quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
goeienavond allen. Ik doe weer even mee vanavond![]()
![]()
Smith & Burrows opvolgen door MuseDamn, lekker begin
Best een aardig lijstje. Niet wat ik zou verwachten bij Domienquote:
Beetje van Michiel gekopieerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Best een aardig lijstje. Niet wat ik zou verwachten bij Domien
Hier nog een.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
ik blijf nog altijd met veel plezier terugdenken aan Sigur Rós in de HMH.
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier nog een.
Maar dan komt ook weer naar boven dat toen Martje en ik richting het station liepen, UB40 klonk uit dat café bij de Pathé... Dat haalde ons wel heel erg uit de magie, za'k maar zeggen.
De onwaarschijnlijke schoonheid van Popplagið echoot nog na en de eerste muziek die je daarna hoort is Red Red Wine of iets dergelijks. Het zou godverdomme verboden moeten worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, dat kan ik me nog herinneren ja, dat jullie dat later vertelden.
Trustequote:Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog een stukje lezen in "Superlul" en dan slapen
welterusten
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De onwaarschijnlijke schoonheid van Popplagið echoot nog na en de eerste muziek die je daarna hoort is Red Red Wine of iets dergelijks. Het zou godverdomme verboden moeten worden.
twitter:
twitter:Timur3FM twitterde op woensdag 07-12-2011 om 07:12:53Fuck, wat gebeurt er! Word ontvoerd uit m'n eigen huis. Nu met blinddoek op een auto in. #kominactiedag #sr11 #3fm reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 07:15:20Zo, goedemorgen! Ontvoerd uit huis en in de auto op weg naar...??? GEEN IDEE!!! #kominactiedag #3FM reageer retweet
"wow wow wow"quote:Op woensdag 7 december 2011 08:57 schreef JDude het volgende:
Dat gezever altijd van mensen die "tranen in de ogen krijgen" van een covertje bij Giel.
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Watskeburt?
Tevens: GOEDEMIDDAAAGGG
Oh stom van mij. Shit man. Leuk begin voor Coen ookquote:
da' kan toch helemaal nie, timuuuuuuurrr?!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af hoe Timur geblinddoekt kon twitteren vanmorgen
Zal Ramon wel voor 'm gedaan hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af hoe Timur geblinddoekt kon twitteren vanmorgen
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
da' kan toch helemaal nie, timuuuuuuurrr?!
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Burnedgamer het volgende:
Ze zeiden dat de kinderen ok waren, ze hadden alleen goed de schrik te pakken en die zijn daarom naar huis gegaan.
Ja livequote:Op woensdag 7 december 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Jezusmina![]()
Is dit live?
Ik mag toch bidden dat dit geen opname is
ze is niet jong blond genoegquote:Op woensdag 7 december 2011 10:04 schreef alors het volgende:
Giel die Doutzen niet waardeertNet zoiets als Charlize Theron stom vinden om haar rol in Monster
bury you all under ice?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:54 schreef CindieY het volgende:
Fijn nummer inderdaad, maar het is wel typisch muziek waarbij ik spontaan weer in m'n bed wil kruipen met de dekens ver over me heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |