Het is 11 tegen 11, de bal is rond.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef GGMM het volgende:
Het gevoel begint me langzaam maar zeker te bekruipen dat Tottenham dit niet meer goed gaat maken.
Ja, dus wordt het 6-0 voor Barcelona.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
competitie? die volg ik nietmaar CL is anders!
Slaat nergens op. Dalijk laat Raffie een fart en dan scoren ze er 7.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef GGMM het volgende:
Het gevoel begint me langzaam maar zeker te bekruipen dat Tottenham dit niet meer goed gaat maken.
Bedankt Wilfred.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, de bal is rond.
Typerend voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Eenskijken het volgende:
dit topic moet vol voor de 90e minuutanders is het een schande voor een CL wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Kom net terug van trainen kijk dus pas net 5 minuten (valt me wel aardig tegen trouwens)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Geheel in de lijn van de wedstrijd...
Nou je hebt echt niks gemist hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Kom net terug van trainen kijk dus pas net 5 minuten (valt me wel aardig tegen trouwens)
Nou je hebt 1 ding gemist, een ontzettende blunder van gomes (met een es op het einde).quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Kom net terug van trainen kijk dus pas net 5 minuten (valt me wel aardig tegen trouwens)
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Moet je die Mourinho zien kijken...net alsof ze een moeilijke klus te klaren hadden
Ik zie hem wel bewegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Eenskijken het volgende:
hey mijn avatar beweegt niet meer? vreemdof zien jullie 'm wel bewegen? in mijn profiel doet ie het wel gewoon
Real Madrid gaat toch niet 4 keer verliezen van Barcelona? Dat overleefd Mourinho waarschijnlijk niet. Ook Schalke 04 is niet kansloos tegen Manchester United, hopelijk neemt Ferguson het serieuzer dan jij doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.
heb je WoW gespeeld? zo nee, dan mag je er geen mening over hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat een kutavatar trouwens, met alle respect
Schalke speelt gewoon zeer goed in de CL, en zijn effectiever dan Chelsea. Natuurlijk in Man United de torenhoge favoriet maar ik geef Schalke ook kansen ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Real Madrid gaat toch niet 4 keer verliezen van Barcelona? Dat overleefd Mourinho waarschijnlijk niet. Ook Schalke 04 is niet kansloos tegen Manchester United, hopelijk neemt Ferguson het serieuzer dan jij doet.
WoWers mogen uberhaupt geen mening hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je WoW gespeeld? zo nee, dan mag je er geen mening over hebben
Chelseaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schalke speelt gewoon zeer goed in de CL, en zijn effectiever dan Chelsea. Natuurlijk in Man United de torenhoge favoriet maar ik geef Schalke ook kansen ja.
Eensquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
WoWers mogen uberhaupt geen mening hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Micson het volgende:
'Het tekent de vriendschappelijke sfeer'. Het waren beiden Real spelers, drol
Jij faaltquote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Eenskijken het volgende:
WoW bashen doe je maar in ONZ of KLBin de onderste subfora is WoW
daar staat de doodstraf opquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
gaat iemand hier nog een vervolgtopic op maken?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet die #1 in de TT weggehaald worden. Dit topic verdient niet eens de suggestie van een tweede deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |