN?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |