Ja, na de rode kaart van Crouch was het al geen echte wedstrijd meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Minder leuk dan de heen wedstrijd kan het iig niet worden.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Knal_Erwt het volgende:
COME ON YOU SPURS!!!
ik blijf gewoon hopen
ik moest lachenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Wordt de wedstrijd van Ajax niet uitgezonden?
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll de Ronaldoooooooooooooo goooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Geen Engels commentaar op Sport1 maar 1 of andere Spanjool![]()
Sierd?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Confetti het volgende:
Geen Engels commentaar op Sport1 maar 1 of andere Spanjool![]()
Ze hebben in het kader van gelijke behandeling een dwerg ingehuurd als cameraman, daardoor staat de camera op een lager statief.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ze hebben in het kader van gelijke behandeling een dwerg ingehuurd als cameraman, daardoor staat de camera op een lager statief.
Beter dan die belachelijk hoge camera'squote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze in n stadion van n amateurclub spelen nu...
Dat vermoed ik ook ja...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tottenham loopt zich helemaal stuk in het eerste kwartier en dan scoort Real de 0-1.
Wie telt de scharen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Ronaldo heeft weer eens zo'n dag hoor!!!
Volgens mij is er een verband tussen het aantal scharen van Ronaldo in een wedstrijd en het aantal scharen dat er aan te pas is gekomen om zijn haar in model te brengen.quote:
Ik denk dat je je kleuren ff moet bij stellen want ik zie toch echt blauw op mijn LCDquote:
Bale is lekker aan het ballen hoor. Verder ben ik het zo ongeveer met je eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Kekster het volgende:
Ronaldo is gewoon 10 klassen beter dan elke Spurs speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |