Iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe kan het resetten van alle wachtwoorden geen gevolgen hebben voor de bezoekers van de sites?
Vast dat ja, of die schijtplaat van Ilsequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef Pino112 het volgende:
Charlie Brown van Coldplay is Alarmschijf bij de buren, kijken wat 3FM doet.
Nou idd..quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef CindieY het volgende:
Ik heb verder niks met haar, maar wat klinkt ze sneu zo
echt kut van dr paquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Vast dat ja, of die schijtplaat van Ilse
Lijkt me gezien de omstandigheden niet het meest handig om te doen nee...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ga dan ook niet aan de telefoon hangen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ze heeft natuurlijk ook weer een nieuwe plaat.
IF(artiestnieuweplaat="Ilse De Lange") THEN (MEGAHIT)
ik snap dit gesprek niet, waarom?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me gezien de omstandigheden niet het meest handig om te doen nee...
Dat vertelt ze netquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap dit gesprek niet, waarom?!
Ik heb nu voor het eerst deze week 3FM opstaan, dus ik zal alvast klaar gaan zitten met m'n piemeltje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef alors het volgende:
[..]zo waar
Heb je em al gehoord Roel? Dit pareltje ga je vast waarderen.
Geen idee, ik kan niet meer luisteren. Ik weet alleen dat haar pa ziek is en dat ze daar (begrijpelijk) nogal van onder de indruk isquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap dit gesprek niet, waarom?!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nu voor het eerst deze week 3FM opstaan, dus ik zal alvast klaar gaan zitten met m'n piemeltje.
Wat moet nu? Ze wilde dit gesprek met Coen & Sander/3FM nog even doen omdat 3FM haar altijd gesteund heeft.quote:
Die aandacht moet je idd nog ff meepikken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet nu? Ze wilde dit gesprek met Coen & Sander/3FM nog even doen omdat 3FM haar altijd gesteund heeft.
Bijna goed Roel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ze heeft natuurlijk ook weer een nieuwe plaat.
IF(artiestnieuweplaat="Ilse De Lange") THEN (MEGAHIT)
Dit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef alors het volgende:
Dat refreintje is qua melodie wel aardig, maar die coupletten en dat overgeproduceerde is zooo bagger.
Je vraagt je bijna af of ze het wel zelf heeft ingezongen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef alors het volgende:
Dat refreintje is qua melodie wel aardig, maar die coupletten en dat overgeproduceerde is zooo bagger.
Misschien ben ik heel naïef, maar Ilse DeLange is volgens mij één van de sympathiekste artiesten die er in Nederland rondlopen. Altijd leuk, lief en schattig, dus ik vind je verdenking echt bijzonder misplaatst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die aandacht moet je idd nog ff meepikken.
En ze is natuurlijk ook maar een mens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel naïef, maar Ilse DeLange is volgens mij één van de sympathiekste artiesten die er in Nederland rondlopen. Altijd leuk, lief en schattig, dus ik vind je verdenking echt bijzonder misplaatst.
dat heb ik gehoord, maar ze heeft nu toch wel andere zaken aan dr hoofdquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet nu? Ze wilde dit gesprek met Coen & Sander/3FM nog even doen omdat 3FM haar altijd gesteund heeft.
Ik zie je alleen maar 3FM afkraken in deze reeks en je tweets. Nooit lees ik iets positiefs. Je hoeft niet per se 3FM te luisteren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nu voor het eerst deze week 3FM opstaan, dus ik zal alvast klaar gaan zitten met m'n piemeltje.
Ik luister nauwelijks 3FM meer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar 3FM afkraken in deze reeks en je tweets. Nooit lees ik iets positiefs. Je hoeft niet per se 3FM te luisteren?
Ze kiest er natuurlijk zelf voor. En ik kan het ergens wel begrijpen, als iets of iemand voor mij veel betekent en me gesteund heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat heb ik gehoord, maar ze heeft nu toch wel andere zaken aan dr hoofd
ik snap t niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf een ander keuze gemaakt zou hebben
maar deze plaat blijft kut![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister nauwelijks 3FM meer.
En als er wel een geweldig nummer voorbij zou komen, meld ik dat ook.
In die volgorde ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga bier drinken en dan naar huis![]()
Drink ik er altijd nog wel 1tje als aflsuitingquote:
Het is nou terecht.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit je nu alweer te zeiken over 3fm ?
Vrijdagmiddag naar huis jagen met een partij goede muziek, heerlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drink ik er altijd nog wel 1tje als aflsuiting
En ja ik ben met de auto, dus 1 bier en dan vlammen
Beter dan dit, wat is dit?quote:
Die van Novastar was echt goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, Ilse de Lange maakt een plaat voor 3FM SR en jullie vinden het gek, storend, vervelend of wat dan ook dat die plaat Megahit wordt. Kom op mensen.
Bløf was dat vorig jaar ook. En daarbij, het is nog best een leuuuukkk plaatje ook.
Ik vond die van Rigby niet zo heel leuk. Bløf vorig jaar was leuk, en deze van Ilse ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
En die van Rigby, daarna is het niks meer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |