de sms applicatie die 3FM/radio1/radio2 gebruiken is ook zo lek als een mandje waar de wachtwoorden ook kaal staan opgeslagen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Idd
En als je je wachtwoord niet beveiligd vraag ik me af hoe slecht dat dan is... MD5?
Het gaat mij ook niet om Eminem, maar om het idee. Eminem is gewoon sowieso epischer dan Saunders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Eminem
Maar het klopt, Top2000 is een dikke blanke suffe arbitraire babyboom bende. Nee bedankt.
Ik vind 't juist wel opvallend, want voorgaande jaren was de themaplaat pas de week voor SR de megahit, dit jaar is dat al véél eerder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
Kon ook niet anders dan dat ze haar meteen megahit gingen maken...
True, true.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't juist wel opvallend, want voorgaande jaren was de themaplaat pas de week voor SR de megahit, dit jaar is dat al véél eerder.
wat de neuk.....voor werkwoorden waarvan de stam op een y eindigt? ik kan er zo gauw geen verzinnen eigenlijk..... playen? hij playde/playte dat meisje? dan zou ik eerder playde gebruiken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien het niveau van de basisscholen tegenwoordig. In de brugklas heb je als docent Nederlands heel wat recht te zetten. Ik hoor soms toch dingen waarvan ik denk, hoe komen ze daar toch bij? Laatst kwam een leerling met "we gebruikten het 't kofschipskY". Die Y, echt...
Daarom kun je ook eigen keuzes toevoegenquote:
OMGquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de sms applicatie die 3FM/radio1/radio2 gebruiken is ook zo lek als een mandje waar de wachtwoorden ook kaal staan opgeslagen.
ze hebben de website nu alleen toegankelijk gemaakt voor de 3fm studioquote:
over Sharon Kips gesproken.....zou iemand daar wel een z'n leverworst in gepropt hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef alors het volgende:
Als dit van ik noem een Sharon Kips was geweest had er geen haan naar gekraaid, nu is het Ilse en wordt het maar gedraaid
OMG...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de sms applicatie die 3FM/radio1/radio2 gebruiken is ook zo lek als een mandje waar de wachtwoorden ook kaal staan opgeslagen.
Eens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
Deze is na een tijdje toch weer leuk. Hurts.
De Y is een klinker en het draait om in het 't X KoFSCHiP nou juist om de medeklinkers. Om even helemaal terug naar het begin van het ezelsbruggetje te gaan: het is ooit bedoeld om de klankloze medeklinkers te onderscheiden van de klankhebbende medeklinkers. Nu kent iedereen het alleen nog maar als ezelsbruggetje om te onthouden of je nou een D of een T schrijft in de voltooide tijd. Achja, genoeg er over, ik doe mijn uiterste best om het allemaal weer recht te zetten, ook voor je eventuele nichtjes en neefjes als die in mijn klas belandenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat de neuk.....voor werkwoorden waarvan de stam op een y eindigt? ik kan er zo gauw geen verzinnen eigenlijk..... playen? hij playde/playte dat meisje? dan zou ik eerder playde gebruiken...
en weet je wat het erge is? die taalzwakzinnigen gaan mijn eventuele neefjes en/of nichtjes lesgeven....
dat gaat mijn spreekwoordelijke pet te boven....wij gebruikte btw ook wel t fokschaap ipv t kofschipquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Y is een klinker en het draait om in het 't X KoFSCHiP nou juist om de medeklinkers. Om even helemaal terug naar het begin van het ezelsbruggetje te gaan: het is ooit bedoeld om de klankloze medeklinkers te onderscheiden van de klankhebbende medeklinkers. Nu kent iedereen het alleen nog maar als ezelsbruggetje om te onthouden of je nou een D of een T schrijft in de voltooide tijd. Achja, genoeg er over, ik doe mijn uiterste best om het allemaal weer recht te zetten, ook voor je eventuele nichtjes en neefjes als die in mijn klas belanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |