quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlaten
Nee dan zou er wel gevraagd zijn om alle mensen met voetbalkennis het topic te laten verlaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlaten
Je principes verkwanselen voor geld, met jou winnen we de oorlog ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Quantie het volgende:
Kerel, ik heb 10eu toto gegooid op real madrid. Anders ben ik NOOIT voor real ehehe
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Nober het volgende:
Voetbalhistorie vanavond op White Hart Lane, waar Tottenham 5 doelpunten maakt in blessuretijd. Nee zonder gekkigheid, ik kan straks gerust zappen en het verhaal van Ingrid Betancourt aanhoren om 22:20.
Ach, heb gisteren op manchester en barca gegooid. toch wel 41eu gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Je principes verkwanselen voor geld, met jou winnen we de oorlog ook niet
Ik weet zeker dat Alors meer van voetbal weet dan jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee dan zou er wel gevraagd zijn om alle mensen met voetbalkennis het topic te laten verlaten.
Ik heb graag dat die wijven die zich aan het fisten zijn op Khedira of andere lekkere mannetjes in het veld het hazenpad kiezen. Andere vrouwen mogen overigens ook weg, ik heb nog nooit een opmerking gehoord die ergens op sloeg uit de mond van een vrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Alors meer van voetbal weet dan jou.
Toch wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Eenskijken het volgende:
maakt niet uit gomez, verandert niets aan de situatie.
Buiten deze blunder, onzin natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Confetti het volgende:
Is het niet Gomes?
Waardeloze keeper trouwens.
Ik twijfelde, Brazilianen zijn 9 vd 10 keer -es, maar iedereen deed -ez dus ik liet me meeslepenquote:
Meeloper.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik twijfelde, Brazilianen zijn 9 vd 10 keer -es, maar iedereen deed -ez dus ik liet me meeslepen
Gomez is de spits van Bayern, Gomes is de ballenvanger van Spurs.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik twijfelde, Brazilianen zijn 9 vd 10 keer -es, maar iedereen deed -ez dus ik liet me meeslepen
Pauperkeeper die gastquote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Vuile honden hier, beetje respect naar de keeper die PSV persoonlijk kampioen heeft gemaakt.
Ik schijt 7 kleurenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Masterboy het volgende:
Oh! Goal Inter en dus 1-1! Nog maar vier keer scoren en Inter is door, spannend! #sport1 #schint
Ja en? PSV /carequote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Vuile honden hier, beetje respect naar de keeper die PSV persoonlijk kampioen heeft gemaakt.
Dan zie je hem nooit in Engeland spelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Buiten deze blunder, onzin natuurlijk
Idd, ik weet niet wat er met hem is gebeurd maar zijn PSV niveau heeftie nooit meer gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan zie je hem nooit in Engeland spelen.
Je kan de Eredivisie niet vergelijken met de Champions League, het kán wel maar dan kom je er achter dat de Eredivisie helemaal niet zo eervol is.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Ook dat is onzin.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan zie je hem nooit in Engeland spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |