Dan zou hij juist die wedstrijden achterwege moeten laten waarin hij alles achter het standbeen moet doen en die mongoloïde spasmes tijdens zijn dribbels. Ziet er niet uit, heeft geen rendement. Meneer moet zijn macho-gebeuren dan even meenemen naar het veld. Als hij normaal doet, hoort hij bij de 3 beste spelers ter wereld.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef Kekster het volgende:
Ronaldo is gewoon 10 klassen beter dan elke Spurs speler.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij is er een verband tussen het aantal scharen van Ronaldo in een wedstrijd en het aantal scharen dat er aan te pas is gekomen om zijn haar in model te brengen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je kleuren ff moet bij stellen want ik zie toch echt blauw op mijn LCD
Het is paars.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je je kleuren ff moet bij stellen want ik zie toch echt blauw op mijn LCD
Goedkope zooi heb je danquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik blijf dit een mooi plaatje vinden, ook al klopt het shirt niet meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramos krijgt vaak zat kaarten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef alors het volgende:
Alsof Ramos ooit een kaart zal krijgen, ik weet niet hoe ze het flikken maar Spaanse ploegen worden altijd gespaardvooral Barca
Zo doe je datquote:Op woensdag 13 april 2011 21:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
dikke tietenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ramos krijgt vaak zat kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |