Finale Schalke - Real Madrid met doelpunten van Raul en Huntelaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop toch dat Manchester United de finale gaat bereiken.
Schalke in de finale is niet zo aansprekend imo.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef Stirneriaan het volgende:
Vanavond helemaal los voor de buis met een paar pullen bier en Bratwursten.
Ik waardeer Youri alleen in Fifa samen met zijn vriendje Evert. Nee ik houd het op Sport1 zolang ik het gratis ontvangquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef Morendo het volgende:
Youri Mulder zeker als analist voor de NOS?
Ze faalde ook al weken in de Bundesliga toen ze met 2-5 van Inter wonnen. Schalke is een echte cupfighter. Misschien had je hun andere CL wedstrijden moeten kijken waar ze wel goed voetbaldenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:09 schreef Ascendancy het volgende:
0-4.
Schalke zal vanavond niet opnieuw plotseling wonderbaarlijk voetbal op de mat leggen na weken van gefaal in de Bundesliga.
Dat zeg ik juist ook. Ze spelen alleen in de CL goed dit seizoen. Ik denk dat ze die opleving vanavond niet herleven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze faalde ook al weken in de Bundesliga toen ze met 2-5 van Inter wonnen. Schalke is een echte cupfighter. Misschien had je hun andere CL wedstrijden moeten kijken waar ze wel goed voetbalden. Blijkbaar kunnen ze zich daar wel voor motiveren.
Eindbaas...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef KevinMalone het volgende:
Ik hoop op Schalke, want Raul is me toch een fenomeen en ik ben ook vaak voor de underdog.![]()
En Farfán is ook baas!
Ik heb het nu inmiddels gehad met Edje, die lult al jaren dat hij nog graag een prijs wil pakken in zijn laatste seizoen, maar hij gaat toch telkens door met spelen. Nu verdient hij het niet meer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef JanCees het volgende:
Zou het leuk vinden voor Edwin maar Schalke mag ook wel winnen.
Hij wint de PL al.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ik heb het nu inmiddels gehad met Edje, die lult al jaren dat hij nog graag een prijs wil pakken in zijn laatste seizoen, maar hij gaat toch telkens door met spelen. Nu verdient hij het niet meer!![]()
Daarom, die vent heeft al genoeg gewonnen...quote:
Zelfs de halve finalequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Youri: Schalke is het Feyenoord van Duitsland
Toch goed van Feyenoord dat ze in de kwartfinale van de CL staan
Ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis Koeman's Kiks, Skols en Kol wel vanavond...
NOSquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
Zij Frank nou dat Raúl zestig goals voor Inter had gemaakt?
Ja dat zij diequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
Ja verspreekinkje. Schijtirritant dat commentatoren zichzelf nooit durven te verbeteren. Ook niet bij fout gezien buitenspel enzo, dan houden zr gewoon hun mond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
Net mensen uit de politiekquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ja verspreekinkje. Schijtirritant dat commentatoren zichzelf nooit durven te verbeteren. Ook niet bij fout gezien buitenspel enzo, dan houden zr gewoon hun mond.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Morendo het volgende:
Papalamepiemellos vind ik pas een goede Griekse speler.
Goed voorspeld welquote:
Wat is het Zweedse woord voor Gang Bang?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]wat is het griekse woord voor incest, dat dus
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is het Zweedse woord voor Gang Bang?
Idd ja! Ook raar dat er altijd maar 1 zit. In het buitenland bijna altijd overal twee. Maar wrs hebben we anders gewoon nog een irritante en fouten makende commentator erbij.quote:
Ik heb hem op Engels commentaar staan bij Sport 1quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Bastiefcg het volgende:
Frank Snoeks... Waarom heb ik geen Sport 1.
Jammer dat ze niet gewoon het beeld uitzenden en dan als keuze menu commentators hebtquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Bastiefcg het volgende:
Frank Snoeks... Waarom heb ik geen Sport 1.
Dat heb je dus bij Sport 1quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet gewoon het beeld uitzenden en dan als keuze menu commentators hebtdat je op NOS ook de Engelse kunt kiezen of die flappie van sport1.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb hem op Engels commentaar staan bij Sport 1
Ligt eraan wat voor een decoder je hebt maar ik doe het met rode knopjequote:
Ja ik vind het Engels altijd veel beterquote:
Ik snap niet waarom hij niet gewoon Hernandez op ze shirt heeftquote:
Sinds wanneer is hij een vrouw?quote:
tis toch net een wijf, serieus hoor, met lang haar was het gewoon een vrouw geweest.quote:
Ja wou net zeggen ze moeten ondertussen wel weten dat ze ze daar moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ze worden slecht aangepakt door Schalke, vooral op de zijkanten.
Ik heb het over Chicharito aka Javier Hernándezquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ze worden slecht aangepakt door Schalke, vooral op de zijkanten.
Vrouwen kunnen heul ni voetballen dus..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
tis toch net een wijf, serieus hoor, met lang haar was het gewoon een vrouw geweest.
qftquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heul ni voetballen dus..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef Masterboy het volgende:
Grueter snoeks probeert grappig te zijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:55 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Ik heb het over Chicharito aka Javier Hernández
Ja hequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
Het is zo heerlijk om op Sport1HD het Engelse commentaar aan te zetten
Ze zijn allebei net zo ergquote:
zouden ze stiekum af en toe wisselen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef killerbee911 het volgende:
Ik vind die gebroeders da Silva ook steeds beter spelen
vd sar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Weinig mensen hier, zeker omdat er geen Ajacieden meespelen in de elftallen?
Ik kijk via de stream, dan is het kut om ook nog hier te postenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Van Der Sar speelt gewoon toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ja van kantquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zouden ze stiekum af en toe wisselen?
Morgen zal het wel druk zijn...Real-Barca...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ohjamaar normaal CL veel mensen aanwezig
Wel originele bijnaam zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
goeie vertaling van the red devils
Schalke - man u is nou niet echt een aansprekende wedstrijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Morgen zullen er meer mensen zijn. Dan krijg je die "Barca-fappers" vs. "Barca-fanboys" discussies weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan noem ik arsenal vanaf nu de schietersquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
goeie vertaling van the red devils
Behalve de bookmakers want die gaan voor gelijk of Schalkequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen weet toch dat Man. Utd dit gaat winnen. Ze ontberen alleen een type Boussoufa/Taarabt.²
Inderdaad ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen zullen er meer mensen zijn. Dan krijg je die "Barca-fappers" vs. "Barca-fanboys" discussies weer.
Gaat gezellig worden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen zullen er meer mensen zijn. Dan krijg je die "Barca-fappers" vs. "Barca-fanboys" discussies weer.
Commentaar van Grueter toch? Dat zou het helemaal compleet maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad ..ik heb me tissues al klaar liggen , oh messi
![]()
Welke bookie dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Behalve de bookmakers want die gaan voor gelijk of Schalke
toto bijv.quote:
Barcaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad ..ik heb me tissues al klaar liggen , oh messi
![]()
voorlopig doet ie het fantastischquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Neuer denkt dat je met streng kijken in één adem genoemd zal worden met van der Sar.²
Geblesseerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Help mij even, heb het niet gevolgd een tijdje.
Geen huntelaar omdat geblesseerd? of omdat slecht?
Al maanden geblesseerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Is toch ook een geweldenaar? Zonder hem is Man United niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef KevinMalone het volgende:
Ja jongens maak je borst maar nat, want hier komt Rooney!Snoeks
Geblesseerd aan knie, maar eigenlijk ook te slechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
beide waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Ja ik ben blij dat hij weer een beetje in vorm begint te komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is toch ook een geweldenaar? Zonder hem is Man United niet veel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef muzas het volgende:
Lolbedankt! Vind het toch jammer dat ie er niet in staat.
Morgen weten ze meer dan gaat hij naar een artsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Weet iemand hoelang hij ongeveer weer mee kan doen?
0 minuten ongeveerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Weet iemand hoelang hij ongeveer weer mee kan doen?
Lijk me erg sterk, wat was de odd dan? Ik krijg op Betfair 4.4 voor Schalke en 2.16 voor United..quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, letterlijk: opdonderen.
Die Lebenslust bringt dich um.
3,00 en 2,00 geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Lijk me erg sterk, wat was de odd dan? Ik krijg op Betfair 4.4 voor Schalke en 2.16 voor United..
Achterneefje van Berg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef -Willempie- het volgende:
Hernandez gaat vandaag niet scoren, als je zulks kansen al mist
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Morendo het volgende:
Zou Valencia niet wat zijn voor Valencia?
ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Morendo het volgende:
Zou Valencia niet wat zijn voor Valencia?
nee sorry was een beetje onduidelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, wacht, las verkeerd, dacht dat je bedoelde dat United hogere odd had, laat maar
hou op hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch denk ik dat Suarez en El Hamdaoui beter zijn dan Hernandez. Van Suarez ben ik niet helemaal zeker, maar moet in goede doen toch minimaal in de buurt komen.²
Gelukkig staat Van der Sar op de kool. Anders zou Raul nog weleens een kool kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis Koeman's Kiks, Skols en Kol wel vanavond...
Ja redelijk.. Issackson is misschien net iets beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Temlin het volgende:
Die Neuer is wel een redelijke keeper volgens mij
Trolololololquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch denk ik dat Suarez en El Hamdaoui beter zijn dan Hernandez. Van Suarez ben ik niet helemaal zeker, maar moet in goede doen toch minimaal in de buurt komen.²
ja mee eens hij fluit het niet doodquote:
is hij ook de keeper van die Manschaft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Temlin het volgende:
Die Neuer is wel een redelijke keeper volgens mij
Ja, dacht het wel afgelopen WK.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Vinifera het volgende:
[..]
is hij ook de keeper van die Manschaft?
Hij mag in ieder geval bij de selectie zitten lijkt mij, 2e/3e keeper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wie is er eerste dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij mag in ieder geval bij de selectie zitten lijkt mij, 2e/3e keeper.
Schalkequote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Vinifera het volgende:
[..]
Adler 1e keeper normaal, was geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel afgelopen WK.correct me if im wrong.
Ja, en van Gaal wou die Neuer helemaal niet hebben.quote:
Had Man city ook niet en toch wonnen ze 1-0 omdat Berbatov geen bal in kon schietenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef muzas het volgende:
Shalke heeft niets te vertellen volgens mij
ja man ze worden weggegspeeldquote:
Snoeks heeft het over zijn vrouw?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
inb4 snoeks "Is het dan zo'n avond dat hij er niet in wil.."
Precies, hebben ze al langer last van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Jezus man dat Manchester kan ook niet fatsoenlijk kansen uitspelen..
Klopt.. je kan 80% balbezit hebben en 20 100% kansen.. maar als je niet scoort..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Had Man city ook niet en toch wonnen ze 1-0 omdat Berbatov geen bal in kon schieten
ok zal geen retorische vraag meer stellenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over de vrouw van Seedorf, heeft een nieuwe vibo, want Seedorf krijgt hem er nooit in HA!
Ik heb me die wedstrijd echt geirriteerd aan de kansen die gemist werdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt.. je kan 80% balbezit hebben en 20 100% kansen.. maar als je niet scoort..
En de tegenstanders krijgt altijd een kans.. (als die er dan invliegt, tja.. we weten allemaal wel hoe dat gaat bij Twente)
quote:
Oké dankuquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
ok zal geen retorische vraag meer stellen
Op z'n Duitsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef vaasinbloem het volgende:
United scoort toch wel een 1-0tje in de 90ste minuut.
HOAX! Dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik heb me die wedstrijd echt geirriteerd aan de kansen die gemist werden
Nein das ist ein Betonne Murenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef Temlin het volgende:
Is die muur in dat stadion de Gelsenkirchse muur?
Als het een Marokkaan was dacht je wel andersquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Rooney is een geweldenaar, maar hij zou echt faliekant mislukken bij een enclave als Real of Barca, hij is niet verfijnd genoeg.²
Dat geld ook voor boerrichterquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Rooney is een geweldenaar, maar hij zou echt faliekant mislukken bij een enclave als Real of Barca, hij is niet verfijnd genoeg.²
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n masker is toch veel stoerder, Metzeldertje?
Dat zou wel afschikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n masker is toch veel stoerder, Metzeldertje?
Iets met de duitsers winnen altijd in de laatste minuut.quote:
Afkomst hoor niet relevant te zijn. Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat Marokkanen over het algemeen een erg goede balbehandeling hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als het een Marokkaan was dacht je wel anderszit niet te trollen BSB eet je pizza
Trolquote:
Portugees, taal komt wel overheen ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Christiano Ronaldo is geen Braziliaan.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Christiano Ronaldo is geen Braziliaan.
Ik zit inmiddels op 8quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoeveel 100% kansen heeft Man Utd al gehad? Zes?
Marokkanen zijn vaak wel beter in balbehandeling dan in vrouwenbehandeling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Afkomst hoor niet relevant te zijn. Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat Marokkanen over het algemeen een erg goede balbehandeling hebben.²
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef pberends het volgende:
publiek is dood daar... waar is die 'schreeuwer' van Real Madrid gebleven?
Ik vind nutella lekker omdat vis vers moet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Marokkanen zijn vaak wel beter in balbehandeling dan in vrouwenbehandeling.
Jaquote:
Ik moet nogsteeds wennen aan die naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |