We zien het zo of ie wel of niet terugkomt in de 2e helftquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk niet al te zwaar geblesseerd.
Oh gelukkig, kan ik zo weer verder fappen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
Hij kon gewoon zelf terug lopen dus ik denk dat het wel meevalt. Hij zag er ook niet echt aangeslagen uit.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd bij die wedstrijd van Real.
Daar komt de voetballende Justin Bieber.
lolwutquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd bij die wedstrijd van Real.
Daar komt de voetballende Justin Bieber.
Twee anti clubs, vind het nog steeds jammer dat Ozil na Real verkaste afgelopen zomerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan kan je weer vanavond lekker rukken op P$V en Madrid
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft een punt:
[ afbeelding ]
Kan pijn doen hoor!quote:
Leuke jongen wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft een punt:
[ afbeelding ]
Het was een botsing maar geen overtreding en ja ongelukkig kwam ie terecht dat welquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weet niet of je de botsing goed heb gezien, dat was echt niet aanstellen wat hij deed.
# 13. José Manuel Pintoquote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
Zit Ibi uberhaupt wel op de bank vanavond?
Is toch ook een keer leuk om te zienquote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze krijgen weer eens tegenstand of het lukt ze niet zal ik maar zeggen
Sevilla uit is niet de makkelijkste pot, 5 punten voor met nog 10 wedstrijden te gaan moet te doen zijn.quote:
Ze moeten nog een keer tegen elkaar natuurlijk, als die verloren wordt door Barcelona zijn het er nog maar 2..quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sevilla uit is niet de makkelijkste pot, 5 punten voor met nog 10 wedstrijden te gaan moet te doen zijn.
Maar Barcelona gaat in Madrid gewoon winnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moeten nog een keer tegen elkaar natuurlijk, als die verloren wordt door Barcelona zijn het er nog maar 2..
Afdrogen. nulletje - 4.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar Barcelona gaat in Madrid gewoon winnen.
Ook al verliezen ze de wedstrijd uit tegen Madrid zijn het nog 2 punten, de uitwedstrijd na Villarreal is zwaarste wedstrijd voor Barcelona nog in de competitie! Thuis zijn ze toch onverslaanbaar, Puyol is er straks ook weer bij en zijn ze op volle sterkte.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moeten nog een keer tegen elkaar natuurlijk, als die verloren wordt door Barcelona zijn het er nog maar 2..
Ik hoop allleen dat het een aantal leuke laatste weken van de competitie mogen worden en dat madrid wint natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 23:00 schreef Paul-89 het volgende:
Gelijkspelen bij Sevilla na een zware CL wedstrijd kan gebeuren.
Zout op trollquote:Op zondag 13 maart 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat plaatje verdwijnt als ze niet kampioen worden.. Net als Ajax toch?
Ik denk het niet, misschien EL volgend jaar..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, weet iemand of de finale van Copa Del Rey op de tv uitgezonden gaat worden?
Volgens mij was het vorig jaar wel op Sport 1.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk het niet, misschien EL volgend jaar..
Misschien een last minute aankoop van Sport1?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, weet iemand of de finale van Copa Del Rey op de tv uitgezonden gaat worden?
Dat hoop ik wel. Kan niet mooier. 2x El Clásico in één week.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien een last minute aankoop van Sport1?
Ze zenden nu alleen maar Spaanse competitie uit, de beker heb ik niet gezien op Sport 1.. Maar het kan zo zijn dat ze het nu wel uitzenden...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar wel op Sport 1.
Sport1 zendt geen bekervoetbal uit... Maar wie weet tasten ze voor deze pot wel ff in de buidel?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zenden nu alleen maar Spaanse competitie uit, de beker heb ik niet gezien op Sport 1.. Maar het kan zo zijn dat ze het nu wel uitzenden...
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sport1 zend geen bekervoetbal uit... Maar wie weet tasten ze voor deze pot wel ff n de buidel?
Probeer Das Erste of ZDF. Eén van die Duitse zenders heeft uitzendrechten ingekocht voor de bekerfinale.quote:
Ja in Spanje, en op de streams...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond Barca nog niet echt obertuigend... Ze hebben nog 45 minquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
Het mag een kleine wonder heten dat het nog maar 1-0 staat...
10 min en een beetje it isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef poiuytr het volgende:
Perfecte wedstrijd om Ibi minimaal 45 minuten te geven.
idd, daar kan ik best mijn zaterdag avond mee vullenquote:
vi.nlquote:Komende speelronde in Primera División uitgesteld
23/03/2011 21:25
De eerstvolgende speelronde in de Primera División, op 2 en 3 april, is uitgesteld. Reden is een geschil tussen clubs en overheid over inkomsten uit televisiegelden.
De clubs uit de Spaanse hoogste afdeling zijn unaniem voor een pay-tv model naar Engels of Italiaans voorbeeld en streeft naar een wetswijziging, maar de Spaanse regering houdt vooralsnog vast aan het feit dat er wekelijks een wedstrijd op het open kanaal te zien is.
Aangezien er onvoldoende progressie in de onderhandelingen zit, heeft de liga besloten de speelronde volgend op het interlandweekeinde tot nader orde uit te stellen.
17equote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:27 schreef Ayreon84 het volgende:
Op welke datum staat El Clasico nou gepland? Volgens sport1 op 16 april en elders is het 17 april.
Atletico supporterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef poiuytr het volgende:
"Als je er als een dakloze uitziet word je wel vaker over het hoofd gezien!"
Sierd![]()
Meestal is het toch:quote:
Kampioenschap kan je ook niet voor 400 miljoen euro kopenquote:
Mooie kopbal ook op het laatstquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Confetti het volgende:
Die coach van Sporting is echt een held trouwens
Dat ze dit onderhand nog steeds niet weten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kampioenschap kan je ook niet voor 400 miljoen euro kopen
Voordat ik uiteindelijk toch een abbo nam, kocht ik geregeld voor 3 euro wedstrijdenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik twijfel nog om 10 euro te betalen voor maandje sport1, aangezien het hoofdkanaal al gratis is. Maar deze wedstrijd wil ik ook graag zien
Hij is gewoon bang om fouten te maken. In de eredivisie krijg je 20 kansen (ahum.. Berg) om te laten zien wat je waard bent, in de PL krijg je daar een stuk minder tijd voor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:25 schreef Santello het volgende:
Denk dat Afellay nog steeds teveel onder de indruk is van Barca. Hij maakt geen acties.
Ik verwacht dat Andries Jonker of Ron Jans Mourinho gaan opvolgenquote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Tevens einde van Mourinho's winning streak wheheheh. Ik denk dat hij er eind dit seizoen gewoon keihard uit ligt bij Madrid. Ik heb dan overigens geen idee wie hem dan zou moeten opvolgen.
Voor zo'n poenerige club als Madrid, zal Aadje afkoopsom prima passen!quote:Op maandag 4 april 2011 05:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Andries Jonker of Ron Jans Mourinho gaan opvolgen
Dat lijkt me onwaarschijnlijk hoor..quote:Op maandag 4 april 2011 05:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Andries Jonker of Ron Jans Mourinho gaan opvolgen
Dus wel op de zaterdag.quote:El Clásico, de beladen competitiewedstrijd tussen Real Madrid en Barcelona, is door de Spaanse voetbalbond ingepland voor zaterdag 16 april.
De wedstrijd begint om 22:00 uur. In tegenstelling tot in Nederland wordt in Spanje de indeling van competitiewedstrijden over het weekeinde pas kort van tevoren vastgesteld. Dat heeft onder meer te maken met uitzendrechten.
Dat El Clásico niet op zondag wordt gespeeld, heeft te maken met het feit dat op woensdag 20 april de twee ploegen al opnieuw tegenover elkaar staan in de finale van de Copa del Rey, het Spaanse bekertoernooi.
Sport1 zendt de finale de 20e uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef poiuytr het volgende:
Nu nog hopen dat Sport1 de rechten koopt voor de Copa del Rey
Geachte heer/mevrouw,quote:
En anders proberen we ARD/ZDF wel. Eén van die zenders heeft namelijk de uitzendrechten van de bekerfinales.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:47 schreef poiuytr het volgende:
Nu nog hopen dat Sport1 de rechten koopt voor de Copa del Rey
Zie de post boven jequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En anders proberen we ARD/ZDF wel. Eén van die zenders heeft namelijk de uitzendrechten van de bekerfinales.
Belangrijk voor de 3e CL zetelquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk uit naar Valencia - Villarreal
Een echte kraker.
Zeker! Alleen zenden ze deze wel bij Sport1 uit? Moet wel toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk uit naar Valencia - Villarreal
Een echte kraker.
Daar staat nog steeds een ploeg waar menig andere clubs jaloers op kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Mourinho heeft de handdoek al in de ring gegooid, gezien zijn opstelling![]()
Casillas Ramos Garay Albiol Arbeloa Lass Pepe Granero Di María Kaká Higuaín
Kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar staat nog steeds een ploeg waar menig andere clubs jaloers op kunnen zijn hoor
Vooral doen he's got talent ..quote:
Bojanquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef poiuytr het volgende:
Pinto; Alves, Pique, Milito, Maxwell; Mascherano, Thiago, Xavi; Iniesta, Messi en Bojan.
Messi op scherp
Jij ziet liever Bojan en Thiago?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef ForumPimp het volgende:
Jullie hebben nog steeds vertrouwen in Affelay bij Barcelona?
Wel weer na die twee interlands, waar hij de beste man van het veld was! Deze man is in die paar maanden bij Barcelona met grote stappen gegroeid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef ForumPimp het volgende:
Jullie hebben nog steeds vertrouwen in Affelay bij Barcelona?
Hij was al bijna zo goed maar je moet ook goede medespelers hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wel weer na die twee interlands, waar hij de beste man van het veld was! Deze man is in die paar maanden bij Barcelona met grote stappen gegroeid.
Uiteraard! Maar misschien nog niet dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef ForumPimp het volgende:
Jullie hebben nog steeds vertrouwen in Afellay bij Barcelona?
Wou net ook al vragen waar Puyol is, paar weken terug was die alweer begonnen met trainen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Nober het volgende:
Sowieso veel afwezigen bij Barcelona, Abidal en hoe zit het met Valdes en Puyol?
Zitten op de tribune...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef Nober het volgende:
Sowieso veel afwezigen bij Barcelona, Abidal en hoe zit het met Valdes en Puyol?
Kijk je voor het eerst ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schreeuwt die Sierd altijd bij elk balcontact van Messi?
Vandaag iig niet iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, logisch, is meestal toch niks aan.
Hij kijkt net als jij voor Almeria?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, logisch, is meestal toch niks aan.
Niet gewend aan goed voetbal héquote:
exact gelijk:)quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:33 schreef poiuytr het volgende:
Shakira komt tot de navel van Pique maar dat komt soms wel goed uit
Poeh poeh wat goed.... ben je daarom geen ajacied meer?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Poeh poeh wat goed.... ben je daarom geen ajacied meer?
Almeria was zelfs de eerste 20 minuten beter
Spelen ze nog altijd 100x aantrekkelijker voetbal dan PiSVeequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ze spelen niet de sterren van de hemel vandaag
Hoe kom je in een keer bij PSV?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spelen ze nog altijd 100x aantrekkelijker voetbal dan PiSVee
Dat je sowieso niet gewend bent aan goed voetbalquote:
Hey ik herken zo'n clown...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Sommige mensen fappen zoveel op goed voetbal dat wanneer hun eigen club een keer slecht speelt ze gelijk van slag raken en dingen gaan roepen zoals 'Ik ben bij deze supporter af'!!'
Want hij is opzoek naar de club waar jij voor bent zodat hij daar eens even een emmer stront over kan legen...quote:
Beter wil ik niet zeggen, Shaktar had afgelopen week in de eerste 25 minuten de betere kansen maar gaan met 5-1 van het veldquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Poeh poeh wat goed.... ben je daarom geen ajacied meer?
Almeria was zelfs de eerste 20 minuten beter
Het zit diep héquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Sommige mensen fappen zoveel op goed voetbal dat wanneer hun eigen club een keer slecht speelt ze gelijk van slag raken en dingen gaan roepen zoals 'Ik ben bij deze supporter af'!!'
PSV tikt zelfs dit Barca van vandaag weg...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat je sowieso niet gewend bent aan goed voetbal
Dus word geen supporter/fan van een Nederlandse club, maar kijk over de grens en ontdek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit MOET even gequote wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV tikt zelfs dit Barca van vandaag weg...
Berg had er al 4 gescoord, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV tikt zelfs dit Barca van vandaag weg...
Ik heb die wedstrijd ook gezien, jammer genoeg moest Shaktar echt 3-4 100% kansen missen waardoor Barcelona ruim wonquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Beter wil ik niet zeggen, Shaktar had afgelopen week in de eerste 25 minuten de betere kansen maar gaan met 5-1 van het veld
Die heeft er dit seizoen al meerdere hoogstpersoonlijk uit het goal van de tegenstander gehoudenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Nober het volgende:
Wauw, Alves met een verdedigende actie... da's apart.
Feyenoord tikt dit Barca zoek...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef ForumPimp het volgende:
Mensen die het Nederlandse voetbal nog kunnen waarderen als ze een wedstrijd van Barcelona hebben gezien.
Zie liever Villa voetballenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef ForumPimp het volgende:
Jammer dat Bojan er geblesseerd uit is gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |