Dat zeg ik juist ook. Ze spelen alleen in de CL goed dit seizoen. Ik denk dat ze die opleving vanavond niet herleven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze faalde ook al weken in de Bundesliga toen ze met 2-5 van Inter wonnen. Schalke is een echte cupfighter. Misschien had je hun andere CL wedstrijden moeten kijken waar ze wel goed voetbalden. Blijkbaar kunnen ze zich daar wel voor motiveren.
Eindbaas...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef KevinMalone het volgende:
Ik hoop op Schalke, want Raul is me toch een fenomeen en ik ben ook vaak voor de underdog.![]()
En Farfán is ook baas!
Ik heb het nu inmiddels gehad met Edje, die lult al jaren dat hij nog graag een prijs wil pakken in zijn laatste seizoen, maar hij gaat toch telkens door met spelen. Nu verdient hij het niet meer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef JanCees het volgende:
Zou het leuk vinden voor Edwin maar Schalke mag ook wel winnen.
Hij wint de PL al.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik heb het nu inmiddels gehad met Edje, die lult al jaren dat hij nog graag een prijs wil pakken in zijn laatste seizoen, maar hij gaat toch telkens door met spelen. Nu verdient hij het niet meer!![]()
Daarom, die vent heeft al genoeg gewonnen...quote:
Zelfs de halve finalequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Youri: Schalke is het Feyenoord van Duitsland
Toch goed van Feyenoord dat ze in de kwartfinale van de CL staan
Ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis Koeman's Kiks, Skols en Kol wel vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |