yupquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zit 3 maanden lang op de plee?
ok dan....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef alors het volgende:
[..]ik vind het ook een dikke baggerplaat
Dat mag toch sarcasme zijn hoop ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet niet. ik vind het echt helemaal niets. dat gemekker over blowen en dat laidbackgedoe. pleur op. ik krijg meer zin in de lente van Kane....
ja, beetje wel....ik krijg meer zin in de lente van vrolijke nummers. I believe in a thing called love van The Darkness bijvoorbeeld. of Gay Bar van Electric 6quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok dan....
[..]
Dat mag toch sarcasme zijn hoop ik![]()
ff biologie voor de naat: Bagger komt meestal uit de anus, zelden uit de kut. dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Liever Fransie Bouwer dan die intense kutbagger van Snoop Dogg.
Ligt eraan hoe je die kut behandeld.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff biologie voor de naat: Bagger komt meestal uit de anus, zelden uit de kut. dus.
arme Faye....quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je die kut behandeld.
SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 25 November 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 25 November 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat had ik niet achter je gezocht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Gay Barquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, beetje wel....ik krijg meer zin in de lente van vrolijke nummers. I believe in a thing called love van The Darkness bijvoorbeeld. of Gay Bar van Electric 6
over sarcasme gesprokenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat had ik niet achter je gezocht....
hebbie de spoiler in mijn post geopend?quote:
flauwquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebbie de spoiler in mijn post geopend?
hehe, ninja-edit. toen ik je quotte stond er nog "staat geen spoiler?"quote:
haha ja iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hehe, ninja-edit. toen ik je quotte stond er nog "staat geen spoiler?"
nee, ik was een tikkie subtielerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ja iddDacht dat je bedoelde dat jij nog een spoiler had geplaatst
hoiquote:
ja dat blijkt jaquote:
Hole altijd, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik ga de sandstormjaarmix missen ivm De Staat. iemand cappen en uppen? pls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |