Gijpquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoe Ronaldo er weer langs komt is toch heerlijk.
Commentatoren op televisie hebben tv beelden, dus vaker gelijk dan de scheidsrechter.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Mykonos het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die commentatoren die altijd menen te weten of de scheids wel of geen gelijk heeft? Deze ook weer, weet elk moment precies te beoordelen, was dan scheidsrechter geworden zeg
lekkerquote:
Heel interessant wie jij lekker vindt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef alors het volgende:
Khedira is ook best lekker voor een Duitser, maarja dat ligt niet aan zijn Duitse roots
Dankje!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heel interessant wie jij lekker vindt.
Oh, ik dacht ook al. Zo'n mat kan echt nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar voor een Duitser is hij wel bovengemiddeld
Hij heeft wel een bierbuikje...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ook al. Zo'n mat kan echt niet
Zo heel veel gebeurt er niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.
Waar heb je het over? Duitsland heeft een geschiedenis vol lekkere voetballers.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ajoh, voorlopig is het nog een saaie wedstrijd met weinig spectakel en net iets boven eredivisie-niveau. Hopelijk wordt het de tweede helft leuker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen jullie vanaf nu in PUB verder praten. Hier gaat het over voetbal.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ozil ziet eruit alsof ie een chromosoompje mist
Eerder een kikker.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier doet ie mij aan een mier denken.
Ah ik hoor net dat Micson ons gaat verlatenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Micson het volgende:
Willen alle kuthoeren zich vanaf de tweede helft uit dit topic verwijderen? Danku!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Micson het volgende:
Willen alle kuthoeren zich vanaf de tweede helft uit dit topic verwijderen? Danku!
Ze zullen het nodig hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |