quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
goeienavond allen. Ik doe weer even mee vanavond![]()
![]()
Smith & Burrows opvolgen door MuseDamn, lekker begin
Best een aardig lijstje. Niet wat ik zou verwachten bij Domienquote:
Beetje van Michiel gekopieerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Best een aardig lijstje. Niet wat ik zou verwachten bij Domien
Hier nog een.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
ik blijf nog altijd met veel plezier terugdenken aan Sigur Rós in de HMH.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier nog een.
Maar dan komt ook weer naar boven dat toen Martje en ik richting het station liepen, UB40 klonk uit dat café bij de Pathé... Dat haalde ons wel heel erg uit de magie, za'k maar zeggen.
De onwaarschijnlijke schoonheid van Popplagið echoot nog na en de eerste muziek die je daarna hoort is Red Red Wine of iets dergelijks. Het zou godverdomme verboden moeten worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, dat kan ik me nog herinneren ja, dat jullie dat later vertelden.
Trustequote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog een stukje lezen in "Superlul" en dan slapen
welterusten
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De onwaarschijnlijke schoonheid van Popplagið echoot nog na en de eerste muziek die je daarna hoort is Red Red Wine of iets dergelijks. Het zou godverdomme verboden moeten worden.
twitter:
twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 07-12-2011 om 07:12:53Fuck, wat gebeurt er! Word ontvoerd uit m'n eigen huis. Nu met blinddoek op een auto in. #kominactiedag #sr11 #3fm reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 07:15:20Zo, goedemorgen! Ontvoerd uit huis en in de auto op weg naar...??? GEEN IDEE!!! #kominactiedag #3FM reageer retweet
"wow wow wow"quote:Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef JDude het volgende:
Dat gezever altijd van mensen die "tranen in de ogen krijgen" van een covertje bij Giel.
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Watskeburt?
Tevens: GOEDEMIDDAAAGGG
Oh stom van mij. Shit man. Leuk begin voor Coen ookquote:
da' kan toch helemaal nie, timuuuuuuurrr?!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af hoe Timur geblinddoekt kon twitteren vanmorgen
Zal Ramon wel voor 'm gedaan hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af hoe Timur geblinddoekt kon twitteren vanmorgen
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
da' kan toch helemaal nie, timuuuuuuurrr?!
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Burnedgamer het volgende:
Ze zeiden dat de kinderen ok waren, ze hadden alleen goed de schrik te pakken en die zijn daarom naar huis gegaan.
Ja livequote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Jezusmina![]()
Is dit live?
Ik mag toch bidden dat dit geen opname is
ze is niet jong blond genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 10:04 schreef alors het volgende:
Giel die Doutzen niet waardeertNet zoiets als Charlize Theron stom vinden om haar rol in Monster
bury you all under ice?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:54 schreef CindieY het volgende:
Fijn nummer inderdaad, maar het is wel typisch muziek waarbij ik spontaan weer in m'n bed wil kruipen met de dekens ver over me heen.
Domienquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef alors het volgende:
Straks Effe Ekdom met Veenstra, Domien zal wel voor Coen invallen
Ja daar staat ie ook wel op, dus zo'n ramp is het niet, maar hij wordt bijna nooit gedraaid en dan ben ik natuurlijk net even 5 minuten weg en BAMquote:
Ik moest 3 keer kijken om te zien hoe het in elkaar zat...quote:
quote:'t breekt zo lekker de week... Hakkuuhhh!!
Marc 'Oh - Love Song
Wonderland - Be on a star
4 Tune fairytales - My little fantasy
We Are The World is een hoop (o.a. een stinkende hoop bagger), maar absoluut géén kerstplaat...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef alors het volgende:
We Are The Worldeerste echte kerstplaat die ik hoor dit jaar.
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
We Are The World is een hoop (o.a. een stinkende hoop bagger), maar absoluut géén kerstplaat...
Leuk! Jammer dat ik zo ver van de kust woon, had me heel tof geleken om weer eens echt harde wind om de oren te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, net even 3 uur gewandeld over strand, dijk en door de stad, blijft leuk met windkracht 8
En als echte jutter(=iemand uit Den Helder) heb ik nog een badeend en een vol blikje coca cola uit Denemarken gevonden!
Het zou het beste zijn als het helemaal niet wordt gedraaid. Wat een troep. Een van de grondleggers van de theorie dat elke plaat voor het goede doel niet om aan te horen is.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.
Je mag wel bij mij op de koffie komen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk! Jammer dat ik zo ver van de kust woon, had me heel tof geleken om weer eens echt harde wind om de oren te krijgen![]()
Het waait hier (tijdens buien) ook wel wat harder maar dat is mij wat te lafjes
Tof van je! Helaas moest ik het de laatste keer dat ik bij je in de buurt was bekopen met een bekeuring, ik durf niet meerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op de koffie komen hoor.
Idd, voor mij is het ook een kerstplaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
1. Gerard Ekdom (AVRO 3FM / Radio 6 Soul & Jazz)
2. Edwin Evers (Radio 538)
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
1. Annemieke Schollaardt (TROS 3FM)
2. Claudia de Breij (VARA 3FM)
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef borisz het volgende:
Complete uitslagen zijn gepubliceerd. Zie spoilers voor de net niet.
Mega AVRO Gouden RadioRing Top 50:
1. Ekstra weekend (NTR 3FM)
2. De Avondploeg (SLAM!FM)
3. Effe Ekdom (AVRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)MichielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
3. Effe Ekdom (AVRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)Timur Open Radio vind ik verrassend hoog staan. volgend jaar alle Ekstrastemmers daarop laten stemmen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Vond ik ook al ja en @Work verrassend laag.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur Open Radio vind ik verrassend hoog staan. volgend jaar alle Ekstrastemmers daarop laten stemmen!know'm sayin?
word? word.![]()
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook al ja en @Work verrassend laag.
And if you think that I've been loosing my way
Zoveel indruk maakt ie dus bij de luisteraarquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoor![]()
![]()
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoor![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.![]()
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.![]()
Bezig met Klusjesmannen voor SR.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef alors het volgende:
[..]enige dag in de week dat ik C&S kan luisteren en dan krijg je dit
![]()
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:06:04Sander en ik zijn weer op pad geweest! De goorste klus die ik ooit heb gedaan.. Gebraakt.. Maar het is weer lachen! #SR11 #klusjesmannen reageer retweet
![]()
hij liever dan ik.....twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:11:207 km door de zeikregen gelopen, chocoladeletters verkocht, spaghetti onder 'n zeiltje gekookt, geetaleerd, kerstplaat opgenomen & verkocht.. reageer retweet
Ja, wat een heerlijk diepte-interview ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig hangt Rinus aan de telefoon
I reject reality and substitute my own![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef 3rdRock het volgende:
hij liever dan ik.....twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:11:207 km door de zeikregen gelopen, chocoladeletters verkocht, spaghetti onder 'n zeiltje gekookt, geetaleerd, kerstplaat opgenomen & verkocht.. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:14:33@gerardekdom mmm.. Ik lees je tweet vanuit een warm bad, met een glaasje bubbels in mijn hand..
En nu heb ik zin in kreeft! Succes! reageer retweet
Het wordt tijd dat die gast tegen zichzelf in bescherming wordt genomen, dat 1e nummer was nog grappig nu is het 1 grote ergernis.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig hangt Rinus aan de telefoonIf you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Mee eens, dat is het allermeesterlijkste radio item ooit.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)een vakvrouw als Lara Rense op nummer 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen stemmen voor radioprijzen alleen maar op de popmuziek radiozenders
![]()
"ik bén niet verdwenen!"quote:![]()
![]()
Ik mis Harmke.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vakvrouw als Lara Rense op nummer 11Mensen stemmen voor radioprijzen alleen maar op de popmuziek radiozenders
Kim vd Berkt vind ik wel erg okee. Mag wel een x een prijs pakken!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
Die lijst van radiovrouwen, wat een ellende.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
ja, sympathieke jongen is hetquote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef Evertjan het volgende:
3rdrock is lekker aan het babbelen met Tjibbe op Twitterals ik homo zou zijn.....
Veenie maakt er een puinhoop vantwitter:michielveenstra twitterde op woensdag 07-12-2011 om 20:51:51Video: Moet nou echt ALLES online ja, @twitwouter? http://t.co/9GMDF2Wy reageer retweet
Kan Giel haar morgen weer pesten met allerlei geluidjesquote:.
![]()
Spookgeluidenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan Giel haar morgen weer pesten met allerlei geluidjes.
Dat deed Jensen een keer bij volgens mij Hannelore Zwitserlood.
SPOILER: Jackpot 07-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Avond![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
hannelore en jensen, dat waren nog een tijden!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
SpookgeluidenDat deed Jensen een keer bij volgens mij Hannelore Zwitserlood.
![]()
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??Tante minthy!! O+
Helemaal niets.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??![]()
dat je haar dood kunt schieten! tis strafbaar, maar t kan wel....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??And if you think that I've been loosing my way
Dat ze altijd in programma's zit waar ik toch niet naar kijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??![]()
![]()
Geen flauw benul.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dat ze kan dienen als koelkast.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat je haar dood kunt schieten! tis strafbaar, maar t kan wel....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze altijd in programma's zit waar ik toch niet naar kijk.quote:quote:quote:Dank jullie, duidelijk!quote:![]()
Ik vroeg me namelijk af wat ze in vredesnaam in de Playboy moet...Tante minthy!! O+
dat vraag ik me wel van meer BN'ers, maar Stacy is voor mij iig geen reden de PB te gaan kopen....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie, duidelijk!![]()
Ik vroeg me namelijk af wat ze in vredesnaam in de Playboy moet...And if you think that I've been loosing my way
Ben ik de eerste ja?! Gebeurt ook nooit![]()
Goedemorgen
Tante minthy!! O+
![]()
.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
![]()
![]()
Jezus, die muziek van Coldplay wordt ieder jaar slechter
Totaal niksige muziek, vlees noch vis.Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Mariah! De enige kerstplaat die ik kan pruimen. Zelfs wel 10x per dag
Mariah trouwens![]()
Oja, en de Peppers zijn echt heel erg vooruit gegaan!Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Goedemorgen Ed.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, die muziek van Coldplay wordt ieder jaar slechter
Totaal niksige muziek, vlees noch vis.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 08-12-2011 09:10:27 ]![]()
Tietenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Wedding planner, een amerikaans beroep. Getuigen de wedding planner wiens baan je over kan nemen voor een dag moet je er ook echt amerikaans voor zijn.
Naar schreeuwerig mens.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
En dik.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wedding planner, een amerikaans beroep. Getuigen de wedding planner wiens baan je over kan nemen voor een dag moet je er ook echt amerikaans voor zijn.
Naar schreeuwerig mens.![]()
Aangezien Kate Moss een van de modellen is, denk ik dat de meningen daarover verdeeld zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heb je ook in de Pirelli kalender.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
Een set bonusjopen is nooit weg, borisz!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heb je ook in de Pirelli kalender.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Lara Stone staat er ook in. Daarover is iig weinig discussie qua het hebben van TIETEN.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aangezien Kate Moss een van de modellen is, denk ik dat de meningen daarover verdeeld zijn.![]()
Daar heb je een punt. Twee zelfs.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lara Stone staat er ook in. Daarover is iig weinig discussie qua het hebben van TIETEN.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Twee zelfs..
Voor degenen die dat duo willen aanschouwen: http://goo.gl/ZuEO5![]()
Wat ik me nu al een hele tijd afvraag he is er wel muziek bij 3FM dat je wel leuk vindt?quote:If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
quote:De reorganisatie van de NPO gaat difinitief door. Dat heeft de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep vandaag aan het personeel medegedeeld. Bij de reorganisatie zal een kwart van de in totaal 400 medewerkers van de NPO zijn baan verliezen, zo is de verwachting.
Eerder werd al besloten om aantal directies terug te brengen van 6 naar 3 en het aantal bestuursleden terug te brengen van 3 naar 2. Met de reorganisatie denkt de NPO structureel 24 miljoen te kunnen bezuinigen. Bestuursvoorzitter Henk Hagoort spreekt van een ingrijpende beslissing met grote personele gevolgen die keihard aankomen. In totaal moet de landelijke publieke omroep 127 miljoen bezuinigen.
Voor twee afdelingen (Ondertiteling TT888 en Rechten- & Zendtijdverantwoording) heeft de Raad van Bestuur de reorganisatie opgeschort. De aankomende drie maanden wil de Raad van Bestuur de voorgenomen personeelsreductie bij deze afdelingen toetsen. "Daarbij geldt wel de eis dat we hoe dan ook de bezuinigingsdoelstelling moeten halen."winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Gvd ophoeren met die tering Britt![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Dan zal Ekdom wel naar 538 gaan en daar LunchGerard gaan presenteren lolsquote:lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Hoi![]()
Heb ik nu een hele discussie over tieten gemist?
Tante minthy!! O+
Waarom dat?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan zal Ekdom wel naar 538 gaan en daar LunchGerard gaan presenteren lols![]()
Goooooooeeeeeeedenavond![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:en dalijk ook weer weg -------> naar de bios
Een nieuwe?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Die plaat van Caro Emerald is best leuk
Klinkt eigenlijk wel erg lekker![]()
![]()
er is zo een popquiz hier in de buurt, heb alleen geen team
toch maar gaan? en heeft iemand een idee voor een teamnaam?And if you think that I've been loosing my way
Team Rocketpower!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
er is zo een popquiz hier in de buurt, heb alleen geen team
toch maar gaan? en heeft iemand een idee voor een teamnaam?![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een nieuwe?
Klinkt eigenlijk wel erg lekker![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Team Rocketpower!
[/quo[quote]Op donderdag 8 december 2011 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Team Rocketpower!
Gewoon omdat het echt een toffe plaat is. Inmiddels start ik hem voor de 4e keer.quote:
Top of flop: Kerstplaat van Caro Emerald![]()
Tettenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:35 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Heb ik nu een hele discussie over tieten gemist?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Hij duurt zo kortquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gewoon omdat het echt een toffe plaat is. Inmiddels start ik hem voor de 4e keer.
Top of flop: Kerstplaat van Caro Emerald.
![]()
Maar je kan hem opnieuw draaien.quote:
Ik vind korte platen heerlijk. Passen ze net op een LP-single.
Er zijn ook zat nummers die 3 minuten duren en niets toevoegen aan de laatste minuut.![]()
Meh, van mij mogen we dit weer nog wel even houden. Krullen in m'n haarquote:![]()
Tante minthy!! O+
Zijn jullie serieus, ik vind zulks echt verschrikkelijk. Zo'n glad Caro deuntje eronder, die semi jazzy stemquote:Op donderdag 8 december 2011 19:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een nieuwe?
Klinkt eigenlijk wel erg lekker
know'm sayin?
word? word.![]()
Gelukkig is er persoonlijke smaak bedacht.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus, ik vind zulks echt verschrikkelijk. Zo'n glad Caro deuntje eronder, die semi jazzy stem![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn jullie serieus, ik vind zulks echt verschrikkelijk. Zo'n glad Caro deuntje eronder, die semi jazzy stem
Ik vind het top![]()
![]()
Caro nu bij Ekdom op Radio 6.
Single van Caro is op een album met andere artiesten die samen zingen met artiesten van vervlogen tijden.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hoop dat ik vannacht overleef het gaat tekeer qua wind buiten en de zee is hier maar 2km vandaan
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
met dit weer heb ik wel zin in een toepasselijk liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf hier tot de kustlijn is 1,88 KMquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat ik vannacht overleef het gaat tekeer qua wind buiten en de zee is hier maar 2km vandaan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je gaat er toch geen internetpiemeldiscussie van maken, hè??quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf hier tot de kustlijn is 1,88 KM
Tante minthy!! O+
Daar doe ik niet aan mee neequote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat er toch geen internetpiemeldiscussie van maken, hè??
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Grip1 nu bij een woonzorgcentrum hier door de stormschade.quote:winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat er toch geen internetpiemeldiscussie van maken, hè??
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Mooi zo. Ik win dat namelijk... De mijnus is langerderquote:
Tante minthy!! O+
Dat kan heul nietquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Mooi zo. Ik win dat namelijk... De mijnus is langerder
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Omdat hij het zegt, denk ik...quote:
Maar de mijnus zijn wel groterder dan hemzes
Tante minthy!! O+
Morgen naar De Staat![]()
En we hebben een Sjaak Afhaak... En ik had de kaarten al besteld!!
Tante minthy!! O+
Doe een oproepje via Twitter ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
Morgen naar De Staat![]()
En we hebben een Sjaak Afhaak... En ik had de kaarten al besteld!!
I reject reality and substitute my own![]()
Heel misschien dat een collega nog iemand mee ging nemen, anders wordt dat idd een optie. En anders het Burgerweeshuis lief aankijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe een oproepje via Twitter ofzo
Tante minthy!! O+
Jij bbennun meizjuhhhquote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat hij het zegt, denk ik...
Maar de mijnus zijn wel groterder dan hemzeslekker faxen heel de dag echt genot![]()
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaarquote:
Tante minthy!! O+
Dan had je wel Monthy gehetenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaar
Ja, of MANthyquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan had je wel Monthy geheten
Tante minthy!! O+
klopt....daar kwam ik ook achter na 3 datesquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaar![]()
en Team Rocketpower (ik dus) is netjes 10e geworden in de Popquiz. 20 deelnemende teams dus ik ben tevreden. Mijn punten dank ik vooral aan het feit dat de namen van alle 7 K-otic leden wist.....dus of ik daar nou trots op moet zijn....And if you think that I've been loosing my way
Die vlechtjes waren too much hè?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt....daar kwam ik ook achter na 3 dates![]()
en Team Rocketpower (ik dus) is netjes 10e geworden in de Popquiz. 20 deelnemende teams dus ik ben tevreden. Mijn punten dank ik vooral aan het feit dat de namen van alle 7 K-otic leden wist.....dus of ik daar nou trots op moet zijn....![]()
En tof
Tante minthy!! O+
die vlechtjes in je neushaar waren te erg...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vlechtjes waren too much hè?![]()
En tof
oh, ik wel stiekem samengewerkt met mn buurteam, maar had uiteindelijk 1 punt meer...(dankzij K-otic en Linda Roos en Jessica) echt klassiekers als Smoke on the Water en moderne klassiekers als Woman van Wolfmother herken ik niet, maar Ademnood afmaken is geen enkel probleem
Ik neem het mee als tip, voor het geval ik ooit nog weer eens een date hebquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vlechtjes in je neushaar waren te erg...
oh, ik wel stiekem samengewerkt met mn buurteam, maar had uiteindelijk 1 punt meer...(dankzij K-otic en Linda Roos en Jessica) echt klassiekers als Smoke on the Water en moderne klassiekers als Woman van Wolfmother herken ik niet, maar Ademnood afmaken is geen enkel probleem![]()
En je schaamt je ook nergens voor hè, qua muziek
Tante minthy!! O+
dat laatste hoor ik vaker....ach, ik zeg ook niet dat ik het mooi vind, ik heb het gewoon onthouden.....Smoke on the Water en Woman waren btw wel o-ja'tjes en in tegenstelling tot mijn hippe altobuurteam herkende ik Epic van Faith no More welquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem het mee als tip, voor het geval ik ooit nog weer eens een date heb![]()
En je schaamt je ook nergens voor hè, qua muziek
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste hoor ik vaker....ach, ik zeg ook niet dat ik het mooi vind, ik heb het gewoon onthouden.....Smoke on the Water en Woman waren btw wel o-ja'tjes en in tegenstelling tot mijn hippe altobuurteam herkende ik Epic van Faith no More wel![]()
Ik heb qua muziek een heel goed gehoor, ik herken vaak bij de intro al de plaat. Wel leuke spelletjes
En dat vind ik een draak...quote:Tante minthy!! O+
ik ben heel slecht in inro's en solo's. zeker wanneer ze, zoals vanavond, door een livebandje gespeeld worden. mash-ups gingen me beter af, net als zoek de link. Maar ik ben toch meer van de feitjes: uitgavejaar van Angels van Robbie Williams, de naam van de weduwnaar van Guusje Nederhorst en de leeftijd van Madonna (al zat ik daar 1 jaar naast...)quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb qua muziek een heel goed gehoor, ik herken vaak bij de intro al de plaat. Wel leuke spelletjes
[..]
En dat vind ik een draak...And if you think that I've been loosing my way
zo, nu mn bedje maar opzoeken. om 6.45u gaat de wekker, maar ik kan evt een halfuurtje smokkelen....
slaap lekker allemaal!And if you think that I've been loosing my way
Truste en smokkel ze morgenochtendquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nu mn bedje maar opzoeken. om 6.45u gaat de wekker, maar ik kan evt een halfuurtje smokkelen....
slaap lekker allemaal!
Tante minthy!! O+
"Ik ken het liedje wel maar ik weet niet wie het is. Ik ben nog niet zo oud"
Nirvana, met Smells like teen spirit![]()
*pleegt harakiri*Tante minthy!! O+
behoorlijk gesmokkeld.....quote:
![]()
.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Goedemorgen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
![]()
groeten vanuit mijn warme bed.
Wat een saai gezever toch, dat "I'm his girl" plaatje.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 09:38:25#SnowPatrol speelt bij start Serious Request in Leiden op de markt op zondagavond 18 december!! Ben ik heel blij mee!! #SR11 #3FM @giel3fm reageer retweet
De opening wordt al groot aangepakt
quote:De zanger sluit de djs op.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: