dat ik vraag ik me bij elk schot afquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Zou Verhoeven die bal gehad hebben vraag ik me nu af.
Met Verhoeven in het doel heb je geen mannetje bij de tweede paal meer nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Alleen voor een Pizza van de Dokter!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Temlin het volgende:
Weet ik niet, heeft Redknapp dat van te voren gezegd?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou Van Der Vaart deze wedstrijd niet gewisseld worden?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zou Van Der Vaart deze wedstrijd niet gewisseld worden?
Nog 4x El Clasico dit seizoenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Nober het volgende:
De halve finale is bekend, Real Madrid-FC Barcelona, de wonderen waren deze avond de wereld uit. Tot ziens!
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Nober het volgende:
De halve finale is bekend, Real Madrid-FC Barcelona, de wonderen waren deze avond de wereld uit. Tot ziens!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.
Bij Barca kunnen ze weer de sproeiers aan gaan zetten als baas Mourinho op het veld staat te juichen dat hij de finale heeft gehaald.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
De finale ook al, Barcelona - Manchester. De kampioen ook al: Barcelona.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Bij Barca kunnen ze weer de sproeiers aan gaan zetten als baas Mourinho op het veld staat te juichen dat hij de finale heeft gehaald.
Dat is al gebeurdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij denkt dat barcelona van mourinho kan winnen? NO WAY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |