met watquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, valt best met. Weest moar niet bange
Das bij ons "mee"quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das bij ons "mee"![]()
Als je dialect wilt praten, moet je het wel kunnen volgen, hè??
niet weer zo'n topic...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Trouwens:
[ afbeelding ]
Voor meer info zie Oom Donalds Brievenbus
Ik lees de Donald Duck elke weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Trouwens:
[ afbeelding ]
Niets vermoedend zit jij een brief van een ONZ'er te lezen in je DDquote:
Omg...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niets vermoedend zit jij een brief van een ONZ'er te lezen in je DD
Das juist hartstikke gezondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
-12Waarom wordt je daar blij van. Dat is niet gezond hoor
ik heb de gelekte cd al bijna helemaal gehoord. vetquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Trouwens:
[ afbeelding ]
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
Wolfje, de liefste ben jij!!![]()
En het is vrijdag![]()
Ja klopt, een hele lange. Ik heb maandag ook nog vrijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD
Jij bent dan ook ge ONZ-rolledquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
*donaldduckabonee sinds 1994 meldt zich
nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit dus niks aan... Mag ik dat zeggen?
braaf ±'quote:
Ja... Ik word nog wel eens als harde tante beschouwd, ik kreeg gister de term "ijskonijn" voor de kaken.quote:
maar dan wel een lief zacht ijskonijntjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik word nog wel eens als harde tante beschouwd, ik kreeg gister de term "ijskonijn" voor de kaken.
Valt best mee, ik heb mijn toffe kanten
Van 1.80mquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan wel een lief zacht ijskonijntje
Correct. Verder is het best lekker. Of dat komt door de tig bier in m'n mik is een punt van discussie.quote:
Je bedoelt dat het misselijk walgelijk kansloos steenkoud is buiten?quote:
Ik gok dat laatste, al heb ik hier ook geen moeite mee (zonder bier). Alleen dat haar...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Verder is het best lekker. Of dat komt door de tig bier in m'n mik is een punt van discussie.
Nee. Ik citeer:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het misselijk walgelijk kansloos steenkoud is buiten?
twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
Nou Wolfje, nog iemand die het zegtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik citeer:twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
post report gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou Wolfje, nog iemand die het zegt
fijn dat je pino's post ff vertaald, had nl geen ideequote:
Winter roeleert. Hard. Er is geen mooier weer dan -5 met een zonnetje (en naar keuze een dun windje uit het oosten).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
post report gedaan![]()
Winter is stoM!!!!11
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn dat je pino's post ff vertaald, had nl geen idee
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is het pest-wolfrolf-vrijdag ofzo?Winter zuigt aars.
EN NU GA IK SLAPEN EN HEEL HARD HUILEN
bye bye man bye bye of toch tot zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
quote:
Iedereen weg...quote:
Je verwart hem met Dagoduckquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bye bye man bye bye of toch tot zo
Welnee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben echt erg. Nu wel slapen hoor. Kus
quote:
nee hoorquote:
ze gaan een soort soos houden begrijp ik uit de hints.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:23 schreef FZN05 het volgende:
Wat zal er volgende week veranderen in de grote Barend en Wijnandshow?
zegt een eend die zonder broek door duckstad heen looptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik citeer:twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
vooral die slagroomspuit vind ik eng....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef TheZapster het volgende:
Wat een vage droom had ik vannacht
Ik was terug op mijn middelbare school en rende door het gebouw, achtervolgd door de CIA,FBI en negers met paars haar.Ik was bewapend met een hamer en een slagroomspuit en probeerde me een weg te banen naar de uitgang. Het meest bizarre was nog dat op elke etage van het schoolgebouw er een lerares genaamd Jetje van Potje rondliep ,die luid verkondigde dat de les Maatschappijleer over 5 minuten zou beginnen.
Ik weet dat mensen dat hier weten, het is iets met een hele moeilijke naam, Gerard Ekdom vindt het tof, volgens mij is het iets uit India of die streken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef knep het volgende:
Hoe heet dat muziekje ook al weer dat Giel nu onder dat gebazel draait?
Ik vind het ook leuk, daaromquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen dat hier weten, het is iets met een hele moeilijke naam, Gerard Ekdom vindt het tof, volgens mij is het iets uit India of die streken...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi![]()
Ik heb ff snel een vraagje.
Hoe heet dat nr van that pussy that pussy that pussy?
Of is het my pussy of your pussy?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hem
Mahala Rai Banda - Mahalageasca
Hier ligt al 5 cmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Goedemiddag.
Verdomme nu begint het hier ook te sneeuwen![]()
Thnx!quote:
Ik zag het sneeuwen vanochtend en besloot spontaan tot een dagje thuiswerkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
Geen zin om naar m'n werk te gaan. Zal ik bellen om te zeggen dat ik ben ingesneeuwd?
Meh, ik denk niet dat mijn clienten 35km willen fietsen voor gesprekken van een uur, afgezien van het feit dat ik niet wil dat ze weten waar ik woonquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zag het sneeuwen vanochtend en besloot spontaan tot een dagje thuiswerken
Veel rood in die paint lolsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://fileindex.buienradar.nl/
Paul van Schaijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef alors het volgende:
Weheeh die gast weer, die wordt altijd gebeld als ze wat moeten hebben
Van 5 kratten bier kan je niet leven hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, werkweek zit erop, heb genoeg boodschappen in huis om het tot maandag uit te kunnen zingen dus ik vind het allemaal wel prima![]()
http://www.elektrowarenhuis.nl/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
ja volgens mij is ie aan Rob en zijn fratsen failliet gegaan
ik drink geen bier. heb ik dus ook niet gekochtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Van 5 kratten bier kan je niet leven hoor
Ik heb zat voor vanavond en morgenochtend, dus als we insneeuwen, heb ik een probleemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
zo, werkweek zit erop, heb genoeg boodschappen in huis om het tot maandag uit te kunnen zingen dus ik vind het allemaal wel prima![]()
Ik heb nergens rekening meegehouden, maar ik heb dan ook een supermarkt op 400 meter afstand zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb zat voor vanavond en morgenochtend, dus als we insneeuwen, heb ik een probleem
Ik zit ook vrij dicht bij de supermarkt, maar er zijn echt mensen die een complete ellende van hun stoep makenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nergens rekening meegehouden, maar ik heb dan ook een supermarkt op 400 meter afstand zitten.
een travestiet bedoel je.quote:
Mijn hart zit zo vol met liefde voor jullie dat ik zelfs deze 'mama appelsap' hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets met mond, hart, overlopen.
En vanmiddag iedereen: "Huuuhh, in Belgie staat helemaal geen file, faal-Nederlandquote:
"we"?? als in jij en ik???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb zat voor vanavond en morgenochtend, dus als we insneeuwen, heb ik een probleem
Bezoek is ook een probleem, ik heb alleen aan mezelf gedachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"we"?? als in jij en ik???![]()
![]()
![]()
ow, vast niet...
quote:
Ja hier! Aan het werk tot 22uquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:43 schreef wolfrolf het volgende:
Bijna weekend biatchez
Waar is mijn skatje?
peter vd vorst heeft afgebeld: nee dusquote:
ik heb genoeg aan jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bezoek is ook een probleem, ik heb alleen aan mezelf gedacht
Vriest het teveel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
peter vd vorst heeft afgebeld: nee dus
huh? ik hoor geen kutplaat?quote:
Kut plaat is kutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? ik hoor geen kutplaat?
hot chelle rae![]()
die zullen wel beschimmeld zijn inmiddels...quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:17 schreef CindieY het volgende:
Brb, even m'n kerstboom uit de kelder vissen.
Speciale gelegenheid hè? Die ligt dus over een uurtje bezopen onder het mengpaneel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:18 schreef gerbenp het volgende:
Tjibbe aan het bier?! Normaal is 'ie toch van de fanta?
Dacht ik alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speciale gelegenheid hè? Die ligt dus over een uurtje bezopen onder het mengpaneel.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef alors het volgende:
kak, ik schopte de halfopgeten yoghurt om... ranzige zoooi nu hier
Oh, goed idee jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef miieejj het volgende:
[..]grutte.. zullen we sisi kijken..
vragen aan de nederlandse omroep of ze dit weekend wilen herhalen..
t lijkt nu zeker net of er heel veel mannen hun mannenpap over de vloer hebben gespoten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef alors het volgende:
kak, ik schopte de halfopgeten yoghurt om... ranzige zoooi nu hier
ik dacht eerst: waarom naar een fles sinas kijken? tot ik snapte dat je Sissi bedoeldequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef miieejj het volgende:
[..]grutte.. zullen we sisi kijken..
vragen aan de nederlandse omroep of ze dit weekend wilen herhalen..
waarom wist ik dit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t lijkt nu zeker net of er heel veel mannen hun mannenpap over de vloer hebben gespoten?
ik ging om 14.00u weg van mn werk en was om 14.30u thuis en dat kwam omdat ik nog boodschappen heb gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen mensenGing om 12 uur weg uit Leeuwarden was om 15.20 uur thuis
die hele afsluitdijk was niet gestrooid of geschoven, wat een bende...
omdat je me een beetje kent schatquote:
Kan die arme jongen ook niet zoveel aan doenquote:
En omdat het over een wittige substantie gaat, dat kan ie niet laten...quote:
Moet ik nog een opmerking maken over jullie of.. nee laat maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
En omdat het over een wittige substantie gaat, dat kan ie niet laten...
Nee, is niet nodig...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik nog een opmerking maken over jullie of.. nee laat maar.
jij bent voortgekomen uit die witte substantie schat. beetje klutsen met dat eierfestijn en daar was Pino!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik nog een opmerking maken over jullie of.. nee laat maar.
Godver hoe krijg je het steeds voor elkaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent voortgekomen uit die witte substantie schat. beetje klutsen met dat eierfestijn en daar was Pino!
Nu helemaal niet meer neequote:
Wat maak je een ranzig verhaal van dat mooie moment...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent voortgekomen uit die witte substantie schat. beetje klutsen met dat eierfestijn en daar was Pino!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Eindelijk een nieuwe MH. En nog een puike MH ook
Tis toch wel weer achter de feiten aanlopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:30 schreef ConscienceNL het volgende:
tis sterker dan ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godver hoe krijg je het steeds voor elkaar![]()
![]()
Idd. Props voor Domien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Hij is al zoveel gedraaid afgelopen week dat ie niet echt meer nieuw te noemen is of een duwtje nodig heeft. Niet dat ik de megahit niet tof vind, maar dit vind ik eigenlijk nog harder falen dan de zoveelste hit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
leuke megahit jaiig iets nieuws en niet de zoveelste van trein of kevin de kraai.
zo moet een megahit zijn: nieuwe, onbekende artiest die ff een duwtje nodig heeft. en dan vind ik het niet erg als t een kutnummer is
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik zing mee met ms montreal. zal ik branden in de hel?
Absoluut. Wel een lekker mokkeltje hoor die Sannequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik zing mee met ms montreal. zal ik branden in de hel?
mmmm, die redenatie volg ik wel. maar toch heb ik dit liever dan Train of Coldplayquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is al zoveel gedraaid afgelopen week dat ie niet echt meer nieuw te noemen is of een duwtje nodig heeft. Niet dat ik de megahit niet tof vindt, maar dit vind ik eigenlijk nog harder falen dan de zoveelste hit.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut. Wel een lekker mokkeltje hoor die Sanne
Durf/ven ze niet. No way.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, die redenatie volg ik wel. maar toch heb ik dit liever dan Train of Coldplay
t zou pas echt lef zijn als ze Die Antwoord megahit maken
nieuwe album is vet. is al op te vissen hier en daar. aanradertjequote:
thanks, but no thanks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe album is vet. is al op te vissen hier en daar. aanradertje
Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe album is vet. is al op te vissen hier en daar. aanradertje
IJsbaan zoeken, dan kun je schaatsen. Enige reden dat ik dit weekend naar m'n ouders ga.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef alors het volgende:
sneeuwbedankt weer voor het verpesten van schaatshoop.
Nou ik hoef niet te schaatsen, maar schaatstochten op open water zit er hier iig nu niet meer in, inc elfstedentocht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
IJsbaan zoeken, dan kun je schaatsen. Enige reden dat ik dit weekend naar m'n ouders ga.
Oh, zo. Neuh, maar daar had ik sowieso al niet op gerekend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet te schaatsen, maar schaatstochten op open water zit er hier iig nu niet meer in, inc elfstedentocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |