Niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoor net op Sport1 dat een verlenging er niet meer in zit, dan weten jullie dat.
Heb je digitale tv? Kijk dan eens op kanaal 607 (Sat. 1)quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zenden ze die andere wedstrijd nergens uitveel leuker toch
heb ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Kijk dan eens op kanaal 607 (Sat. 1)
Schalke stelt mij dan weer teleur... Inter nog meer, met dit spelvertoon.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb ik niet
had gehoopt op canvas of belgie 1 ofzo, maar die stellen me ook teleur.
Nee nu ben ik onder de indruk..... oh wacht, toch nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/dna/(...)spur&phrase=Football
De Spurs fans zijn het me eens...denk ik
Achja jongen. Als je denkt dat die daar ook zo geweldig keept moet je dat lekker blijven denken. Iedereen die Spurs dit seizoen gevolgd heeft weet dat hij niet meer de Gomes van PSV is.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee nu ben ik onder de indruk..... oh wacht, toch niet
Boeien...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Nober het volgende:
Gomes mag Isaksson zo komen vervangen, daar hoef ik niet eens een poll voor te openen onder de PSV supporters.
Nergens, maar dan ook nergens heb ik dat beweerd. Knulquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Achja jongen. Als je denkt dat die daar ook zo geweldig keept moet je dat lekker blijven denken. Iedereen die Spurs dit seizoen gevolgd heeft weet dat hij niet meer de Gomes van PSV is.
dat ik vraag ik me bij elk schot afquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Zou Verhoeven die bal gehad hebben vraag ik me nu af.
Met Verhoeven in het doel heb je geen mannetje bij de tweede paal meer nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Alleen voor een Pizza van de Dokter!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Weet ik niet, heeft Redknapp dat van te voren gezegd?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou Van Der Vaart deze wedstrijd niet gewisseld worden?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou Van Der Vaart deze wedstrijd niet gewisseld worden?
Nog 4x El Clasico dit seizoenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Nober het volgende:
De halve finale is bekend, Real Madrid-FC Barcelona, de wonderen waren deze avond de wereld uit. Tot ziens!
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Nober het volgende:
De halve finale is bekend, Real Madrid-FC Barcelona, de wonderen waren deze avond de wereld uit. Tot ziens!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.
Bij Barca kunnen ze weer de sproeiers aan gaan zetten als baas Mourinho op het veld staat te juichen dat hij de finale heeft gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Bij Barca kunnen ze weer de sproeiers aan gaan zetten als baas Mourinho op het veld staat te juichen dat hij de finale heeft gehaald.
Dat is al gebeurdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij denkt dat barcelona van mourinho kan winnen? NO WAY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |