Ja, na de rode kaart van Crouch was het al geen echte wedstrijd meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Minder leuk dan de heen wedstrijd kan het iig niet worden.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Knal_Erwt het volgende:
COME ON YOU SPURS!!!
ik blijf gewoon hopen
ik moest lachenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Wordt de wedstrijd van Ajax niet uitgezonden?
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll de Ronaldoooooooooooooo goooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Geen Engels commentaar op Sport1 maar 1 of andere Spanjool![]()
Sierd?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Geen Engels commentaar op Sport1 maar 1 of andere Spanjool![]()
Ze hebben in het kader van gelijke behandeling een dwerg ingehuurd als cameraman, daardoor staat de camera op een lager statief.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze hebben in het kader van gelijke behandeling een dwerg ingehuurd als cameraman, daardoor staat de camera op een lager statief.
Beter dan die belachelijk hoge camera'squote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze in n stadion van n amateurclub spelen nu...
Dat vermoed ik ook ja...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tottenham loopt zich helemaal stuk in het eerste kwartier en dan scoort Real de 0-1.
Wie telt de scharen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Ronaldo heeft weer eens zo'n dag hoor!!!
Volgens mij is er een verband tussen het aantal scharen van Ronaldo in een wedstrijd en het aantal scharen dat er aan te pas is gekomen om zijn haar in model te brengen.quote:
Ik denk dat je je kleuren ff moet bij stellen want ik zie toch echt blauw op mijn LCDquote:
Bale is lekker aan het ballen hoor. Verder ben ik het zo ongeveer met je eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Kekster het volgende:
Ronaldo is gewoon 10 klassen beter dan elke Spurs speler.
Dan zou hij juist die wedstrijden achterwege moeten laten waarin hij alles achter het standbeen moet doen en die mongoloďde spasmes tijdens zijn dribbels. Ziet er niet uit, heeft geen rendement. Meneer moet zijn macho-gebeuren dan even meenemen naar het veld. Als hij normaal doet, hoort hij bij de 3 beste spelers ter wereld.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Kekster het volgende:
Ronaldo is gewoon 10 klassen beter dan elke Spurs speler.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij is er een verband tussen het aantal scharen van Ronaldo in een wedstrijd en het aantal scharen dat er aan te pas is gekomen om zijn haar in model te brengen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je kleuren ff moet bij stellen want ik zie toch echt blauw op mijn LCD
Het is paars.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je kleuren ff moet bij stellen want ik zie toch echt blauw op mijn LCD
Goedkope zooi heb je danquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik blijf dit een mooi plaatje vinden, ook al klopt het shirt niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramos krijgt vaak zat kaarten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef alors het volgende:
Alsof Ramos ooit een kaart zal krijgen, ik weet niet hoe ze het flikken maar Spaanse ploegen worden altijd gespaardvooral Barca
Zo doe je datquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
dikke tietenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ramos krijgt vaak zat kaarten.
Gijpquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoe Ronaldo er weer langs komt is toch heerlijk.
Commentatoren op televisie hebben tv beelden, dus vaker gelijk dan de scheidsrechter.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Mykonos het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die commentatoren die altijd menen te weten of de scheids wel of geen gelijk heeft? Deze ook weer, weet elk moment precies te beoordelen, was dan scheidsrechter geworden zeg
lekkerquote:
Heel interessant wie jij lekker vindt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef alors het volgende:
Khedira is ook best lekker voor een Duitser, maarja dat ligt niet aan zijn Duitse roots
Dankje!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heel interessant wie jij lekker vindt.
Oh, ik dacht ook al. Zo'n mat kan echt nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar voor een Duitser is hij wel bovengemiddeld
Hij heeft wel een bierbuikje...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ook al. Zo'n mat kan echt niet
Zo heel veel gebeurt er niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.
Waar heb je het over? Duitsland heeft een geschiedenis vol lekkere voetballers.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ajoh, voorlopig is het nog een saaie wedstrijd met weinig spectakel en net iets boven eredivisie-niveau. Hopelijk wordt het de tweede helft leuker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ozil ziet eruit alsof ie een chromosoompje mist
Eerder een kikker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doet ie mij aan een mier denken.
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlatenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Micson het volgende:
Willen alle kuthoeren zich vanaf de tweede helft uit dit topic verwijderen? Danku!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Micson het volgende:
Willen alle kuthoeren zich vanaf de tweede helft uit dit topic verwijderen? Danku!
Ze zullen het nodig hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlaten
Nee dan zou er wel gevraagd zijn om alle mensen met voetbalkennis het topic te laten verlaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlaten
Je principes verkwanselen voor geld, met jou winnen we de oorlog ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Quantie het volgende:
Kerel, ik heb 10eu toto gegooid op real madrid. Anders ben ik NOOIT voor real ehehe
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Nober het volgende:
Voetbalhistorie vanavond op White Hart Lane, waar Tottenham 5 doelpunten maakt in blessuretijd. Nee zonder gekkigheid, ik kan straks gerust zappen en het verhaal van Ingrid Betancourt aanhoren om 22:20.
Ach, heb gisteren op manchester en barca gegooid. toch wel 41eu gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je principes verkwanselen voor geld, met jou winnen we de oorlog ook niet
Ik weet zeker dat Alors meer van voetbal weet dan jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee dan zou er wel gevraagd zijn om alle mensen met voetbalkennis het topic te laten verlaten.
Ik heb graag dat die wijven die zich aan het fisten zijn op Khedira of andere lekkere mannetjes in het veld het hazenpad kiezen. Andere vrouwen mogen overigens ook weg, ik heb nog nooit een opmerking gehoord die ergens op sloeg uit de mond van een vrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Alors meer van voetbal weet dan jou.
Toch wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Eenskijken het volgende:
maakt niet uit gomez, verandert niets aan de situatie.
Buiten deze blunder, onzin natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Confetti het volgende:
Is het niet Gomes?
Waardeloze keeper trouwens.
Ik twijfelde, Brazilianen zijn 9 vd 10 keer -es, maar iedereen deed -ez dus ik liet me meeslepenquote:
Meeloper.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik twijfelde, Brazilianen zijn 9 vd 10 keer -es, maar iedereen deed -ez dus ik liet me meeslepen
Gomez is de spits van Bayern, Gomes is de ballenvanger van Spurs.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik twijfelde, Brazilianen zijn 9 vd 10 keer -es, maar iedereen deed -ez dus ik liet me meeslepen
Pauperkeeper die gastquote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Vuile honden hier, beetje respect naar de keeper die PSV persoonlijk kampioen heeft gemaakt.
Ik schijt 7 kleurenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Masterboy het volgende:
Oh! Goal Inter en dus 1-1! Nog maar vier keer scoren en Inter is door, spannend! #sport1 #schint
Ja en? PSV /carequote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Vuile honden hier, beetje respect naar de keeper die PSV persoonlijk kampioen heeft gemaakt.
Dan zie je hem nooit in Engeland spelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Buiten deze blunder, onzin natuurlijk
Idd, ik weet niet wat er met hem is gebeurd maar zijn PSV niveau heeftie nooit meer gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan zie je hem nooit in Engeland spelen.
Je kan de Eredivisie niet vergelijken met de Champions League, het kán wel maar dan kom je er achter dat de Eredivisie helemaal niet zo eervol is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Ook dat is onzin.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan zie je hem nooit in Engeland spelen.
Niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoor net op Sport1 dat een verlenging er niet meer in zit, dan weten jullie dat.
Heb je digitale tv? Kijk dan eens op kanaal 607 (Sat. 1)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zenden ze die andere wedstrijd nergens uitveel leuker toch
heb ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Kijk dan eens op kanaal 607 (Sat. 1)
Schalke stelt mij dan weer teleur... Inter nog meer, met dit spelvertoon.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb ik niet
had gehoopt op canvas of belgie 1 ofzo, maar die stellen me ook teleur.
Nee nu ben ik onder de indruk..... oh wacht, toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/dna/(...)spur&phrase=Football
De Spurs fans zijn het me eens...denk ik
Achja jongen. Als je denkt dat die daar ook zo geweldig keept moet je dat lekker blijven denken. Iedereen die Spurs dit seizoen gevolgd heeft weet dat hij niet meer de Gomes van PSV is.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee nu ben ik onder de indruk..... oh wacht, toch niet
Boeien...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Nober het volgende:
Gomes mag Isaksson zo komen vervangen, daar hoef ik niet eens een poll voor te openen onder de PSV supporters.
Nergens, maar dan ook nergens heb ik dat beweerd. Knulquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Achja jongen. Als je denkt dat die daar ook zo geweldig keept moet je dat lekker blijven denken. Iedereen die Spurs dit seizoen gevolgd heeft weet dat hij niet meer de Gomes van PSV is.
dat ik vraag ik me bij elk schot afquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Zou Verhoeven die bal gehad hebben vraag ik me nu af.
Met Verhoeven in het doel heb je geen mannetje bij de tweede paal meer nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Alleen voor een Pizza van de Dokter!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Weet ik niet, heeft Redknapp dat van te voren gezegd?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou Van Der Vaart deze wedstrijd niet gewisseld worden?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou Van Der Vaart deze wedstrijd niet gewisseld worden?
Nog 4x El Clasico dit seizoenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Nober het volgende:
De halve finale is bekend, Real Madrid-FC Barcelona, de wonderen waren deze avond de wereld uit. Tot ziens!
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Nober het volgende:
De halve finale is bekend, Real Madrid-FC Barcelona, de wonderen waren deze avond de wereld uit. Tot ziens!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.
Bij Barca kunnen ze weer de sproeiers aan gaan zetten als baas Mourinho op het veld staat te juichen dat hij de finale heeft gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Bij Barca kunnen ze weer de sproeiers aan gaan zetten als baas Mourinho op het veld staat te juichen dat hij de finale heeft gehaald.
Dat is al gebeurdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij denkt dat barcelona van mourinho kan winnen? NO WAY
Het is 11 tegen 11, de bal is rond.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef GGMM het volgende:
Het gevoel begint me langzaam maar zeker te bekruipen dat Tottenham dit niet meer goed gaat maken.
Ja, dus wordt het 6-0 voor Barcelona.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
competitie? die volg ik nietmaar CL is anders!
Slaat nergens op. Dalijk laat Raffie een fart en dan scoren ze er 7.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef GGMM het volgende:
Het gevoel begint me langzaam maar zeker te bekruipen dat Tottenham dit niet meer goed gaat maken.
Bedankt Wilfred.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, de bal is rond.
Typerend voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
dit topic moet vol voor de 90e minuutanders is het een schande voor een CL wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Kom net terug van trainen kijk dus pas net 5 minuten (valt me wel aardig tegen trouwens)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Geheel in de lijn van de wedstrijd...
Nou je hebt echt niks gemist hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Kom net terug van trainen kijk dus pas net 5 minuten (valt me wel aardig tegen trouwens)
Nou je hebt 1 ding gemist, een ontzettende blunder van gomes (met een es op het einde).quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Kom net terug van trainen kijk dus pas net 5 minuten (valt me wel aardig tegen trouwens)
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Moet je die Mourinho zien kijken...net alsof ze een moeilijke klus te klaren hadden
Ik zie hem wel bewegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Eenskijken het volgende:
hey mijn avatar beweegt niet meer? vreemdof zien jullie 'm wel bewegen? in mijn profiel doet ie het wel gewoon
Real Madrid gaat toch niet 4 keer verliezen van Barcelona? Dat overleefd Mourinho waarschijnlijk niet. Ook Schalke 04 is niet kansloos tegen Manchester United, hopelijk neemt Ferguson het serieuzer dan jij doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
heb je WoW gespeeld? zo nee, dan mag je er geen mening over hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat een kutavatar trouwens, met alle respect
Schalke speelt gewoon zeer goed in de CL, en zijn effectiever dan Chelsea. Natuurlijk in Man United de torenhoge favoriet maar ik geef Schalke ook kansen ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Real Madrid gaat toch niet 4 keer verliezen van Barcelona? Dat overleefd Mourinho waarschijnlijk niet. Ook Schalke 04 is niet kansloos tegen Manchester United, hopelijk neemt Ferguson het serieuzer dan jij doet.
WoWers mogen uberhaupt geen mening hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je WoW gespeeld? zo nee, dan mag je er geen mening over hebben
Chelseaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schalke speelt gewoon zeer goed in de CL, en zijn effectiever dan Chelsea. Natuurlijk in Man United de torenhoge favoriet maar ik geef Schalke ook kansen ja.
Eensquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
WoWers mogen uberhaupt geen mening hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Micson het volgende:
'Het tekent de vriendschappelijke sfeer'. Het waren beiden Real spelers, drol
Jij faaltquote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Eenskijken het volgende:
WoW bashen doe je maar in ONZ of KLBin de onderste subfora is WoW
daar staat de doodstraf opquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaat iemand hier nog een vervolgtopic op maken?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet die #1 in de TT weggehaald worden. Dit topic verdient niet eens de suggestie van een tweede deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |