Ik mis Harmke.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vakvrouw als Lara Rense op nummer 11Mensen stemmen voor radioprijzen alleen maar op de popmuziek radiozenders
Kim vd Berkt vind ik wel erg okee. Mag wel een x een prijs pakken!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
Die lijst van radiovrouwen, wat een ellende.
ja, sympathieke jongen is hetquote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef Evertjan het volgende:
3rdrock is lekker aan het babbelen met Tjibbe op Twitter
Veenie maakt er een puinhoop vantwitter:michielveenstra twitterde op woensdag 07-12-2011 om 20:51:51Video: Moet nou echt ALLES online ja, @twitwouter? http://t.co/9GMDF2Wy reageer retweet
Kan Giel haar morgen weer pesten met allerlei geluidjesquote:
Spookgeluidenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan Giel haar morgen weer pesten met allerlei geluidjes.
SPOILER: Jackpot 07-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
hannelore en jensen, dat waren nog een tijden!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
SpookgeluidenDat deed Jensen een keer bij volgens mij Hannelore Zwitserlood.
Helemaal niets.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Vraagje aan de heren hier: wat is er leuk aan Stacey Rookhuizen??
dat je haar dood kunt schieten! tis strafbaar, maar t kan wel....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Dat ze altijd in programma's zit waar ik toch niet naar kijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Geen flauw benul.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Dat ze kan dienen als koelkast.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat je haar dood kunt schieten! tis strafbaar, maar t kan wel....
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat ze altijd in programma's zit waar ik toch niet naar kijk.
quote:
quote:
quote:
Dank jullie, duidelijk!quote:
dat vraag ik me wel van meer BN'ers, maar Stacy is voor mij iig geen reden de PB te gaan kopen....quote:Op woensdag 7 december 2011 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie, duidelijk!![]()
Ik vroeg me namelijk af wat ze in vredesnaam in de Playboy moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |