Wie is hier nou de middenvelder jonge.. GIJ OF IK!?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik moet nogsteeds wennen aan die naam
Ik was in de veronderstelling dat hij uit een keizersnede voort was gekomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef starla het volgende:
Kan die snoeks zijn kuthoofd een keer houden?
Ik niet iigquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie is hier nou de middenvelder jonge.. GIJ OF IK!?
Omdat er niet voor 'open nieuw deel' is gekozen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hmm waarom komt deze niet automatisch in m'n MyAT.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook echt uit als een 'Hansie'.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Sarpeiquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er ook echt uit als een 'Hansie'.
Het is natuurlijk alsnog, maar dat terzijde..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef vaasinbloem het volgende:
Vol voor de bal maar als nog missen is gewoon een overtreding..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze hebben die andere alquote:
Steek zit heel erg jaloers te kijken.quote:
Weet ook niet waarom iedereen zegt dat Barcelona veruit de beste ploeg is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:30 schreef tong80 het volgende:
Zelden vertoond in uit wedstrijd. Real Ajax herinner ik me als eerste.....Lang geleden.
welke verdediging?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef Vinifera het volgende:
zeker niet saai en Schalke verdedigt prima
Ze doen het prima, alleen lopen ze steeds tegen eindbaas Neuer opquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Equites het volgende:
Wtf is Manchester aan het doen? Echt slecht dit.
Trolletje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef Stirneriaan het volgende:
Niet verrassend dat Schalke eenvoudig op de been blijft tegen dit povere Manu.
De kwaliteiten van Neuer waren inderdaad al bekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef Stirneriaan het volgende:
Juist wel omdat het koud is, want ze verkopen niets anders in Gelsenkirchen zei diequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Sportex het volgende:
Snoeks over een Schalke-supporter bij die schwalbe.
'Ja, die sjaal heeft 'ie niet omdat het koud is.'
Ja trailers, waarschijnlijk weer een dikke schijtfilm.quote:
Je hebt wat gemist, Manchester 10 kansen om te scoren maar de keeper pakt alles lal.quote:
Vorige 2 films waren inderdaad niet heel goed ofzo, maar de actie en explosies maken een hoop goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja trailers, waarschijnlijk weer een dikke schijtfilm.
Hij zei: 'Of juist wel, ...' Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Juist wel omdat het koud is, want ze verkopen niets anders in Gelsenkirchen zei die
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, Manchester 10 kansen om te scoren maar de keeper pakt alles lal.
Dan heb je Neuer gemist, is volgens mij wel een redelijke keeper.quote:
Ze moet iets, elke keer die zak over je hoofd is ook geen fijn gevoel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
Ja, met zo'n elektronische tandenborstel kan mijn moeder hele leuke dingen doen.
Heb jij wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze moet iets, elke keer die zak over je hoofd is ook geen fijn gevoel.
Is toch leuker manquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij zei: 'Of juist wel, ...' Beetje jammer inderdaad.
WC is een stuk eerder schoon dan met een handtandenborstel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
Ja, met zo'n elektronische tandenborstel kan mijn moeder hele leuke dingen doen.
Watte?quote:
Hij heeft al een vriendin, maar leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
Ook wel een mannetje die Neuer, hoe oud is 'ie?
Je bent niet de enige die wat gemist heeft.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manuel_Neuerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
Ook wel een mannetje die Neuer, hoe oud is 'ie?
Leeftijd maakt niet uit man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendin, maar leuk geprobeerd.
Nee, is een hele neppe solutie. Je krijgt zo'n UMTS usb stick, als je geen internet hebt stop je dat ding in je modem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Bolter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat internet als storing is?Klinkt kut zeg dan gewoon dat je nooit storing hebt..
Geen idee ik zat ook altijd te denken hoe doen ze dit.. Misschien een backup netwerk, soort idee als een aggregaat. Maarja die kan er ook uitklappen/uitvallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Bolter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat internet als storing is?Klinkt kut zeg dan gewoon dat je nooit storing hebt..
Ach ze spreken hetzelfde taaltjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef laucas het volgende:
C Ronaldo is een braziliaan, aldus Frank Snoeks
Raúl heeft ook jarenlang bij Inter gespeeld volgens hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef laucas het volgende:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef laucas het volgende:
Hij verwart 'm met Deco.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef laucas het volgende:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Mulder is nooit objectief als het zijn clubs betreft. Let maar op als het over Twente of Schalke gaat.²
Klopt. Heel naar mannetje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Mulder is nooit objectief als het zijn clubs betreft. Let maar op als het over Twente of Schalke gaat.²
Met Schalke is die nog veel erger dan met Twente, bij Twente vind ik 'm nog wel meevallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ooohhh... Dus Pelé is een Portugeesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij verwart het met dat landje naast Spanje.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:31 schreef Stirneriaan het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat wil je als nakomeling van Jan Mulder, kan nooit veel goeds van terecht komen.
Ja echt he dat zou je haast verwachtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef fwokker het volgende:
Wedstrijd gaat door zoals hij nu is geweest tot Neuer in de laatste minuut naar voren pingelt en scoort.
Ja, met zijn "Schalke speelt aanvallend."quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Met Schalke is die nog veel erger dan met Twente, bij Twente vind ik 'm nog wel meevallen
Een zeldzaam verschijnsel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Een stad met wijken aan elkaar geplakt...NO SHIT
Jammer genoeg heeft hij een clausulequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef Geo3kant het volgende:
Neuer zijn marktwaarde is met 5 a 10 miljoen omhoog gegaan deze wedstrijd.
Ja dat zal wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef Geo3kant het volgende:
Neuer zijn marktwaarde is met 5 a 10 miljoen omhoog gegaan deze wedstrijd.
Brits commentaar @ Sport1quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Sportex het volgende:
Snoeks is wel weer een helder licht vandaag.
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Brits commentaar @ Sport1Roeleert alles
Die is geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zou Nani erbij gooien dadelijk met zoveel ruimte op de vleugels.. wie ze eruit halen geen idee
Nee tochquote:
Jawel lachendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef vaasinbloem het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)alke-clemens-tonnies
20M, ik weet niet of United dat geld nog heeft?
Bruinbrood, gij heiden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mmmmhhhhh op een wit broodje. Jammie
Ronaldo had net die kans gemaakt van S04quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit gaan we morgen vast weer zien, alleen gaat Real beter verdedigen
Niet overdrijven, zeg ik als PSV'erquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De verdediging van Schalke is wel erg zwak hoor. Ik denk dat PSV het nog beter zou doen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De verdediging van Schalke is wel erg zwak hoor. Ik denk dat PSV het nog beter zou doen.
Die van PSV is nog droevigerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja idd dat vieze is dat ze er niks inschietenquote:
ook belangrijkquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef -Willempie- het volgende:
vd Sar heeft trouwens een ander tenuetje aangetrokken in de rust
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef -Willempie- het volgende:
vd Sar heeft trouwens een ander tutuutje aangetrokken in de rust
Ja en toen kreeg hij meteen weer rood zal eens niet zo zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Scholes, die hebben ze ook even uit het museum gehaald?
Carrickquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Scholes, die hebben ze ook even uit het museum gehaald?
Is allemaal taktiquequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja en toen kreeg hij meteen weer rood zal eens niet zo zijn
Moet ie weer overal bommen en granaten laten vallen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja en toen kreeg hij meteen weer rood zal eens niet zo zijn
7quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef G-lock het volgende:
Hoeveel gele kaarten heeft die scheids op zak?
Het ging weer helemaal nergens overquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ie weer overal bommen en granaten laten vallen?
Zijn 2 banen waarbij je wekelijks onzin mag uitkramen en fouten maken en er toch vast blijven werken.. dat is commentator bij het voetbal en scheidsrechter.quote:
Ik kijk altijd, wordt er niet beter op hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Je raakt er wel aan gewend als je hem vaker hoort hoor..
Dat is Snoeks voor jou.quote:
Je loopt een dag voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL DE MESSI
TIjdmachine altij handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Sierd de Vos is 10 keer beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Equites het volgende:
Die snoeks praat zoveel onzin altijd, ik geniet ervan.
Dat gaat morgen niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Aad de Mos is ook een leukequote:
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pierre van Hooidonk als 3e commentator bij het Nederlands elftal..die was pas erg..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pierre van Hooidonk als 3e commentator bij het Nederlands elftal..die was pas erg..
liever stilte dan snoeksquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zijn daar youtube clips van?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt.Wat een verschrikking was dat.
Ja jezusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan zak ik door de grondquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Komt de goal aan, uit deze conrner, Raul
Rose? Bij Fussbal? Zeker tussen een Engels en een Duits team hoort er gewoon bier op tafel!quote:
Daar deed hij me aan herinneren jaquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ferdinand lijkt echt op die gast van Bangbros..![]()
Is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ja met die dikke wrat op ze pik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Bridge, Terry, en Ferdinandquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is bangbros?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
foto?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
soort van Marioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |