quote:'t breekt zo lekker de week... Hakkuuhhh!!
Marc 'Oh - Love Song
Wonderland - Be on a star
4 Tune fairytales - My little fantasy
We Are The World is een hoop (o.a. een stinkende hoop bagger), maar absoluut géén kerstplaat...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef alors het volgende:
We Are The Worldeerste echte kerstplaat die ik hoor dit jaar.
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
We Are The World is een hoop (o.a. een stinkende hoop bagger), maar absoluut géén kerstplaat...
Leuk! Jammer dat ik zo ver van de kust woon, had me heel tof geleken om weer eens echt harde wind om de oren te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, net even 3 uur gewandeld over strand, dijk en door de stad, blijft leuk met windkracht 8
En als echte jutter(=iemand uit Den Helder) heb ik nog een badeend en een vol blikje coca cola uit Denemarken gevonden!
Het zou het beste zijn als het helemaal niet wordt gedraaid. Wat een troep. Een van de grondleggers van de theorie dat elke plaat voor het goede doel niet om aan te horen is.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.
Je mag wel bij mij op de koffie komen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk! Jammer dat ik zo ver van de kust woon, had me heel tof geleken om weer eens echt harde wind om de oren te krijgen![]()
Het waait hier (tijdens buien) ook wel wat harder maar dat is mij wat te lafjes
Tof van je! Helaas moest ik het de laatste keer dat ik bij je in de buurt was bekopen met een bekeuring, ik durf niet meerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op de koffie komen hoor.
Idd, voor mij is het ook een kerstplaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
1. Gerard Ekdom (AVRO 3FM / Radio 6 Soul & Jazz)
2. Edwin Evers (Radio 538)
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
1. Annemieke Schollaardt (TROS 3FM)
2. Claudia de Breij (VARA 3FM)
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef borisz het volgende:
Complete uitslagen zijn gepubliceerd. Zie spoilers voor de net niet.
Mega AVRO Gouden RadioRing Top 50:
1. Ekstra weekend (NTR 3FM)
2. De Avondploeg (SLAM!FM)
3. Effe Ekdom (AVRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)MichielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
3. Effe Ekdom (AVRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)Timur Open Radio vind ik verrassend hoog staan. volgend jaar alle Ekstrastemmers daarop laten stemmen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Vond ik ook al ja en @Work verrassend laag.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur Open Radio vind ik verrassend hoog staan. volgend jaar alle Ekstrastemmers daarop laten stemmen!know'm sayin?
word? word.![]()
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook al ja en @Work verrassend laag.
And if you think that I've been loosing my way
Zoveel indruk maakt ie dus bij de luisteraarquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoor![]()
![]()
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog aparter vind ik het dat Domien niet eens in de Top15 staat en dat Timur daar juist vrij laag staat....Vind overigens de notering van TOR wel terecht hoor![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.![]()
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.![]()
Bezig met Klusjesmannen voor SR.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef alors het volgende:
[..]enige dag in de week dat ik C&S kan luisteren en dan krijg je dit
![]()
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:06:04Sander en ik zijn weer op pad geweest! De goorste klus die ik ooit heb gedaan.. Gebraakt.. Maar het is weer lachen! #SR11 #klusjesmannen reageer retweet
![]()
hij liever dan ik.....twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:11:207 km door de zeikregen gelopen, chocoladeletters verkocht, spaghetti onder 'n zeiltje gekookt, geetaleerd, kerstplaat opgenomen & verkocht.. reageer retweet
Ja, wat een heerlijk diepte-interview ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig hangt Rinus aan de telefoon
I reject reality and substitute my own![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:13 schreef 3rdRock het volgende:
hij liever dan ik.....twitter:gerardekdom twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:11:207 km door de zeikregen gelopen, chocoladeletters verkocht, spaghetti onder 'n zeiltje gekookt, geetaleerd, kerstplaat opgenomen & verkocht.. reageer retweet
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 07-12-2011 om 17:14:33@gerardekdom mmm.. Ik lees je tweet vanuit een warm bad, met een glaasje bubbels in mijn hand..
En nu heb ik zin in kreeft! Succes! reageer retweet
Het wordt tijd dat die gast tegen zichzelf in bescherming wordt genomen, dat 1e nummer was nog grappig nu is het 1 grote ergernis.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
ja, maar gelukkig hangt Rinus aan de telefoonIf you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Mee eens, dat is het allermeesterlijkste radio item ooit.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat stoppen met die voicemail is funest geweest.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)een vakvrouw als Lara Rense op nummer 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen stemmen voor radioprijzen alleen maar op de popmuziek radiozenders
![]()
"ik bén niet verdwenen!"quote:![]()
![]()
Ik mis Harmke.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vakvrouw als Lara Rense op nummer 11Mensen stemmen voor radioprijzen alleen maar op de popmuziek radiozenders
Kim vd Berkt vind ik wel erg okee. Mag wel een x een prijs pakken!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
Die lijst van radiovrouwen, wat een ellende.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
ja, sympathieke jongen is hetquote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef Evertjan het volgende:
3rdrock is lekker aan het babbelen met Tjibbe op Twitterals ik homo zou zijn.....
Veenie maakt er een puinhoop vantwitter:michielveenstra twitterde op woensdag 07-12-2011 om 20:51:51Video: Moet nou echt ALLES online ja, @twitwouter? http://t.co/9GMDF2Wy reageer retweet
Kan Giel haar morgen weer pesten met allerlei geluidjesquote:.
![]()
Spookgeluidenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan Giel haar morgen weer pesten met allerlei geluidjes.
Dat deed Jensen een keer bij volgens mij Hannelore Zwitserlood.
SPOILER: Jackpot 07-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Avond![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
hannelore en jensen, dat waren nog een tijden!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
SpookgeluidenDat deed Jensen een keer bij volgens mij Hannelore Zwitserlood.
![]()
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??Tante minthy!! O+
Helemaal niets.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??![]()
dat je haar dood kunt schieten! tis strafbaar, maar t kan wel....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??And if you think that I've been loosing my way
Dat ze altijd in programma's zit waar ik toch niet naar kijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??![]()
![]()
Geen flauw benul.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.![]()
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dat ze kan dienen als koelkast.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat je haar dood kunt schieten! tis strafbaar, maar t kan wel....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze altijd in programma's zit waar ik toch niet naar kijk.quote:quote:quote:Dank jullie, duidelijk!quote:![]()
Ik vroeg me namelijk af wat ze in vredesnaam in de Playboy moet...Tante minthy!! O+
dat vraag ik me wel van meer BN'ers, maar Stacy is voor mij iig geen reden de PB te gaan kopen....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie, duidelijk!![]()
Ik vroeg me namelijk af wat ze in vredesnaam in de Playboy moet...And if you think that I've been loosing my way
Ben ik de eerste ja?! Gebeurt ook nooit![]()
Goedemorgen
Tante minthy!! O+
![]()
.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
![]()
![]()
Jezus, die muziek van Coldplay wordt ieder jaar slechter
Totaal niksige muziek, vlees noch vis.Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Mariah! De enige kerstplaat die ik kan pruimen. Zelfs wel 10x per dag
Mariah trouwens![]()
Oja, en de Peppers zijn echt heel erg vooruit gegaan!Scratch a liberal and you will find a fascist![]()
Goedemorgen Ed.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jezus, die muziek van Coldplay wordt ieder jaar slechter
Totaal niksige muziek, vlees noch vis.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pino112 op 08-12-2011 09:10:27 ]![]()
Tietenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties Forumhop: Hop naar: