voorlopig doet ie het fantastischquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Neuer denkt dat je met streng kijken in één adem genoemd zal worden met van der Sar.²
Geblesseerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Help mij even, heb het niet gevolgd een tijdje.
Geen huntelaar omdat geblesseerd? of omdat slecht?
Al maanden geblesseerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Is toch ook een geweldenaar? Zonder hem is Man United niet veel aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef KevinMalone het volgende:
Ja jongens maak je borst maar nat, want hier komt Rooney!Snoeks
Geblesseerd aan knie, maar eigenlijk ook te slechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
beide waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef muzas het volgende:
Ja ik ben blij dat hij weer een beetje in vorm begint te komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is toch ook een geweldenaar? Zonder hem is Man United niet veel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef muzas het volgende:
Lolbedankt! Vind het toch jammer dat ie er niet in staat.
Morgen weten ze meer dan gaat hij naar een artsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Weet iemand hoelang hij ongeveer weer mee kan doen?
0 minuten ongeveerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Weet iemand hoelang hij ongeveer weer mee kan doen?
Lijk me erg sterk, wat was de odd dan? Ik krijg op Betfair 4.4 voor Schalke en 2.16 voor United..quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, letterlijk: opdonderen.
Die Lebenslust bringt dich um.
3,00 en 2,00 geloof ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Lijk me erg sterk, wat was de odd dan? Ik krijg op Betfair 4.4 voor Schalke en 2.16 voor United..
Achterneefje van Berg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef -Willempie- het volgende:
Hernandez gaat vandaag niet scoren, als je zulks kansen al mist
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Morendo het volgende:
Zou Valencia niet wat zijn voor Valencia?
ik zeg doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Morendo het volgende:
Zou Valencia niet wat zijn voor Valencia?
nee sorry was een beetje onduidelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, wacht, las verkeerd, dacht dat je bedoelde dat United hogere odd had, laat maar
hou op hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch denk ik dat Suarez en El Hamdaoui beter zijn dan Hernandez. Van Suarez ben ik niet helemaal zeker, maar moet in goede doen toch minimaal in de buurt komen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |