Dat arme moedertje zo haar best doen en dan keihard zeggen: "Ik vind het niet te vreten."quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoeven zij niet te wetenIk gebruik dat excuus altijd als ik genoeg heb gehad
Nee. Wel konijnen. Die waren heel zachtquote:
Ik word tegenwoordig ook niet zo vaak meer uitgenodigdquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat arme moedertje zo haar best doen en dan keihard zeggen: "Ik vind het niet te vreten."
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtAltijd een prima excuus.
leermomentquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ook niet zo vaak meer uitgenodigd
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?quote:
Ik zeg wel gewoon dat ik vol zit.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?
Net alsof ze dat gelovenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon dat ik vol zit.
Gewoon doorgaan met eten. Like a gentleman.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?
Vragen of je restjes mee mag nemen naar huis zodat je later (op de avond?) nog kan genieten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan kotsen over de tafel?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met eten. Like a gentleman.
Of zeggen dat de prullenbak er uitgehongerd uitzietquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vragen of je restjes mee mag nemen naar huis zodat je later (op de avond?) nog kan genieten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ze dat gelovenDIKZAK!
Ik kan zaterdag niet live kijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gegroet, vroeg naar bed gaande meneer.
Het tijdsschema is wel anders he, is in Japanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet live kijken
* Henkie94 neemt een minislokje LSD.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar staren.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het tijdsschema is wel anders he, is in Japan
Alsnog geen optie voor mijquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb bitterkoekjespudding. Wees jaloers.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |