nooit gehad, dus ik zal niet jaloers wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb bitterkoekjespudding. Wees jaloers.
Heb je reclame?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdommmeeee wat is er met spotifyheb toch niet voor niks premium, sjongejonge.
Ik vind bitterkoekjes niet zo lekker. Hopjesvla hier, ga jij dus maar even jaloers wezenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb bitterkoekjespudding. Wees jaloers.
NEE IK HEB LIEDJES DIE NIET AFGESPEELD WORDEN FUCKING FRUSTREREEEEEND !!!!quote:
Jaloersquote:[..]
Ik vind bitterkoekjes niet zo lekker. Hopjesvla hier, ga jij dus maar even jaloers wezen
vermoeiend. 8 uur op en om 3 uur gaan slapen.wakkere uren fappend met een foto van smegmanus doorgebracht. hoe was jouw weekend?oops dit is niet met welke fokker etc.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje. Dit was niet de reactie waar ik op gehoopt had
Nouja.
Hoe was jullie weekend?
O...Oo..kee...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vermoeiend. 8 uur op en om 3 uur gaan slapen.wakkere uren fappend met een foto van smegmanus doorgebracht. hoe was jouw weekend?oops dit is niet met welke fokker etc.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
test frikkin geslaagd
&hearts ; (aan elkaar) doet het ook![]()
Hihiquote:Op maandag 20 februari 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel over jouw weekend dan, ik las erover en nu ben ik benieuwd.
O, maar ik las net dat er over 4 dagen weer een weekend komtquote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Bloempje. het volgende:
Maar toen was het vanmorgen opeens maandagochtend en moest ik naar stage.
Ja, dat hoorde ik ook!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O, maar ik las net dat er over 4 dagen weer een weekend komt
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O, maar ik las net dat er over 4 dagen weer een weekend komt
Klinkt goed. Fijn!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi
Ik was bij het Klipsje en het was keilief en gezellig gewoon![]()
Belachelijk veel films gekeken
En vrijdagavond bij vriendvanKlip geweest en daar belachelijk veel spaghetti gegeten omdat z'n mama dat opschepte. En vriendvanKlip at alles op omdat ie doordeweeks op zichzelf woont en blijkbaar nooit eet. En dat was erg, want ik zat propjevol maar dat durf ik natuurlijk niet te zeggen dan
En ik zag Klip ook af en toe heel bang kijken
. Ik dacht toch dat ik zulke situaties niet meer zou meemaken na mijn 14e
. En verder gewoon chill
.
noessss die voelen zich verheven,, sklsquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
♠
&diamonds;
♣
♥
Diamonds doet het niet
You suckquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
♠
&diamonds;
♣
♥
Diamonds doet het niet
Nee, ik doe gewoon & diams ;quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Valsspeler, jij doet gewoon & #9830;
Ja, die ouders deden dus voor iedereen opscheppen. En zelfs z'n kleine zusjes kregen het op. Maar ik dacht echt: nohhh, dit past nietquote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt goed. Fijn!Dat extra opscheppen is irritant, dat doet mijn vader nog steeds bij mensen die mee-eten met ons.
[..]
noessss die voelen zich verheven,, skls
quote:
Whehehequote:Op maandag 20 februari 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, die ouders deden dus voor iedereen opscheppen. En zelfs z'n kleine zusjes kregen het op. Maar ik dacht echt: nohhh, dit past niet
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtquote:Op maandag 20 februari 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, die ouders deden dus voor iedereen opscheppen. En zelfs z'n kleine zusjes kregen het op. Maar ik dacht echt: nohhh, dit past niet
Maar het was heel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtAltijd een prima excuus.
Dat hoeven zij niet te wetenquote:
Dat arme moedertje zo haar best doen en dan keihard zeggen: "Ik vind het niet te vreten."quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat hoeven zij niet te wetenIk gebruik dat excuus altijd als ik genoeg heb gehad
Nee. Wel konijnen. Die waren heel zachtquote:
Ik word tegenwoordig ook niet zo vaak meer uitgenodigdquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat arme moedertje zo haar best doen en dan keihard zeggen: "Ik vind het niet te vreten."
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het niet te vreten vindtAltijd een prima excuus.
leermomentquote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig ook niet zo vaak meer uitgenodigd
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?quote:
Ik zeg wel gewoon dat ik vol zit.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?
Net alsof ze dat gelovenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon dat ik vol zit.
Gewoon doorgaan met eten. Like a gentleman.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar zeggen dat ik vol zit is ook weer zo kut. Wie heeft er een oplossing voor dit wereldprobleem?
Vragen of je restjes mee mag nemen naar huis zodat je later (op de avond?) nog kan genieten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan kotsen over de tafel?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met eten. Like a gentleman.
Of zeggen dat de prullenbak er uitgehongerd uitzietquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vragen of je restjes mee mag nemen naar huis zodat je later (op de avond?) nog kan genieten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ze dat gelovenDIKZAK!
Ik kan zaterdag niet live kijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gegroet, vroeg naar bed gaande meneer.
Het tijdsschema is wel anders he, is in Japanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet live kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |