Oh, ik dacht ook al. Zo'n mat kan echt nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar voor een Duitser is hij wel bovengemiddeld
Hij heeft wel een bierbuikje...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ook al. Zo'n mat kan echt niet
Zo heel veel gebeurt er niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.
Waar heb je het over? Duitsland heeft een geschiedenis vol lekkere voetballers.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ajoh, voorlopig is het nog een saaie wedstrijd met weinig spectakel en net iets boven eredivisie-niveau. Hopelijk wordt het de tweede helft leuker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ozil ziet eruit alsof ie een chromosoompje mist
Eerder een kikker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doet ie mij aan een mier denken.
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlatenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Micson het volgende:
Willen alle kuthoeren zich vanaf de tweede helft uit dit topic verwijderen? Danku!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Micson het volgende:
Willen alle kuthoeren zich vanaf de tweede helft uit dit topic verwijderen? Danku!
Ze zullen het nodig hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlaten
Nee dan zou er wel gevraagd zijn om alle mensen met voetbalkennis het topic te laten verlaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlaten
Je principes verkwanselen voor geld, met jou winnen we de oorlog ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Quantie het volgende:
Kerel, ik heb 10eu toto gegooid op real madrid. Anders ben ik NOOIT voor real ehehe
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Nober het volgende:
Voetbalhistorie vanavond op White Hart Lane, waar Tottenham 5 doelpunten maakt in blessuretijd. Nee zonder gekkigheid, ik kan straks gerust zappen en het verhaal van Ingrid Betancourt aanhoren om 22:20.
Ach, heb gisteren op manchester en barca gegooid. toch wel 41eu gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je principes verkwanselen voor geld, met jou winnen we de oorlog ook niet
Ik weet zeker dat Alors meer van voetbal weet dan jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee dan zou er wel gevraagd zijn om alle mensen met voetbalkennis het topic te laten verlaten.
Ik heb graag dat die wijven die zich aan het fisten zijn op Khedira of andere lekkere mannetjes in het veld het hazenpad kiezen. Andere vrouwen mogen overigens ook weg, ik heb nog nooit een opmerking gehoord die ergens op sloeg uit de mond van een vrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Alors meer van voetbal weet dan jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |