quote:
Had hem wel gedaan als het kon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nl.howrse.com/?ori(...)22ra4CFVC93god2h_aPQ
Zullen we dit gaan spelen?
quote:Registratie succesvol
Je registratie is voltooid, je kunt je nu met het spel verbinden en gaan spelen.
Ik heb een echte Friesquote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hallo wat moet ik kiezen??
[ afbeelding ]
Te laatquote:
Ik ben uiteindelijk voor de Arabier gegaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hallo wat moet ik kiezen??
[ afbeelding ]
Bloempszs ook!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een echte FriesIk hou van haar.
Mijn paard gaat over 2 jaar een 6 maanden die van jou seksen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een echte FriesIk hou van haar.
Heb jij een mannetje of vrouwtje?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
M
[..]
Mijn paard gaat over 2 jaar een 6 maanden die van jou seksen.
Een mannetjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
100 PASJES = 100.00 ¤
[..]
Heb jij een mannetje of vrouwtje?
Ik een vrouwtjequote:
Cheater?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
« Gefeliciteerd, je hebt je paard verouderd. Pard is nu 2 maanden oudom dit te vieren heb ik je 100 Equus gegeven. Equus is het geld dat je in het spel gebruikt om dingen te kopen. Je kunt je Equus reserve zien bovenin elke pagina. Op die manier weet je altijd hoeveel je hebt. »
Beloning: 100
Woewooeoewo.
quote:Missie: Draag zorg voorr Pard en laat hem verouderen tot 4 maanden
Wat is het nou.quote:Leeftijd
Wil je echt je merrie verouderen met 2 maanden
Hebben jullie een paard of een pony gekozen?quote:Je kunt jouw Bobo registreren op een manege wanneer zij 6 maanden oud is.
Bovenste.quote:
Paard.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hebben jullie een paard of een pony gekozen?
Help mijquote:Vertel ons de minimale leeftijd om je paard mee te laten doen aan competities
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |