Maar Barcelona gaat in Madrid gewoon winnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moeten nog een keer tegen elkaar natuurlijk, als die verloren wordt door Barcelona zijn het er nog maar 2..
Afdrogen. nulletje - 4.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar Barcelona gaat in Madrid gewoon winnen.
Ook al verliezen ze de wedstrijd uit tegen Madrid zijn het nog 2 punten, de uitwedstrijd na Villarreal is zwaarste wedstrijd voor Barcelona nog in de competitie! Thuis zijn ze toch onverslaanbaar, Puyol is er straks ook weer bij en zijn ze op volle sterkte.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze moeten nog een keer tegen elkaar natuurlijk, als die verloren wordt door Barcelona zijn het er nog maar 2..
Ik hoop allleen dat het een aantal leuke laatste weken van de competitie mogen worden en dat madrid wint natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 23:00 schreef Paul-89 het volgende:
Gelijkspelen bij Sevilla na een zware CL wedstrijd kan gebeuren.
Zout op trollquote:Op zondag 13 maart 2011 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat plaatje verdwijnt als ze niet kampioen worden.. Net als Ajax toch?
Ik denk het niet, misschien EL volgend jaar..quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, weet iemand of de finale van Copa Del Rey op de tv uitgezonden gaat worden?
Volgens mij was het vorig jaar wel op Sport 1.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk het niet, misschien EL volgend jaar..
Misschien een last minute aankoop van Sport1?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, weet iemand of de finale van Copa Del Rey op de tv uitgezonden gaat worden?
Dat hoop ik wel. Kan niet mooier. 2x El Clásico in één week.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien een last minute aankoop van Sport1?
Ze zenden nu alleen maar Spaanse competitie uit, de beker heb ik niet gezien op Sport 1.. Maar het kan zo zijn dat ze het nu wel uitzenden...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar wel op Sport 1.
Sport1 zendt geen bekervoetbal uit... Maar wie weet tasten ze voor deze pot wel ff in de buidel?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zenden nu alleen maar Spaanse competitie uit, de beker heb ik niet gezien op Sport 1.. Maar het kan zo zijn dat ze het nu wel uitzenden...
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sport1 zend geen bekervoetbal uit... Maar wie weet tasten ze voor deze pot wel ff n de buidel?
Probeer Das Erste of ZDF. Eén van die Duitse zenders heeft uitzendrechten ingekocht voor de bekerfinale.quote:
Ja in Spanje, en op de streams...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ricard0j het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond Barca nog niet echt obertuigend... Ze hebben nog 45 minquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
Het mag een kleine wonder heten dat het nog maar 1-0 staat...
10 min en een beetje it isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:34 schreef poiuytr het volgende:
Perfecte wedstrijd om Ibi minimaal 45 minuten te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |