Je hebt wat gemist, Manchester 10 kansen om te scoren maar de keeper pakt alles lal.quote:
Vorige 2 films waren inderdaad niet heel goed ofzo, maar de actie en explosies maken een hoop goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja trailers, waarschijnlijk weer een dikke schijtfilm.
Hij zei: 'Of juist wel, ...' Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Juist wel omdat het koud is, want ze verkopen niets anders in Gelsenkirchen zei die
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, Manchester 10 kansen om te scoren maar de keeper pakt alles lal.
Dan heb je Neuer gemist, is volgens mij wel een redelijke keeper.quote:
Ze moet iets, elke keer die zak over je hoofd is ook geen fijn gevoel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
Ja, met zo'n elektronische tandenborstel kan mijn moeder hele leuke dingen doen.
Heb jij wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze moet iets, elke keer die zak over je hoofd is ook geen fijn gevoel.
Is toch leuker manquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij zei: 'Of juist wel, ...' Beetje jammer inderdaad.
WC is een stuk eerder schoon dan met een handtandenborstel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
Ja, met zo'n elektronische tandenborstel kan mijn moeder hele leuke dingen doen.
Watte?quote:
Hij heeft al een vriendin, maar leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
Ook wel een mannetje die Neuer, hoe oud is 'ie?
Je bent niet de enige die wat gemist heeft.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manuel_Neuerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Sportex het volgende:
Ook wel een mannetje die Neuer, hoe oud is 'ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |