quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n masker is toch veel stoerder, Metzeldertje?
Dat zou wel afschikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n masker is toch veel stoerder, Metzeldertje?
Iets met de duitsers winnen altijd in de laatste minuut.quote:
Afkomst hoor niet relevant te zijn. Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat Marokkanen over het algemeen een erg goede balbehandeling hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als het een Marokkaan was dacht je wel anderszit niet te trollen BSB eet je pizza
Trolquote:
Portugees, taal komt wel overheen ..quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Christiano Ronaldo is geen Braziliaan.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Christiano Ronaldo is geen Braziliaan.
Ik zit inmiddels op 8quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoeveel 100% kansen heeft Man Utd al gehad? Zes?
Marokkanen zijn vaak wel beter in balbehandeling dan in vrouwenbehandeling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Afkomst hoor niet relevant te zijn. Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat Marokkanen over het algemeen een erg goede balbehandeling hebben.²
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef pberends het volgende:
publiek is dood daar... waar is die 'schreeuwer' van Real Madrid gebleven?
Ik vind nutella lekker omdat vis vers moet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Marokkanen zijn vaak wel beter in balbehandeling dan in vrouwenbehandeling.
Jaquote:
Ik moet nogsteeds wennen aan die naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |