Gelukkig staat Van der Sar op de kool. Anders zou Raul nog weleens een kool kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis Koeman's Kiks, Skols en Kol wel vanavond...
Ja redelijk.. Issackson is misschien net iets beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Temlin het volgende:
Die Neuer is wel een redelijke keeper volgens mij
Trolololololquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch denk ik dat Suarez en El Hamdaoui beter zijn dan Hernandez. Van Suarez ben ik niet helemaal zeker, maar moet in goede doen toch minimaal in de buurt komen.²
ja mee eens hij fluit het niet doodquote:
is hij ook de keeper van die Manschaft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Temlin het volgende:
Die Neuer is wel een redelijke keeper volgens mij
Ja, dacht het wel afgelopen WK.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Vinifera het volgende:
[..]
is hij ook de keeper van die Manschaft?
Hij mag in ieder geval bij de selectie zitten lijkt mij, 2e/3e keeper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wie is er eerste dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij mag in ieder geval bij de selectie zitten lijkt mij, 2e/3e keeper.
Schalkequote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Vinifera het volgende:
[..]
Adler 1e keeper normaal, was geblesseerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel afgelopen WK.correct me if im wrong.
Ja, en van Gaal wou die Neuer helemaal niet hebben.quote:
Had Man city ook niet en toch wonnen ze 1-0 omdat Berbatov geen bal in kon schietenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef muzas het volgende:
Shalke heeft niets te vertellen volgens mij
ja man ze worden weggegspeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |