Iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kan het resetten van alle wachtwoorden geen gevolgen hebben voor de bezoekers van de sites?
Vast dat ja, of die schijtplaat van Ilsequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Charlie Brown van Coldplay is Alarmschijf bij de buren, kijken wat 3FM doet.
Nou idd..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef CindieY het volgende:
Ik heb verder niks met haar, maar wat klinkt ze sneu zo
echt kut van dr paquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Vast dat ja, of die schijtplaat van Ilse
Lijkt me gezien de omstandigheden niet het meest handig om te doen nee...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga dan ook niet aan de telefoon hangen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ze heeft natuurlijk ook weer een nieuwe plaat.
IF(artiestnieuweplaat="Ilse De Lange") THEN (MEGAHIT)
ik snap dit gesprek niet, waarom?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me gezien de omstandigheden niet het meest handig om te doen nee...
Dat vertelt ze netquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap dit gesprek niet, waarom?!
Ik heb nu voor het eerst deze week 3FM opstaan, dus ik zal alvast klaar gaan zitten met m'n piemeltje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef alors het volgende:
[..]zo waar
Heb je em al gehoord Roel? Dit pareltje ga je vast waarderen.
Geen idee, ik kan niet meer luisteren. Ik weet alleen dat haar pa ziek is en dat ze daar (begrijpelijk) nogal van onder de indruk isquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap dit gesprek niet, waarom?!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nu voor het eerst deze week 3FM opstaan, dus ik zal alvast klaar gaan zitten met m'n piemeltje.
Wat moet nu? Ze wilde dit gesprek met Coen & Sander/3FM nog even doen omdat 3FM haar altijd gesteund heeft.quote:
Die aandacht moet je idd nog ff meepikken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet nu? Ze wilde dit gesprek met Coen & Sander/3FM nog even doen omdat 3FM haar altijd gesteund heeft.
Bijna goed Roel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ze heeft natuurlijk ook weer een nieuwe plaat.
IF(artiestnieuweplaat="Ilse De Lange") THEN (MEGAHIT)
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef alors het volgende:
Dat refreintje is qua melodie wel aardig, maar die coupletten en dat overgeproduceerde is zooo bagger.
Je vraagt je bijna af of ze het wel zelf heeft ingezongen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef alors het volgende:
Dat refreintje is qua melodie wel aardig, maar die coupletten en dat overgeproduceerde is zooo bagger.
Misschien ben ik heel naïef, maar Ilse DeLange is volgens mij één van de sympathiekste artiesten die er in Nederland rondlopen. Altijd leuk, lief en schattig, dus ik vind je verdenking echt bijzonder misplaatst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die aandacht moet je idd nog ff meepikken.
En ze is natuurlijk ook maar een mens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel naïef, maar Ilse DeLange is volgens mij één van de sympathiekste artiesten die er in Nederland rondlopen. Altijd leuk, lief en schattig, dus ik vind je verdenking echt bijzonder misplaatst.
dat heb ik gehoord, maar ze heeft nu toch wel andere zaken aan dr hoofdquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet nu? Ze wilde dit gesprek met Coen & Sander/3FM nog even doen omdat 3FM haar altijd gesteund heeft.
Ik zie je alleen maar 3FM afkraken in deze reeks en je tweets. Nooit lees ik iets positiefs. Je hoeft niet per se 3FM te luisteren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nu voor het eerst deze week 3FM opstaan, dus ik zal alvast klaar gaan zitten met m'n piemeltje.
Ik luister nauwelijks 3FM meer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar 3FM afkraken in deze reeks en je tweets. Nooit lees ik iets positiefs. Je hoeft niet per se 3FM te luisteren?
Ze kiest er natuurlijk zelf voor. En ik kan het ergens wel begrijpen, als iets of iemand voor mij veel betekent en me gesteund heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat heb ik gehoord, maar ze heeft nu toch wel andere zaken aan dr hoofd
ik snap t niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf een ander keuze gemaakt zou hebben
maar deze plaat blijft kut![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister nauwelijks 3FM meer.
En als er wel een geweldig nummer voorbij zou komen, meld ik dat ook.
In die volgorde ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga bier drinken en dan naar huis![]()
Drink ik er altijd nog wel 1tje als aflsuitingquote:
Het is nou terecht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit je nu alweer te zeiken over 3fm ?
Vrijdagmiddag naar huis jagen met een partij goede muziek, heerlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drink ik er altijd nog wel 1tje als aflsuiting
En ja ik ben met de auto, dus 1 bier en dan vlammen
Beter dan dit, wat is dit?quote:
Die van Novastar was echt goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, Ilse de Lange maakt een plaat voor 3FM SR en jullie vinden het gek, storend, vervelend of wat dan ook dat die plaat Megahit wordt. Kom op mensen.
Bløf was dat vorig jaar ook. En daarbij, het is nog best een leuuuukkk plaatje ook.
Ik vond die van Rigby niet zo heel leuk. Bløf vorig jaar was leuk, en deze van Ilse ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
En die van Rigby, daarna is het niks meer geweest
Eens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
En die van Rigby, daarna is het niks meer geweest
Werksequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef minthy het volgende:
Ik ga een paar uurtjes werken![]()
Veel plezier bij EW, ik haak bij Stenders weer aan
Ik denk het welquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Paul-89 het volgende:
Zou Hans de pizza's al in de oven hebben ?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:31 schreef miieejj het volgende:
heey hallo
d'r is een nieuw liedje uit van een zangert... en die stem lijkt op die van chris martin van de coldplay.. wie is da ?? ..
Q is bad for youquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
Offtopic, maar Adele is de nr 1 in de Q top 1000.
OMG shut up.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:01 schreef gerbenp het volgende:
Bart-Jan Cuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheheheheheheheheheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan kom maar door met die top 2000 lijstjes van iedereenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
Toen ik de "ja" van Borisz las dacht ik gelijk dat je verder ging vragen.
Ik ben de nieuwe Jomanda
+1quote:
hebbie ook foto's van de voorkant?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kut Adele.
Als troost een roodharige chick met dikke tieten.
[ afbeelding ]
Dat valt toch ook wel mee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kut Adele.
Als troost een roodharige chick met dikke tieten.
[ afbeelding ]
omdat?quote:
ik vind de achterkant alvast prima. als ik zo'n achterkant had keek ik er de hele dag naar!quote:
Ik doel dus op 'dikke tieten'.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind de achterkant alvast prima. als ik zo'n achterkant had keek ik er de hele dag naar!
i know, maar als ik die tieten had zat er de hele dag aan!quote:
na aanleiding vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:17 schreef Allrounder het volgende:
Of mensen die het verschil tussen na en naar niet kennen.
+1quote:
das pas erg (pun intendedquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:17 schreef Allrounder het volgende:
Of mensen die het verschil tussen na en naar niet kennen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebbie ook foto's van de voorkant?
ik heb een collega die dat altijd doet. ik erger me daaraan, maar ik zeg er maar niks meer van....quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die als in plaats van of doen.![]()
'Ik weet niet als ik dat moet doen...'
*splut*quote:
ik zou dat soberso doen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef FZN05 het volgende:
Ik weet niet als ik vanavond is na EkstraWeekend op me radio moet luisteren, ik irriteer me zo aan die twee...
Dat 'is'quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef FZN05 het volgende:
Ik weet niet als ik vanavond is na EkstraWeekend op me radio moet luisteren, ik irriteer me zo aan die twee...
... en zo is er een hele lijst met foute veel gehoorde combinaties te verzinnen. Hopeloos...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat 'is'Ik had dat eens in een tekst van een leerling onderstreept en ik kreeg de vraag waarom dat dan fout was... Ik vergeef 't haar maar, ze is 12. Volwassenen die dat schrijven daarentegen, brrrr.
ik irriteer met aan bedweters....quote:
een meiske van 12 moet dat ook goed doen. behalve wanneer ze zwakbegaafd is ovsoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat 'is'Ik had dat eens in een tekst van een leerling onderstreept en ik kreeg de vraag waarom dat dan fout was... Ik vergeef 't haar maar, ze is 12. Volwassenen die dat schrijven daarentegen, brrrr.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Snuf. het volgende:
Top2000Ik kon niet stemmen op Eminem maar wel op Ben Saunders.
Inderdaad, ik snap ook echt niet hoe ze dat kunnen schrijven. "Es'" zou logischer zijn, maar je kan níet denken dat "is" de correcte spelling is. Dat kán gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien het niveau van de basisscholen tegenwoordig. In de brugklas heb je als docent Nederlands heel wat recht te zetten. Ik hoor soms toch dingen waarvan ik denk, hoe komen ze daar toch bij? Laatst kwam een leerling met "we gebruikten het 't kofschipskY". Die Y, echt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik irriteer met aan bedweters....
[..]
een meiske van 12 moet dat ook goed doen. behalve wanneer ze zwakbegaafd is ovso
Eminemquote:
de sms applicatie die 3FM/radio1/radio2 gebruiken is ook zo lek als een mandje waar de wachtwoorden ook kaal staan opgeslagen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd
En als je je wachtwoord niet beveiligd vraag ik me af hoe slecht dat dan is... MD5?
Het gaat mij ook niet om Eminem, maar om het idee. Eminem is gewoon sowieso epischer dan Saunders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Eminem
Maar het klopt, Top2000 is een dikke blanke suffe arbitraire babyboom bende. Nee bedankt.
Ik vind 't juist wel opvallend, want voorgaande jaren was de themaplaat pas de week voor SR de megahit, dit jaar is dat al véél eerder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Kon ook niet anders dan dat ze haar meteen megahit gingen maken...
True, true.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't juist wel opvallend, want voorgaande jaren was de themaplaat pas de week voor SR de megahit, dit jaar is dat al véél eerder.
wat de neuk.....voor werkwoorden waarvan de stam op een y eindigt? ik kan er zo gauw geen verzinnen eigenlijk..... playen? hij playde/playte dat meisje? dan zou ik eerder playde gebruiken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien het niveau van de basisscholen tegenwoordig. In de brugklas heb je als docent Nederlands heel wat recht te zetten. Ik hoor soms toch dingen waarvan ik denk, hoe komen ze daar toch bij? Laatst kwam een leerling met "we gebruikten het 't kofschipskY". Die Y, echt...
Daarom kun je ook eigen keuzes toevoegenquote:
OMGquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de sms applicatie die 3FM/radio1/radio2 gebruiken is ook zo lek als een mandje waar de wachtwoorden ook kaal staan opgeslagen.
ze hebben de website nu alleen toegankelijk gemaakt voor de 3fm studioquote:
over Sharon Kips gesproken.....zou iemand daar wel een z'n leverworst in gepropt hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef alors het volgende:
Als dit van ik noem een Sharon Kips was geweest had er geen haan naar gekraaid, nu is het Ilse en wordt het maar gedraaid
OMG...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de sms applicatie die 3FM/radio1/radio2 gebruiken is ook zo lek als een mandje waar de wachtwoorden ook kaal staan opgeslagen.
Eens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Deze is na een tijdje toch weer leuk. Hurts.
De Y is een klinker en het draait om in het 't X KoFSCHiP nou juist om de medeklinkers. Om even helemaal terug naar het begin van het ezelsbruggetje te gaan: het is ooit bedoeld om de klankloze medeklinkers te onderscheiden van de klankhebbende medeklinkers. Nu kent iedereen het alleen nog maar als ezelsbruggetje om te onthouden of je nou een D of een T schrijft in de voltooide tijd. Achja, genoeg er over, ik doe mijn uiterste best om het allemaal weer recht te zetten, ook voor je eventuele nichtjes en neefjes als die in mijn klas belandenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat de neuk.....voor werkwoorden waarvan de stam op een y eindigt? ik kan er zo gauw geen verzinnen eigenlijk..... playen? hij playde/playte dat meisje? dan zou ik eerder playde gebruiken...
en weet je wat het erge is? die taalzwakzinnigen gaan mijn eventuele neefjes en/of nichtjes lesgeven....
dat gaat mijn spreekwoordelijke pet te boven....wij gebruikte btw ook wel t fokschaap ipv t kofschipquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Y is een klinker en het draait om in het 't X KoFSCHiP nou juist om de medeklinkers. Om even helemaal terug naar het begin van het ezelsbruggetje te gaan: het is ooit bedoeld om de klankloze medeklinkers te onderscheiden van de klankhebbende medeklinkers. Nu kent iedereen het alleen nog maar als ezelsbruggetje om te onthouden of je nou een D of een T schrijft in de voltooide tijd. Achja, genoeg er over, ik doe mijn uiterste best om het allemaal weer recht te zetten, ook voor je eventuele nichtjes en neefjes als die in mijn klas belanden
Oh shitquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet bij die kop van Veenstra aan [ afbeelding ] denken.
Conan O Brien gebruikte de grap van Slash in zijn show een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie een schuine streep altijd precies voor me, had 't laatst nog bij een concert van Slash
Klopt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Ah, Veenstra heeft de paint zo te zien gezien.
ze hebben ook Tjibbeshirtsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Timo20 het volgende:
fouteshirts.nl heeft ook een eigen Ekdom kleding lijn
http://www.fouteshirts.nl/paginas/home.htm
echt te fout:quote:
eensch, net als radionairy van Stendersquote:
Die had ik gemist.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch, net als radionairy van Stenders
Zeker,maar nog steeds geniaalquote:
Wtf. Heerlijke track juist. Snoopquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
hoera, wiz kalikut en snoep prut. wat een zaadplaat
ik vind het helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wtf. Heerlijke track juist. Snoop
Ik stel voor dat je nog ff naar die roodharige babe kijkt.quote:
Hij liep een beetje vastquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt, ik zal het nooit, nooit meer vergeten.
wat denk je dat ik mijn 2e scherm heb staan??quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je nog ff naar die roodharige babe kijkt.
quote:
en net toen ik op verzenden drukte...quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! Serieus niet? damn... wat `n FUCKING HEERLIJKE PLAAT is dat! kom maar door met dat voorjaar
nee, ik weet niet. ik vind het echt helemaal niets. dat gemekker over blowen en dat laidbackgedoe. pleur op. ik krijg meer zin in de lente van Kane....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
! Serieus niet? damn... wat `n FUCKING HEERLIJKE PLAAT is dat! kom maar door met dat voorjaar
Jij zit 3 maanden lang op de plee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet niet. ik vind het echt helemaal niets. dat gemekker over blowen en dat laidbackgedoe. pleur op. ik krijg meer zin in de lente van Kane....
yupquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zit 3 maanden lang op de plee?
ok dan....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]ik vind het ook een dikke baggerplaat
Dat mag toch sarcasme zijn hoop ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet niet. ik vind het echt helemaal niets. dat gemekker over blowen en dat laidbackgedoe. pleur op. ik krijg meer zin in de lente van Kane....
ja, beetje wel....ik krijg meer zin in de lente van vrolijke nummers. I believe in a thing called love van The Darkness bijvoorbeeld. of Gay Bar van Electric 6quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok dan....
[..]
Dat mag toch sarcasme zijn hoop ik![]()
ff biologie voor de naat: Bagger komt meestal uit de anus, zelden uit de kut. dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Liever Fransie Bouwer dan die intense kutbagger van Snoop Dogg.
Ligt eraan hoe je die kut behandeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff biologie voor de naat: Bagger komt meestal uit de anus, zelden uit de kut. dus.
arme Faye....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je die kut behandeld.
SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 25 November 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 25 November 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat had ik niet achter je gezocht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Gay Barquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, beetje wel....ik krijg meer zin in de lente van vrolijke nummers. I believe in a thing called love van The Darkness bijvoorbeeld. of Gay Bar van Electric 6
over sarcasme gesprokenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat had ik niet achter je gezocht....
hebbie de spoiler in mijn post geopend?quote:
flauwquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebbie de spoiler in mijn post geopend?
hehe, ninja-edit. toen ik je quotte stond er nog "staat geen spoiler?"quote:
haha ja iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hehe, ninja-edit. toen ik je quotte stond er nog "staat geen spoiler?"
nee, ik was een tikkie subtielerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ja iddDacht dat je bedoelde dat jij nog een spoiler had geplaatst
hoiquote:
ja dat blijkt jaquote:
Hole altijd, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik ga de sandstormjaarmix missen ivm De Staat. iemand cappen en uppen? pls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |